Gyors |
idő | km/h |
Gyorsasági eredmény |
Összetett helyezés |
|
|
|
|
Absz. |
Kat. |
Absz. |
Kat. |
Gy1 | | | 6.31 km | 3:09.774 | 119.7 | 227. | 111. | 227. | 111. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 19:50 Borzalmas ez az izgulás az elején, 140 a pulzusom. ahhoz képest jót jöttünk, okés |
Gy2 | | | 10.81 km | 6:23.709 | 101.4 | 221. | 110. | 210. | 107. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 20:33 Az eleje jó, de a közepe csak bohóckodás. Arról szól ki tud jobban 90 fokban fordulgatni, vagy levágni a beláthatatlant |
Gy3 | | | 11.67 km | 6:17.939 | 111.2 | 211. | 109. | 197. | 104. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 20:39 Erezhetően fogy a gumi úgyhogy egyre inkább lábujjhegyen jövünk, az időm mondjuk magamhoz képest tök jó, megyünk tovább |
Gy4 | | | 5.85 km | 3:30.496 | 100.0 | 157. | 83. | 180. | 92. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 20:45 Első körös terv tökéletesen kivitelezve; lejöttünk egy inkább biztonságos autózással, de hiba nélkül. Ez a következő körben kicsit nehezebb lesz |
Gy5 | | | 6.31 km | 3:14.464 | 116.8 | 220. | 116. | 175. | 91. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 20:49 Esőgumin lassultunk is 5 másodpercet, ráadásul egy poros részen picit oda is toltuk a hátulját, pókhálósodtunk, így még annyit sem fogunk látni esőben, mint amúgy |
Gy6 | | | 10.81 km | 6:48.183 | 95.3 | 275. | 147. | 179. | 95. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 21:01 Borzalmas, egyébként is egy bugyuta szakasz főleg, hogy még takony is van rajta. Egy hibánk volt, amúgy lecsigáztuk |
Gy7 | | | 11.67 km | 6:44.432 | 103.9 | 217. | 114. | 173. | 92. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 21:09 Lejöttünk pöfékelve, volt egy megcsúszásunk, de amúgy ennyi. Az autó rendben, száraz szakasz jön, de nulla gumival |
Gy8 | | | 5.85 km | 3:39.532 | 95.9 | 185. | 95. | 169. | 92. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 21:17 Lejöttünk, de kb. kisebb volt a tapadás, mint az esős szakaszokon. az egyik visszafordítónál állítólag még mindig fékezünk. Végre jön a végén egy kis örömautózás |
Gy9 | | | 6.31 km | 3:10.473 | 119.3 | 167. | 92. | 162. | 88. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 21:26 Furcsa volt, hogy végre tapadt, bátortalan is voltam és a végén majdnem brutálisan eldobtuk a padlós cél előtti sikánnál. Az autó amúgy 100%-on |
Gy10 | | | 10.81 km | 6:20.811 | 102.2 | 136. | 78. | 155. | 86. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 21:35 Lehetnénk ennél gyorsabbak bőven, de mostmár "inkábbnedobjukel". Az autó fantasztikus, szervizparkban csak le kell porolni + reflektorok |
Gy11 | | | 11.67 km | 6:07.829 | 114.2 | 118. | 65. | 146. | 82. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 21:55 Ezt most elképesztően élveztük. Jelenleg ennyi tapasztalattal, és ilyen setuppal, élesben itt ennyit tudunk. Nagyon jó volt, de jön az utolsó menet |
Gy12 | | | 5.85 km | 3:28.982 | 100.8 | 121. | 69. | 144. | 81. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 22:07 CÉL! Egy biztonságos, de egyébként magunkhoz képest szerintem egész gyors versenyzéssel, karcolás nélkül behoztuk az autót, kicsit büszke vagyok. Hatalmas köszönet a szervezésért, óriási élmény ez!! |
Végeredmény: |
|
103.92 km |
58:56.624 |
105.8 |
|
|
144 |
|