52. Mecsek Rallye - ORB, ORC - Gy4

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#4 Ford Fiesta R5
2
5:12.3
124.5
2.
-
#2 Skoda Fabia
2
5:16.0 +3.7
+3.7
123.0
0.34
3.
-
#3 Skoda Fabia R5
2
5:16.5 +4.2
+0.5
122.8
0.39
4.
-
#7 Skoda Fabia R5
2
5:16.7 +4.4
+0.2
122.8
0.41
5.
-
#11 Skoda Fabia R5
2
5:17.5 +5.2
+0.8
122.5
0.48
6.
-
#1 Ford Fiesta R5
2
5:19.3 +7.0
+1.8
121.8
0.65
7.
-
#6 Ford Fiesta R5
2
5:21.4 +9.1
+2.1
121.0
0.84
8.
-
#8 Skoda Fabia R5
2
5:21.9 +9.6
+0.5
120.8
0.89
9.
-
#18 Mitsubishi Lancer Evo
14
5:23.5 +11.2
+1.6
120.2
1.04
=
-
#14 Ford Fiesta R5
2
5:23.5 +11.2
120.2
1.04
11.
-
#9 Skoda Fabia R5
2
5:23.8 +11.5
+0.3
120.1
1.06
12.
-
#22 Mitsubishi Evo IX R4
14
5:24.9 +12.6
+1.1
119.7
1.17
13.
-
#16 Ford Fiesta R5
2
5:26.8 +14.5
+1.9
119.0
1.34
14.
-
#19 Mitsubishi Evo IX RS
14
5:27.4 +15.1
+0.6
118.8
1.40
15.
-
#10 Hyundai i20 R5
2
5:31.5 +19.2
+4.1
117.3
1.78
16.
-
#15 Skoda Fabia R5
2
5:34.5 +22.2
+3.0
116.2
2.06
17.
-
#65 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
5:41.4 +29.1
+6.9
113.9
2.69
18.
-
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
5:42.6 +30.3
+1.2
113.5
2.81
19.
-
#25 Mitsubishi Evo IX
3
5:43.0 +30.7
+0.4
113.4
2.84
20.
-
#26 Mitsubishi Evo IX
3
5:43.4 +31.1
+0.4
113.2
2.88
21.
-
#21 Mitsubishi Lancer Evo VI
14
5:43.5 +31.2
+0.1
113.2
2.89
22.
-
#37 Mitsubishi Evo IX
3
5:46.0 +33.7
+2.5
112.4
3.12
23.
-
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
5:48.1 +35.8
+2.1
111.7
3.31
24.
-
#38 Mitsubishi Lancer Evo IX
14
5:50.3 +38.0
+2.2
111.0
3.52
25.
-
#31 Peugeot 208 R2
6
5:52.7 +40.4
+2.4
110.2
3.74
26.
-
#43 BMW E36 M3
14
5:53.2 +40.9
+0.5
110.1
3.79
27.
-
#28 Ford RS Escort Cosworth
14
5:54.1 +41.8
+0.9
109.8
3.87
28.
-
#61 Lada VFTS
12
5:55.6 +43.3
+1.5
109.3
4.01
29.
-
#52 Citroen C2R2 Max
6
5:56.9 +44.6
+1.3
108.9
4.13
30.
-
#54 Skoda Fabia R2
6
5:57.1 +44.8
+0.2
108.9
4.15
31.
-
#67 Skoda Felicia
12
5:59.4 +47.1
+2.3
108.2
4.36
=
-
#42 BMW M3
14
5:59.4 +47.1
108.2
4.36
33.
-
#58 Lada VFTS
12
6:00.2 +47.9
+0.8
107.9
4.44
34.
-
#32 Peugeot 208 R2
6
6:01.3 +49.0
+1.1
107.6
4.54
35.
-
#46 BMW 346L
14
6:02.9 +50.6
+1.6
107.1
4.69
36.
-
#55 Citroen C2R2
6
6:03.1 +50.8
+0.2
107.1
4.70
37.
-
#51 Lada VFTS
12
6:03.8 +51.5
+0.7
106.9
4.77
38.
-
#59 Lada 2105
12
6:04.1 +51.8
+0.3
106.8
4.80
39.
-
#33 Peugeot 208 VTi R2
6
6:06.3 +54.0
+2.2
106.1
5.00
40.
-
#30 Peugeot 208 R2
6
6:10.0 +57.7
+3.7
105.1
5.34
41.
-
#49 Opel Astra OPC
13
6:12.9 +1:00.6
+2.9
104.3
5.61
42.
