49. Mecsek Rallye - ORB - Gy2

Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#3 Peugeot 208T16 R5
2
14:40.7
114.5
2.
-
#5 Ford Fiesta R5
2
14:47.2 +6.5
+6.5
113.6
0.23
3.
-
#2 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
2
14:53.8 +13.1
+6.6
112.8
0.47
4.
-
#14 Ford Fiesta S2000
2
14:59.7 +19.0
+5.9
112.0
0.68
5.
-
#21 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
2
15:13.4 +32.7
+13.7
110.4
1.17
6.
-
#8 Mitsubishi Lancer Evo IX RS
3
15:14.0 +33.3
+0.6
110.3
1.19
7.
-
#20 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
15:18.5 +37.8
+4.5
109.7
1.35
8.
-
#12 Ford Fiesta R5
2
15:23.5 +42.8
+5.0
109.1
1.53
9.
-
#7 Mitsubishi Lancer Evo IX RS
3
15:27.6 +46.9
+4.1
108.7
1.68
10.
-
#15 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
15:28.9 +48.2
+1.3
108.5
1.72
11.
-
#39 Mitsubishi Lancer Evo X RS
P15
15:29.5 +48.8
+0.6
108.4
1.74
12.
-
#16 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
15:29.7 +49.0
+0.2
108.4
1.75
13.
-
#11 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
15:38.8 +58.1
+9.1
107.4
2.08
14.
-
#18 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
15:45.8 +1:05.1
+7.0
106.6
2.32
15.
-
#10 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
2
15:48.7 +1:08.0
+2.9
106.3
2.43
16.
-
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
15:51.4 +1:10.7
+2.7
105.9
2.52
17.
-
#25 Skoda Fabia S2000
2
15:56.4 +1:15.7
+5.0
105.4
2.70
18.
-
#28 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
16:01.1 +1:20.4
+4.7
104.9
2.87
19.
-
#22 Mitsubishi Lanceri Evo IX
3
16:10.2 +1:29.5
+9.1
103.9
3.20
20.
-
#24 Subaru Impreza
2
16:16.8 +1:36.1
+6.6
103.2
3.43
21.
-
#34 Peugeot 208 VTi R2
6
16:24.7 +1:44.0
+7.9
102.4
3.71
22.
-
#29 Mitsubishi Evo IX
3
16:26.2 +1:45.5
+1.5
102.2
3.77
23.
-
#37 Citroen C2 R2 Max
6
16:31.9 +1:51.2
+5.7
101.6
3.97
24.
-
#36 Citroen C2 R2 Max
6
16:32.5 +1:51.8
+0.6
101.6
3.99
25.
-
#45 Mitsubishi Lancer Evo IX
P15
16:48.4 +2:07.7
+15.9
100.0
4.56
26.
-
#33 Opel Adam R2
6
16:52.6 +2:11.9
+4.2
99.5
4.71
27.
-
#56 Honda Civic Type-R
3
16:53.2 +2:12.5
+0.6
99.5
4.73
28.
-
#31 Renault Clio R3
6
16:57.4 +2:16.7
+4.2
99.1
4.88
29.
-
#38 Citroen C2
6
16:58.0 +2:17.3
+0.6
99.0
4.90
30.
-
#32 Ford Fiesta R2
6
17:06.4 +2:25.7
+8.4
98.2
5.20
31.
-
#46 Mitsubishi Lancer Evo IX
P15
17:08.4 +2:27.7
+2.0
98.0
5.27
32.
-
#43 Mitsubishi Lancer Evo VI
P14
17:21.5 +2:40.8
+13.1
96.8
5.74
33.
-
#27 Subaru Wrx Sti
P14
17:24.1 +2:43.4
+2.6
96.5
5.84
34.
-
#44 BMW E36 M3
P14
17:24.5 +2:43.8
+0.4
96.5
5.85
35.
-
#42 BMW E86 z4m
P14
17:26.4 +2:45.7
+1.9
96.3
5.92
36.
