49. Mecsek Rallye - Rallye2 - Gy2

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#243 Mitsubishi Lancer Evo 6
P14
10:44.1
85.2
2.
-
#239 Mitsubishi Lancer Evo VI
P14
10:48.8 +4.7
+4.7
84.6
0.31
3.
-
#254 Opel Astra F GSI Turbo
P14
11:07.3 +23.2
+18.5
82.3
1.52
=
-
#238 Mitsubishi Lancer Evo VI
P14
11:07.3 +23.2
82.3
1.52
5.
-
#240 Mitsubishi Lancer Evo VIII
P14
11:12.9 +28.8
+5.6
81.6
1.89
6.
-
#205 Honda Civic Type-R
A7
11:13.8 +29.7
+0.9
81.5
1.95
7.
-
#208 Lada 21074
P12
11:15.7 +31.6
+1.9
81.2
2.07
8.
-
#202 Lada VFTS
P12
11:16.3 +32.2
+0.6
81.2
2.11
9.
-
#241 Mitsubishi Lancer Evo 9
P14
11:23.9 +39.8
+7.6
80.3
2.61
10.
-
#212 Renault Twingo R2
A6
11:24.7 +40.6
+0.8
80.2
2.66
11.
-
#214 Opel Corsa
P11
11:32.3 +48.2
+7.6
79.3
3.16
12.
-
#217 Lada VFTS
P12
11:35.2 +51.1
+2.9
79.0
3.35
13.
-
#203 Citroen C2R2
A6
11:36.6 +52.5
+1.4
78.8
3.44
14.
-
#244 Fiat Grande Punto Abarth
P14
11:37.8 +53.7
+1.2
78.7
3.52
15.
-
#221 Lada 2107
A6
11:39.4 +55.3
+1.6
78.5
3.63
16.
-
#248 Mitsubishi Evo VI
P14
11:41.2 +57.1
+1.8
78.3
3.74
17.
-
#249 Subaru Impreza
P14
11:41.7 +57.6
+0.5
78.2
3.78
18.
-
#213 Honda Civic
N2
11:42.7 +58.6
+1.0
78.1
3.84
19.
-
#209 Skoda Felicia
A5
11:49.4 +1:05.3
+6.7
77.4
4.28
20.
-
#206 Lada VFTS
P12
11:51.9 +1:07.8
+2.5
77.1
4.45
21.
-
#245 Volvo C30
P14
11:58.7 +1:14.6
+6.8
76.4
4.89
22.
-
#210 Honda Civic Type-R
N3
12:12.9 +1:28.8
+14.2
74.9
5.82
23.
-
#222 Citroen C2R2 Max
A6
12:16.0 +1:31.9
+3.1
74.6
6.03
24.
-
#218 Honda Civic Vti
N2
12:20.7 +1:36.6
+4.7
74.1
6.33
25.
-
#220 Lada VFTS
P12
12:26.5 +1:42.4
+5.8
73.5
6.71
26.
-
#247 BMW M3 Coupe
P14
12:28.8 +1:44.7
+2.3
73.3
6.87
27.
-
#223 Honda Civic
N2
12:33.0 +1:48.9
+4.2
72.9
7.14
28.
-
#253 VW Golf IV TDI
P14
12:42.7 +1:58.6
+9.7
72.0
7.78
29.
-
#215 Suzuki Swift GTi
A5
12:42.9 +1:58.8
+0.2
72.0
7.79
30.
-
#250 BMW E36 M3
P14
12:46.1 +2:02.0
+3.2
71.7
8.00
31.
-
#232 Lada 2105
A6
12:57.8 +2:13.7
+11.7
70.6
8.77
32.
-
#233 Renault Clio
N3
13:05.9 +2:21.8
+8.1
69.9
9.30
33.
-
#228 Honda Civic
P13
13:08.9 +2:24.8
+3.0
69.6
9.50
34.
-
#251 BMW M3
P14
13:13.4 +2:29.3
+4.5
69.2
9.79
35.
