(Gy2) Orfű /1 28 km, Rajt: 2015. október 17. 09:56
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 - szakasz eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Szabó Laci
-
Illés Péter
#41 Lada VFTS
H1
16:46.7
100.1
2.
Fehérvári Csaba
-
Bencsik Dániel
#26 Subaru Legacy
H3
16:55.1
+8.4
+8.4
99.3
0.30
3.
Wirtmann Ferenc
-
Barna György
#1 Ford Escort MK 2
D3
17:04.1
+17.4
+9.0
98.4
0.62
4.
Váradi György
-
Laboncz László
#30 Mercedes 124 CE
H3
17:05.8
+19.1
+1.7
98.3
0.68
5.
Boda István
-
Szira Krisztián
#37 Lada VFTS
H1
17:10.6
+23.9
+4.8
97.8
0.85
6.
Kiscsatári Imre
-
Siroki Zoltán
-
#29 Lancia Delta Hf Integrale
H3
17:14.2
+27.5
+3.6
97.5
0.98
7.
Födő Imre
-
Bucsi József
#27 Lada VFTS
H1
17:14.7
+28.0
+0.5
97.4
1.00
8.
Csomor László
-
Patai Sándor
#31 Lada VFTS
H1
17:31.0
+44.3
+16.3
95.9
1.58
9.
Hubert István
-
Köhler Zoltán
#34 Toyota Corolla
H1
17:47.5
+1:00.8
+16.5
94.4
2.17
10.
Szűcs Péter
-
Szilassy László
#32 Lada 2107
H1
18:03.2
+1:16.5
+15.7
93.1
2.73
11.
Lévai Ferenc
-
Schweighardt Gábor
#6 Opel Kadett C GT/E
D3
18:16.7
+1:30.0
+13.5
91.9
3.21
12.
Spindler Jenő
-
Csizmadia Csaba
#14 Opel Corsa A GSi
E2
18:17.9
+1:31.2
+1.2
91.8
3.26
13.
Helin Stefan SWE
-
Lindholm Roger SWE
#7 Opel Ascona A
C3
18:18.9
+1:32.2
+1.0
91.7
3.29
14.
Gaál Ádám
-
Kalapács Kornél
#9 Opel Ascona B
D3
18:33.8
+1:47.1
+14.9
90.5
3.82
15.
Rónay László
-
Csuri András
#15 Alfa Romeo GTV
D3
18:47.3
+2:00.6
+13.5
89.4
4.31
16.
Parisi Antonio
-
D Angelo Giuseppe
#5 Porsche 911 S
B4
19:02.0
+2:15.3
+14.7
88.3
4.83
17.
Balogh Sándor
-
Groll Róbert
#22 Fiat 131 Racing
D3
19:07.1
+2:20.4
+5.1
87.9
5.01
18.
Norrgǻrd Sverre FIN
-
Hämäläinen Reeta FIN
#4 BMW 2002 ti
B4
19:28.2
+2:41.5
+21.1
86.3
5.77
19.
Hock Pál
-
Kemény Viktor
#19 Audi Coupé Quattro
E4
19:36.6
+2:49.9
+8.4
85.7
6.07
20.
Tóth István
-
Bruckner Viktor
#17 Skoda S120 S
C1
19:57.4
+3:10.7
+20.8
84.2
6.81
21.
Gyenes András
-
Schmidt Ádám
#36 VAZ 2101
H1
20:06.7
+3:20.0
+9.3
83.5
7.14
22.
Hammer Tamás
-
Dr. Nagy Viktória
#16 Lada 21011 Gr.2
D2
20:22.1
+3:35.4
+15.4
82.5
7.69
23.
Partanen Aaro FIN
-
Anni Villikka FIN
#8 Datsun 1600 SSS
C2
20:33.1
+3:46.4
+11.0
81.7
8.09
24.
Vavrek Olivér
-
Vavrek László
#23 Renault 5 Alpine Gr2
D2
20:48.7
+4:02.0
+15.6
80.7
8.64
25.
Királyvári Gábor
-
Szám Béla
#21 Wartburg 353 WR
D1
20:49.2
+4:02.5
+0.5
80.7
8.66
26.
Veréb Zoltán
-
Papp Tamás
#28 Lada VFTS
H1
21:20.8
+4:34.1
+31.6
78.7
9.79
27.
Heikkilä Lauri FIN
-
Okker Jorma FIN
#10 Lancia Fulvia 1,6 HF
C2
21:44.9
+4:58.2
+24.1
77.2
10.65
28.
Endrődi Harri
-
Baranyai Márta
#39 Tatra 613
H3
21:52.9
+5:06.2
+8.0
76.8
10.94
29.
Hyvärinen Jari
-
Hyvärinen Risto FIN
#11 Volvo 242 GL
D4
21:55.7
+5:09.0
+2.8
76.6
11.04
30.
Lukács Zsolt
-
Váradi Alexandra
#20 Skoda 110 L Rally
C1
22:00.4
+5:13.7
+4.7
76.3
11.20
31.
Szetei Norbert
-
Chmelovics Balázs
#38 Peugeot 205 Gti
H2
22:20.8
+5:34.1
+20.4
75.2
11.93
=
Merencsics Árpád
-
Szemmelroth Anetta
#33 Suzuki Swift Gti MK1
H1
22:20.8
+5:34.1
75.2
11.93
33.
Strider Zoltán
-
Koch Péter
#24 Trabant 601 S
B1
22:41.2
+5:54.5
+20.4
74.1
12.66
34.