-
#54 Skoda Fabia
P11
17:33.9 +2:53.2
+7.5
95.6
6.19
37.
-
#53 Lada VFTS 1.6
P14
17:40.3 +2:59.6
+6.4
95.1
6.41
38.
-
#41 BMW E87
P14
18:38.3 +3:57.6
+58.0
90.1
8.49
39.
-
#1 Skoda Felicia Kit-car
P11
22:33.9 +7:53.2
+3:55.6
74.5
16.90
40.
-
#30 Mitsubishi Lancer Evo IX
2
23:49.9 +9:09.2
+1:16.0
70.5
19.61
Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
2.
-
2
23:43.3

115.6
2.
1.
-
2
23:48.4
+5.1
+5.1
115.2
0.11
3.
2.
-
2
23:56.4
+13.1
+8.0
114.5
0.29
4.
3.
-
2
24:10.0
+26.7
+13.6
113.5
0.58
5.
-
2
24:33.4
+50.1
+23.4
111.7
1.10
6.
7.
-
3
24:41.7
+58.4
+8.3
111.0
1.28
7.
4.
-
2
24:43.1
+59.8
+1.4
110.9
1.31
8.
11.
-
3
24:45.7
+1:02.4
+2.6
110.7
1.37
9.
4.
-
P15
24:49.1
+1:05.8
+3.4
110.5
1.44
10.
8.
-
3
24:56.0
+1:12.7
+6.9
110.0
1.59
11.
10.
-
3
24:59.3
+1:16.0
+3.3
109.7
1.66
12.
-
3
25:01.3
+1:18.0
+2.0
109.6
1.71
13.
14.
-
3
25:16.1
+1:32.8
+14.8
108.5
2.03
14.
18.
-
3
25:38.9
+1:55.6
+22.8
106.9
2.53
15.
17.
-
2
25:39.3
+1:56.0
+0.4
106.9
2.54
16.
-
3
25:51.0
+2:07.7
+11.7
106.1
2.79
17.
20.
-
2
25:52.4
+2:09.1
+1.4
106.0
2.82
18.
15.
-
2
26:02.0
+2:18.7
+9.6
105.3
3.04
19.
-
3
26:21.9
+2:38.6
+19.9
104.0
3.47
20.
21.
-
6
26:24.0
+2:40.7
+2.1
103.9
3.52
21.
31.
-
3
26:31.2
+2:47.9
+7.2
103.4
3.67
22.
41.
-
3
26:44.0
1:10.0
+3:00.7
+12.8
102.6
3.95
23.
32.
-
6
26:54.7
+3:11.4
+10.7
101.9
4.19
24.
25.
-
P15
26:58.2
+3:14.9
+3.5
101.7
4.26
25.
34.
-
6
27:00.0
+3:16.7
+1.8
101.6
4.30
26.
28.
-
6
27:16.9
+3:33.6
+16.9
100.5
4.67
27.
35.
-
6
27:20.9
+3:37.6
+4.0
100.3
4.76
28.
37.
-
3
27:30.1
+3:46.8
+9.2
99.7
4.96
29.
26.
-
P14
27:36.4
+3:53.1
+6.3
99.3
5.10
30.
27.
-
P14
27:40.1
+3:56.8
+3.7
99.1
5.18
31.
39.
-
6
27:40.9
+3:57.6
+0.8
99.1
5.20
32.
33.
-
P14
27:49.0
+4:05.7
+8.1
98.6
5.38
33.
38.
-
6
27:49.3
+4:06.0
+0.3
98.6
5.38
34.
40.
-
P15
27:52.8
+4:09.5
+3.5
98.4
5.46
35.
30.
-
P11
27:54.4
+4:11.1
+1.6
98.3
5.49
36.
-
P14
28:09.3
+4:26.0
+14.9
97.4
5.82
37.
43.
-
P14
28:42.7
1:00.0
+4:59.4
+33.4
95.5
6.55
38.
29.
-
P14
28:57.5
+5:14.2
+14.8
94.7
6.88
39.
