(Gy11) Bakonya /2 12.57 km, Rajt: 2016. október 8. 14:12
Q8Oils Rallylive.hu - EHSRC - Gy11 - szakasz eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
FIN Peltonen Esa
-
FIN Lamminen Hannu
#8 Toyota Starlet
D1
6:49.4
110.5
2.
ITA Pagella Maurizio
-
ITA Brea Roberto
#4 Porsche 911 SC
D4
6:59.3
+9.9
+9.9
107.9
0.79
3.
SWE Bergquist Nils
-
SWE Magnusson Karl-Erik
#15 Volvo 122
B4
7:44.3
+54.9
+45.0
97.5
4.37
4.
FIN Norrgǻrd Sverre
-
FIN Hämäläinen Reeta
#10 BMW 2002 ti
B4
7:44.9
+55.5
+0.6
97.3
4.42
5.
FIN Kivitila Elias
-
FIN Tuominen Timo
#11 Ford Escort Twincam
B3
7:47.4
+58.0
+2.5
96.8
4.61
6.
FIN Wilkman Klaus
-
FIN Villikka Anni
#13 Triumph TR8
D4
8:19.8
+1:30.4
+32.4
90.5
7.19
7.
FIN Heikkilä Lauri
-
FIN Mäntylä Janne
#14 Lancia Fulvia HF
C2
8:38.3
+1:48.9
+18.5
87.3
8.66
8.
FIN Anttalainen Pekka
-
FIN Hietaniemi Antti
#17 Skoda Felicia Super
A2
8:50.0
+2:00.6
+11.7
85.4
9.59
9.
FIN Hyvärinen Jari
-
FIN Hyvärinen Risto
#12 Ford Escort 1300 GT
C1
10:52.8
+4:03.4
+2:02.8
69.3
19.36
Q8Oils Rallylive.hu - EHSRC - Gy11 - összetett eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
FIN Peltonen Esa
-
FIN Lamminen Hannu
#8 Toyota Starlet
D1
1:11:56.2
92.1
2.
ITA Pagella Maurizio
-
ITA Brea Roberto
#4 Porsche 911 SC
D4
1:13:05.5
+1:09.3
+1:09.3
90.7
0.63
3.
FIN Norrgǻrd Sverre
-
FIN Hämäläinen Reeta
#10 BMW 2002 ti
B4
1:17:12.5
+5:16.3
+4:07.0
85.8
2.86
4.
5.
SWE Bergquist Nils
-
SWE Magnusson Karl-Erik
#15 Volvo 122
B4
1:19:20.5
1:00.0
+7:24.3
+2:08.0
83.5
4.02
5.
4.
FIN Wilkman Klaus
-
FIN Villikka Anni
#13 Triumph TR8
D4
1:19:50.6
+7:54.4
+30.1
83.0
4.30
6.
FIN Kivitila Elias
-
FIN Tuominen Timo
#11 Ford Escort Twincam
B3
1:20:15.6
+8:19.4
+25.0
82.6
4.52
7.
FIN Heikkilä Lauri
-
FIN Mäntylä Janne
#14 Lancia Fulvia HF
C2
1:28:41.2
2:00.0
+16:45.0
+8:25.6
74.7
9.10
8.
FIN Anttalainen Pekka
-
FIN Hietaniemi Antti
#17 Skoda Felicia Super
A2
1:31:21.0
6:00.0
+19:24.8
+2:39.8
72.5
10.55
9.
FIN Hyvärinen Jari
-
FIN Hyvärinen Risto
#12 Ford Escort 1300 GT
C1
1:36:04.4
5:00.0
+24:08.2
+4:43.4
69.0
13.11