-
#57 Subaru Impreza Sti N12
3
6:17.9 +1:05.6
+5.0
102.9
6.07
43.
-
#35 Volkswagen Golf IV.
13
6:23.0 +1:10.7
+5.1
101.5
6.55
44.
-
#68 Honda Civic
13
6:27.9 +1:15.6
+4.9
100.2
7.00
45.
-
#56 BMW E36 318is
13
6:28.0 +1:15.7
+0.1
100.2
7.01
46.
-
#62 Lada 2101-1
12
6:28.8 +1:16.5
+0.8
100.0
7.08
47.
-
#48 Honda Civic Type-R Gr.A
3
6:30.7 +1:18.4
+1.9
99.5
7.26
48.
-
#63 Audi S2
14
6:43.2 +1:30.9
+12.5
96.4
8.42
49.
-
#47 Honda Civic Type-R
3
7:20.2 +2:07.9
+37.0
88.3
11.84
50.
-
#40 Mitsubishi Lancer Evo III
14
10:23.5 +5:11.2
+3:03.3
62.4
28.81
=
-
#29 Subaru Impreza WRC S12
14
10:23.5 +5:11.2
62.4
28.81
=
-
#20 Mitsubishi Evo IX RS
14
10:23.5 +5:11.2
62.4
28.81
53.
-
#39 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
10:41.4 +5:29.1
+17.9
60.6
30.47
54.
-
#60 Lada VFTS
12
10:55.6 +5:43.3
+14.2
59.3
31.79
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
2
25:23.2

118.8
2.
-
2
25:28.4
+5.2
+5.2
118.4
0.10
3.
-
2
25:31.7
+8.5
+3.3
118.1
0.17
4.
-
2
25:44.9
+21.7
+13.2
117.1
0.43
5.
-
2
25:56.4
+33.2
+11.5
116.2
0.66
6.
-
2
26:20.8
+57.6
+24.4
114.4
1.15
7.
-
2
26:22.6
+59.4
+1.8
114.3
1.18
8.
-
2
26:25.6
+1:02.4
+3.0
114.1
1.24
9.
-
2
26:35.5
+1:12.3
+9.9
113.4
1.44
10.
-
2
26:36.9
+1:13.7
+1.4
113.3
1.47
11.
12.
-
2
26:58.3
+1:35.1
+21.4
111.8
1.89
12.
11.
-
14
27:10.8
+1:47.6
+12.5
110.9
2.14
13.
14.
-
14
27:19.8
+1:56.6
+9.0
110.3
2.32
14.
13.
-
3
27:26.8
+2:03.6
+7.0
109.8
2.46
15.
-
2
27:28.8
+2:05.6
+2.0
109.7
2.50
16.
-
2
27:50.0
+2:26.8
+21.2
108.3
2.92
17.
-
3
28:05.9
+2:42.7
+15.9
107.3
3.24
18.
-
3
28:12.7
+2:49.5
+6.8
106.9
3.37
19.
20.
-
3
28:19.2
+2:56.0
+6.5
106.5
3.50
20.
21.
-
3
28:20.1
+2:56.9
+0.9
106.4
3.52
21.
22.
-
6
28:30.3
+3:07.1
+10.2
105.8
3.72
22.
19.
-
6
28:41.3
+3:18.1
+11.0
105.1
3.94
23.
-
6
28:42.7
+3:19.5
+1.4
105.0
3.97
24.
-
14
28:42.9
+3:19.7
+0.2
105.0
3.97
25.
30.
-
14
28:45.2
+3:22.0
+2.3
104.9
4.02
26.
-
3
28:45.6
+3:22.4
+0.4
104.8
4.03
27.
25.
-
12
28:48.3
+3:25.1
+2.7
104.7
4.08
28.
27.
-
6
29:07.5
+3:44.3
+19.2
103.5
4.46
29.
36.
-
14
29:09.7
+3:46.5
+2.2
103.4
4.51
30.
28.
-
12
29:16.7
+3:53.5
+7.0
103.0
4.65
31.
29.
-
12
29:19.7
+3:56.5
+3.0
102.8
4.71
32.
31.
-
6
29:20.3
+3:57.1
+0.6
102.8
4.72
33.
-
14
29:28.9
+4:05.7
+8.6
102.3
4.89
34.
32.
-
12
29:33.5
+4:10.3
+4.6
102.0
4.98
35.
37.
-
14
29:39.8
+4:16.6
+6.3
101.6
5.11
36.
38.