24.
-
P11
32:40.6
+8:57.3
+3:43.1
83.9
11.76
40.
13.
-
2
33:25.6
+9:42.3
+45.0
82.0
12.74
Információ (46)
Gy2 12:25 Kedves RSB, köszönjük, hogy támogatjátok, és fontosnak tartjátok a munkánkat!
Gy2 12:23 #54 Kronome Ákos - Bacsa Tamás : Ezen volt egy kalandunk, megforogtunk, és leestünk az útról
Gy2 12:22 #53 Kovács Zoltán - Szabó Gábor : Nagyon tetszett mindkét szakasz
Gy2 12:18 #42 Lángi Attila - Veres Gábor : Nagyon tapogatózós volt, nem mentünk gyorsan, a gumi sem az igazi
Gy2 12:17 #46 Lajosházi Csaba - Takács Gábor : Az első nagyon óvatos volt, a másodikon az intermédiával jöttünk, mint állat. Az asszonyainknak üzenjük, hogy nagyon szeretjük őket
Gy2 12:16 #45 Perge György - Kirnbauer Ernő : Sokan vannak az árokban, nagyon csúszik, próbáltunk biztonságosan jönni
Gy2 12:14 #44 Tőzsér Áron - Gecs Máté : Rosszul sikerült, és nincs benzinnyomásunk, nem tudtam kigyorsítani. Slickkel megyünk esőben, életveszély volt
Gy2 12:14 #27 Baumgartner Balázs - Baumgartner Péter : Az első közepes volt, mert nem tudtunk bemelegedni, és eltört a féltengelyünk
Gy2 12:13 #41 Rafael Tamás - Szabó Balázs : Nagyon jó volt, tökéletes minden. Eltört az egyik hátsó lengőkarunk, de így izgalmasabb egy kicsit :D
Gy2 12:12 #43 Schubert István - Kollár Károly : Tetszett mindkettő, szerencsére esik az eső, mert intermédiával indultunk el
Gy2 12:09 #1 Herczig Norbert - Bacigal Igor : Pár néző elindult segíteni, megpróbálják kiszedni az autójukat az árokból
Gy2 12:08 #1 Herczig Norbert - Bacigal Igor : Árokba esett
Gy2 12:07 #39 Bútor Róbert - Tagai Róbert : Az előző nagyon tapogatózós volt, igazi első gyors volt. Itt pedig megszívtuk, leszakadt az eső, és próbáltam a nézőkre figyelni
Gy2 12:03 #56 Alberti Szabolcs - Földi Nikolett : Az elsőt nagyon elspóroltuk, ez pedig nagyon csúszik, volt izgalom :)
Gy2 12:02 #38 Drávucz Olivér - Apkó András : Még szoknunk kell az autót, tapogatóztunk, de az időeredményünk nem olyan rossz
Gy2 12:01 #30 Szvatek Zsolt - Török Attila : Az első gyorsra nem volt túl jó választás az intermédia, most pedig tönkrement a motorunk, megpróbáljuk megjavítani
Gy2 12:01 #37 Baracskai Zsolt - Lovász Tibor : Az első jó volt, az tetszett. A másodikon nagyon spóroltunk, nem akartam bajt csinálni
Gy2 11:59 #36 Németh 16V Péter - Varga István : Kétszer nagyon megúsztunk, de megfogtam. Munkás volt, mert nagyon csúszott
Gy2 11:58 #34 Németh László - Szegő János : Változatos volt, és a végén lábujjhegyen kellett jönni, mert eléggé csúszott
Gy2 11:58 #33 Hoffer Zsolt - Szabó Bence : Az első gyorsot elóvatoskodtam sajnos, a másodikon pedig korán lassítottak minket. A vége csúszott, de jó volt
Gy2 11:57 #32 Borbás Szabolcs - Csáki Richárd : Vegyes volt, vigyázunk az autóra, és eléggé csúszik
Gy2 11:57 #30 Szvatek Zsolt - Török Attila : Motorhiba miatt félreállt