-
#226 Citroen C2
A6
13:15.7 +2:31.6
+2.3
69.0
9.94
36.
-
#235 Suzuki Swift
A5
13:22.6 +2:38.5
+6.9
68.4
10.39
37.
-
#230 Lada 2105
P12
13:29.6 +2:45.5
+7.0
67.8
10.85
38.
-
#204 Lada VFTS
P12
13:36.3 +2:52.2
+6.7
67.3
11.29
39.
-
#219 Renault Clio
N3
13:50.0 +3:05.9
+13.7
66.1
12.19
40.
-
#229 Honda Civic
A6
14:02.9 +3:18.8
+12.9
65.1
13.04
41.
-
#252 BMW M3
P14
14:29.5 +3:45.4
+26.6
63.1
14.78
42.
-
#237 Trabant 601
A5
14:43.9 +3:59.8
+14.4
62.1
15.72
43.
-
#236 Suzuki Ignis
N2
15:56.4 +5:12.3
+1:12.5
57.4
20.48
44.
-
#242 Subaru Impreza WRX STI
P14
17:54.5 +7:10.4
+1:58.1
51.1
28.22
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
A7
19:10.1

88.6
2.
3.
-
P12
19:19.1
+9.0
+9.0
87.9
0.32
3.
4.
-
A6
19:30.9
+20.8
+11.8
87.0
0.74
4.
5.
-
P12
19:31.8
+21.7
+0.9
86.9
0.77
5.
8.
-
P11
19:55.0
+44.9
+23.2
85.2
1.59
6.
9.
-
A6
20:01.7
+51.6
+6.7
84.7
1.82
7.
-
N2
20:03.3
+53.2
+1.6
84.6
1.88
8.
11.
-
P12
20:03.9
+53.8
+0.6
84.6
1.90
9.
22.
-
P14
20:14.1
+1:04.0
+10.2
83.9
2.26
10.
-
A5
20:17.0
+1:06.9
+2.9
83.7
2.36
11.
22.
-
P14
20:18.8
+1:08.7
+1.8
83.6
2.43
12.
14.
-
A6
20:32.2
+1:22.1
+13.4
82.7
2.90
13.
22.
-
P14
20:37.3
+1:27.2
+5.1
82.3
3.08
=
22.
-
P14
20:37.3
+1:27.2
82.3
3.08
15.
22.
-
P14
20:42.9
+1:32.8
+5.6
81.9
3.28
16.
15.
-
P12
20:45.6
+1:35.5
+2.7
81.8
3.38
17.
12.
-
N3
20:45.7
+1:35.6
+0.1
81.8
3.38
18.
22.
-
P14
20:53.9
+1:43.8
+8.2
81.2
3.67
19.
13.
-
A6
20:58.0
+1:47.9
+4.1
81.0
3.81
20.
22.
-
P14
21:07.8
+1:57.7
+9.8
80.3
4.16
21.
22.
-
P14
21:11.2
+2:01.1
+3.4
80.1
4.28
22.
-
P14
21:11.7
+2:01.6
+0.5
80.1
4.30
23.
17.
-
P12
21:27.5
+2:17.4
+15.8
79.1
4.86
24.
22.
-
P14
21:28.7
+2:18.6
+1.2
79.0
4.90
25.
19.
-
N2
21:30.6
+2:20.5
+1.9
78.9
4.97
26.
2.
-
P12
21:33.5
+2:23.4
+2.9
78.7
5.07
27.
18.
-
N2
21:40.3
+2:30.2
+6.8
78.3
5.31
28.
20.
-
A5
21:58.3
+2:48.2
+18.0
77.3
5.95
29.
22.
-
P14
21:58.8
+2:48.7
+0.5
77.2
5.96
30.
16.
-
P13
22:08.4
+2:58.3
+9.6
76.7
6.30
31.
22.
-
P14
22:12.7
+3:02.6
+4.3
76.4
6.45
32.
22.
-
P14
22:16.1
+3:06.0
+3.4
76.2
6.57
33.