-
6
29:49.9
+4:26.7
+10.1
101.1
5.31
37.
39.
-
14
30:00.1
+4:36.9
+10.2
100.5
5.51
38.
41.
-
12
30:00.4
+4:37.2
+0.3
100.5
5.52
39.
40.
-
6
30:03.7
+4:40.5
+3.3
100.3
5.58
40.
34.
-
13
30:04.7
+4:41.5
+1.0
100.2
5.60
41.
42.
-
13
30:50.5
+5:27.3
+45.8
97.8
6.51
42.
43.
-
13
30:53.6
+5:30.4
+3.1
97.6
6.58
43.
44.
-
12
31:32.1
+6:08.9
+38.5
95.6
7.34
44.
46.
-
3
31:36.4
+6:13.2
+4.3
95.4
7.43
45.
-
13
31:39.3
+6:16.1
+2.9
95.2
7.48
46.
47.
-
3
32:24.5
+7:01.3
+45.2
93.0
8.38
47.
49.
-
14
33:06.1
+7:42.9
+41.6
91.1
9.21
48.
-
14
33:21.3
+7:58.1
+15.2
90.4
9.51
49.
35.
-
12
34:37.6
+9:14.4
+1:16.3
87.1
11.03
50.
-
3
35:12.5
+9:49.3
+34.9
85.6
11.73
51.
-
14
42:23.0
+16:59.8
+7:10.5
71.1
20.29
52.
53.
-
14
42:44.3
+17:21.1
+21.3
70.5
20.72
53.
52.
-
3
42:45.1
+17:21.9
+0.8
70.5
20.73
54.
-
14
43:01.2
+17:38.0
+16.1
70.1
21.05
Információ (18)
Gy4 13:53 #28 Lajtai Zsolt - Matulik Máté : Működik, kicsit melegszünk, de a kör végére mindent beletettünk.
Gy4 13:53 #26 Tóth Tibor - Szabó József : Elég szoros, pedig volt benne bizonytalanság a részemről, de ez már tetszett, jó tempó volt. :)
Gy4 13:52 #25 Perge György - Kirnbauer Ernő : Folyamatosan javulunk, bele kell szokni. :) Autó beállítása se volt nagyon ideális. Mire vége lesz, lehet, hogy egész jó időket megyünk majd. :D
Gy4 13:50 #24 Tábori Ákos - Bartha Nándor : Következő körre megpróbáljuk összerakni rendesen az autót.
Gy4 13:49 #23 Nagy Mátyás - Németh 16V Péter : Biztonságosakat próbálunk menni. :)
Gy4 13:47 #22 Maricsek Miklós - Bán Viktor : Ez volt az első tiszta gyorsaságink. :) Most már élvezzük! Nagyon jó verseny, nagyon jó pályák.
Gy4 13:47 #19 Matics Mihály - Németh Gergely : Egész nap szenvedünk a kocsival, most már valamivel jobb. :)
Gy4 13:45 #18 Gyarmati Ariel - Kocsis György : Ez volt az első értékelhető gyorsaságink.
Gy4 13:45 #16 Lencse Zoltán - dr.Kovács Annamária : Minden rendben volt. Annamari nagyon ügyes! :) Dolgozunk az összhangon.
Gy4 13:43 #15 Puskádi János - Gódor Barnabás : Élvezzük, gyönyörű idő van. :)
Gy4 13:43 #14 Kovács Antal - Istovics Gergely : Nem vagyok elégedett ezzel a gyorsaságival. Dadog az autó.
Gy4 13:39 #10 Lovász Pál - Kürti Tamás : Nem megyünk jól...
Gy4 13:38 #8 Osváth Péter - Nemes Csaba : Neki mentünk a lassítónak, el van melegedve a gumi teljesen.
Gy4 13:37 #7 Balogh János - Czakó-Budai Annamária : Kicsit elmelegedtünk így a közepe felé. Picit csúszkáltunk.
Gy4 13:36 #6 Bodolai László - Popovics László : Érzésre jónak kéne, hogy legyen. Az elejét picit elspóroltuk.
Gy4 13:35 #4 Hadik András - Deák Attila : Gondoltam meghúzom egy kicsit a lépést. Az előzőn nagyon óvatos voltam.
Gy4 13:34 #3 Kazár Miklós - Tóth Zsolt : Túl alacsonyra raktam a kocsit. Annyira dobál, félünk.
Gy4 13:32 #2 Vincze Ferenc - Igor Bacigál : Ez az út egy kicsit jobb minőségű.