Gy2 11:55 #31 Klausz Kristóf - Kecskeméti Balázs : Furcsa volt az eleje, az nagyon száraz volt, és elmelegedett a gumink, a másodikon pedig vízen kellett menni
Gy2 11:53 #29 Kondella Péter - Szilassy Arnold : Az első jobb volt, mint a második, mert ezen a felétől esik az eső
Gy2 11:52 #28 Lovász Pál - Mihalik Péter : Esik-nem esik, csúszik-nem csúszik, nehéz volt
Gy2 11:50 #23 Nagy Mátyás - Nagy Tamás : Nem jó a turbónyomásunk
Gy2 11:50 #26 Órai Balázs - Vrezgó Balázs : Beesett, Ok tábla kirakva
Gy2 11:49 Esik az eső
Gy2 11:49 #25 Puskádi János - Gódor Barna : Az elsőn megforogtunk, a másodikon meg már elkezdett esni az eső
Gy2 11:48 #24 Fogasy Gergely - Berendi Dávid : Az első gyorson túl puha volt a gumink, a másodikon meg elkezdett csúszni, megforogtunk, rossz volt
Gy2 11:47 #9 Spitzmüller Csaba - Bazsó Attila : Ti küldtétek: Remeterétnél kitört a jobb első kerekük
Gy2 11:46 #21 Vincze Ferenc - Kuti Péter : A gumiválasztást elrontottuk amennyire csak lehet, nem vagyok elégedett
Gy2 11:45 #20 Ranga Péter - Czakó Janek : Érzésre nem volt gyors, de az időnk nem olyan rossz :)
Gy2 11:44 #18 Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs : Az első öreges volt, a másodikon meg rossz volt a gumiválasztás. De a végén már élveztem a csúszkálást :)
Gy2 11:43 #16 Ifj. Ranga László - Czakó-Budai Annamária : Elment a váltónk, az ötödik hiányzik
Gy2 11:42 #15 Osváth Péter - Farnadi Ágnes : Elmelegítettem az elején a gumit, mert túlságosan sietni akartam
Gy2 11:41 #12 Kovács Antal - Istovics Gergő : Az első gyors nagyon jól sikerült, de a másodikon már nagyon elmelegedett a gumink, érdekes volt
Gy2 11:40 #11 Ifj. Kiss László - Varga Zsuzsanna : Nagyon nehéz, mert szerintem rossz gumit választottunk, és még a kuplungunk is rossz
Gy2 11:39 #10 Lencse Zoltán - Hofbauer Tamás : Rosszul gumiztunk, így nagyon lassan jöttünk, ébresztésnek jó, de egyébként nem volt jó
Gy2 11:38 #8 Rongits Attila - Hannus László : Tetszett, de kicsit elspóroltam az erdős szűkeket. Jobban is lehetett volna menni, és bátrabban :)
Gy2 11:36 #7 Matics Mihály - Zejda Viktória : Az első gyors szárazabb volt, mint gondoltuk. Elgumiztuk magunkat, csúszik az autó, és még három-hengerezik is
Gy2 11:34 #5 Hadik András - Kertész Krisztián : Úgy érzem, hogy minden rendben volt. Remélem, hogy eltaláltunk a gumiválasztást is, eddig oké minden
Gy2 11:33 #14 Ollé Sándor - Tóth Zsolt : Nagyon elgumiztuk magunkat, nem az intermédiát kellett volna felraknunk, de élveztük nagyon, mert nagyon csúszkálunk
Gy2 11:32 #3 Ifj. Tóth János - Szőke Tamás : Majd meglátjuk, hogy milyen lesz ez nap
Gy2 11:31 #2 Kazár Miklós - Ferencz Ramón : Az első nagyon tetszett, a másodikon spórolnunk kellett (ezért elnézést kérek a nézőktől), mert puha gumival megyünk. Eddig sosem mentem itt abszolút időt, de nagyon tetszenek ezek a pályák
Gy2 11:14 Az előfutók már a pályán vannak