22.
-
A6
22:27.8
+3:17.7
+11.7
75.6
6.99
34.
22.
-
N3
22:35.9
+3:25.8
+8.1
75.1
7.27
35.
21.
-
A6
22:40.3
+3:30.2
+4.4
74.9
7.43
36.
22.
-
P14
22:43.4
+3:33.3
+3.1
74.7
7.54
37.
22.
-
A5
22:52.6
+3:42.5
+9.2
74.2
7.86
38.
22.
-
P12
22:59.6
+3:49.5
+7.0
73.8
8.11
39.
22.
-
A6
23:32.9
+4:22.8
+33.3
72.1
9.29
40.
23.
-
N3
23:33.8
+4:23.7
+0.9
72.0
9.32
41.
22.
-
P14
23:59.5
+4:49.4
+25.7
70.7
10.23
42.
22.
-
A5
24:13.9
+5:03.8
+14.4
70.0
10.74
43.
22.
-
N2
26:26.4
1:00.0
+7:16.3
+2:12.5
64.2
15.42
44.
22.
-
P14
27:24.5
+8:14.4
+58.1
61.9
17.48
Információ (46)
Gy2 17:51 Kedves RSB, köszönjük, hogy támogatjátok, és fontosnak tartjátok a munkánkat!
Gy2 17:46 #252 Szepesi Lajos - Szepesi Dániel : Kiálltunk, így elég rövid volt
Gy2 17:46 #253 Kovács Zsolt - Bettes Péter : Életveszélyes volt
Gy2 17:44 #251 Riczkó Gábor - Deák Henrietta : Korcsolyáztunk, katasztrófa volt
Gy2 17:43 #249 Kocsomba Károly - Bárdos Péter : Saras, furcsa a kocsi, eddig egy métert sem mentem vele
Gy2 17:43 #250 Forgács László - Szabó Krisztián : Nagyon-nagyon csúszik
Gy2 17:42 #242 Friedmann Zsolt - Dr. Kovács Annamária : Nagyon saras, árokban is jártunk, de a nézők kiszedtek minket
Gy2 17:40 #248 Tergulicza János - Péter Pál : Kemény, nagyon csúszik
Gy2 17:39 #247 Temesvári László - Hargas András : Nagyon csúszott, de nagyon élveztük, igazi tökös, bevállalós pálya
Gy2 17:37 #245 Papp László - Papp Csaba : Koszos a gyors, próbáltunk az úton maradni
Gy2 17:35 #244 Ifj. Kanyik Antal - Nyirfás Julianna : Jó saras volt, tetszett
Gy2 17:35 #254 Keszthelyi Róbert - Pardi Kata : Nekünk félelmetes volt, csúszott, és megforogtunk
Gy2 17:34 #243 Hevesi István - Vánsza Zsolt : Nem voltam elég bátor, nagyon rosszul mentem
Gy2 17:32 #241 Ferjáncz András - Nagy Attila : Életveszélyes, nagyon csúszik, lejöttünk
Gy2 17:31 #240 Molnár István - Ungvárszki Milán : Tiszta saras az egész
Gy2 17:30 #239 Gyarmati Ariel - Kocsis György : Nagyon csúszik, és sajnáljuk, hogy az elsőt kivették. Nem alkalmas a gumink ide
Gy2 17:28 #238 Domonkos László - Horváth István : Nagyon csúszik
Gy2 17:27 #237 Balázs Kornél - Mohácsi László : Elfolyt az üzemanyag, ezért óvatosan lejöttünk
Gy2 17:27 #232 Tóth István - Sillye Zsolt : Óvatosságom gyümölcse meg lett, majd a következő jobb lesz ;)
Gy2 17:27 #230 Parkánszki Balázs - Gálik Kata : Nagyon saras, nagyon csúszós, és kár, hogy az első elmaradt
Gy2 17:24 #229 Nyilas Péter - Janecskó László : Az első etap volt, és sz@r az autó
Gy2 17:19 #233 Szalai Dániel - Leányvári László : Nekünk ez az első versenyünk
Gy2 17:14 #236 Leitgéb Judit - Klézli Szabolcs : Nem elsőkerekesnek találták ki, pláne nem esőben
Gy2 17:09 #235 Erdélyi György - Dredán György : Az előttünk lévő beesett, nagyon csúszik, k...@ jó volt :)
Gy2 17:06 #228 Pallaghy Botond - Hetesi Viktor : Beestünk, és feltartottak, így ez a leggázabb gyors, amin valaha autóztam
Gy2 17:04 #226 Somogyi Márk - Regensburger Tamás : Nagyon gáz volt, nagyon felhordásos a pálya, de meg kell oldani, ez a rali ;)
Gy2 17:04 #223 Szemán Sándor - Horváth Levente : Egész jó volt, csak eltévedt a navigátorom
Gy2 17:02 #222 Régi Péter - Ferenczi László : Rettentően csúszott, a túlélésre játszottunk
Gy2 17:01 #219 Lencsés Zsolt - Viski Ferenc : Az első gyorson a bal első fékből elhagytuk a betétet, így ajándék volt lejönni itt is :)
Gy2 17:01 #221 Szabó Attila - Keresztesi Péter : Az elsőt nagyon elspóroltuk, elbénáztuk, de ez a második már jó volt
Gy2 17:00 #220 Kató József - Taky Zoltán : Jó volt, tetszett
Gy2 16:58 #218 Kopasz Krisztián - Papp László : A gumink nem az igazi, slickkel jöttünk. Az eleje lassú volt, de a végére kezdtünk belejönni
Gy2 16:57 #215 Oberling Krisztián - Neszlinger Róbert : Kicsit spóroltunk, mert be akarunk érni mindenképpen
Gy2 16:56 #217 Hulmann Gábor - Hetyei Tamás : Túlélő verseny volt :)
Gy2 16:54 #214 Kaltenecker Balázs - Bakos István : Ez nagyon jó volt, de a sárral szenvedtünk
Gy2 16:53 #213 Szepesi Marcell - Gondos Péter : Nagyon saras ez a második, sikerült egyszer megforognunk, de az első jó volt
Gy2 16:53 #212 Csomós Miklós - Varga Gábor : Az elsőn rosszat mentünk, még életemben nem mentem ilyen körülmények közt. Lökhárítókat kerültünk, de itt vagyunk :)
Gy2 16:51 #210 Dékány Sándor - Hegede Tamás : Ez sokkal rosszabb volt, mint gondoltuk, és többször már nem lesz ;)
Gy2 16:51 #209 Zsebe Gábor - Sándor Norbert : Nagyon összetört? Nem? Akkor ennyi elég, ugye? :D
Gy2 16:49 #208 Bodogán Ferenc - Molnár Tamás : Az első gyorson volt egy kis hibánk, beestünk az árokba, így sok időt vesztettünk. De erre számítottunk, hogy nehéz lesz itt menni ;)
Gy2 16:48 #206 Szabó Norbert - Ignácz Dániel Péter : Az első gyorson nagyon-nagyon bealudtunk, nagyon rossz eredményt autóztunk, de a másodikon stabilan mentünk
Gy2 16:48 #204 Vizelli Károly - Nagy Péter : Sajnos nem működik a kocsi
Gy2 16:47 #205 Neukirchner András - Guzi Róbert : Kiváló volt, imádom ezeket :)
Gy2 16:45 #203 Jánosa Ákos - Brunekker Árpád : Az első gyors jobban megijesztett a kelleténél, kicsit óvatosra vettem
Gy2 16:44 #202 Csépe Gábor - Tóth Szabolcs : Szerintem egész jót mentünk, tetszett, ezt túl kellett élni, nagyon saras a pálya
Gy2 16:37 #201 Berényi László - Pap Tamás : Elfolyt az olaja a rajtban
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy2 
Leitgéb Judit
-
Klézli Szabolcs
#236 Suzuki Ignis
N2
1:00.0