Ördögh Miklós
-
Csáthy Miklós
#25 Ford Escort XR3i
E2
22:50.7
+6:04.0
+9.5
73.5
13.00
35.
Nagy Tamás
-
Kalapács Zsolt
#40 Moszkvics 403 Rallye
B3
23:04.0
+6:17.3
+13.3
72.8
13.47
36.
Anttalainen Pekka FIN
-
Rosberg Pirjo FIN
#12 Skoda Felicia Super
A2
23:10.7
+6:24.0
+6.7
72.5
13.71
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 - összetett eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Szabó Laci
-
Illés Péter
#41 Lada VFTS
H1
27:10.8
100.9
2.
3.
Fehérvári Csaba
-
Bencsik Dániel
#26 Subaru Legacy
H3
27:44.3
+33.5
+33.5
98.9
0.73
3.
4.
Wirtmann Ferenc
-
Barna György
#1 Ford Escort MK 2
D3
27:58.2
+47.4
+13.9
98.0
1.04
4.
10.
Váradi György
-
Laboncz László
#30 Mercedes 124 CE
H3
28:04.4
+53.6
+6.2
97.7
1.17
5.
8.
Boda István
-
Szira Krisztián
#37 Lada VFTS
H1
28:06.5
+55.7
+2.1
97.6
1.22
6.
5.
Kiscsatári Imre
-
Siroki Zoltán
-
#29 Lancia Delta Hf Integrale
H3
28:09.2
+58.4
+2.7
97.4
1.28
7.
Födő Imre
-
Bucsi József
#27 Lada VFTS
H1
28:10.5
+59.7
+1.3
97.3
1.31
8.
9.
Csomor László
-
Patai Sándor
#31 Lada VFTS
H1
28:26.9
+1:16.1
+16.4
96.4
1.67
9.
11.
Hubert István
-
Köhler Zoltán
#34 Toyota Corolla
H1
28:52.6
+1:41.8
+25.7
95.0
2.23
10.
13.
Szűcs Péter
-
Szilassy László
#32 Lada 2107
H1
29:13.9
+2:03.1
+21.3
93.8
2.69
11.
14.
Spindler Jenő
-
Csizmadia Csaba
#14 Opel Corsa A GSi
E2
29:38.4
+2:27.6
+24.5
92.5
3.23
12.
16.
Helin Stefan SWE
-
Lindholm Roger SWE
#7 Opel Ascona A
C3
30:02.8
+2:52.0
+24.4
91.3
3.76
13.
17.
Lévai Ferenc
-
Schweighardt Gábor
#6 Opel Kadett C GT/E
D3
30:03.7
+2:52.9
+0.9
91.2
3.78
14.
15.
Gaál Ádám
-
Kalapács Kornél
#9 Opel Ascona B
D3
30:14.3
+3:03.5
+10.6
90.7
4.02
15.
18.
Rónay László
-
Csuri András
#15 Alfa Romeo GTV
D3
30:38.6
+3:27.8
+24.3
89.5
4.55
16.
19.
Balogh Sándor
-
Groll Róbert
#22 Fiat 131 Racing
D3
31:21.9
+4:11.1
+43.3
87.4
5.49
17.
21.
Parisi Antonio
-
D Angelo Giuseppe
#5 Porsche 911 S
B4
31:44.8
+4:34.0
+22.9
86.4
6.00
18.
2.
Veréb Zoltán
-
Papp Tamás
#28 Lada VFTS
H1
31:59.6
+4:48.8
+14.8
85.7
6.32
19.
23.
Norrgǻrd Sverre FIN
-
Hämäläinen Reeta FIN
#4 BMW 2002 ti
B4
32:13.4
+5:02.6
+13.8
85.1
6.62
20.
22.
Hock Pál
-
Kemény Viktor
#19 Audi Coupé Quattro
E4
32:19.6
+5:08.8
+6.2
84.8
6.76
21.
20.
Gyenes András
-
Schmidt Ádám
#36 VAZ 2101
H1
32:27.4
+5:16.6
+7.8
84.5
6.93
22.
24.
Tóth István
-
Bruckner Viktor
#17 Skoda S120 S
C1
32:49.4
+5:38.6
+22.0
83.5
7.41
23.
6.
Szetei Norbert
-
Chmelovics Balázs
#38 Peugeot 205 Gti
H2
33:16.6
+6:05.8
+27.2
82.4
8.00
24.
12.
Merencsics Árpád
-
Szemmelroth Anetta
#33 Suzuki Swift Gti MK1
H1
33:26.3
+6:15.5
+9.7
82.0
8.22
25.
27.
Hammer Tamás
-
Dr. Nagy Viktória
#16 Lada 21011 Gr.2
D2
33:35.3
+6:24.5
+9.0
81.6
8.41
26.
Királyvári Gábor
-
Szám Béla
#21 Wartburg 353 WR
D1
34:01.8
+6:51.0
+26.5
80.6
8.99
27.
28.
Vavrek Olivér
-
Vavrek László
#23 Renault 5 Alpine Gr2
D2
34:08.7
+6:57.9
+6.9
80.3
9.14
28.
31.
Partanen Aaro FIN
-
Anni Villikka FIN
#8 Datsun 1600 SSS
C2
34:24.4
+7:13.6
+15.7
79.7
9.49
29.
25.
Hyvärinen Jari
-
Hyvärinen Risto FIN
#11 Volvo 242 GL
D4
34:50.8
+7:40.0
+26.4
78.7
10.07
30.
29.
Endrődi Harri
-
Baranyai Márta
#39 Tatra 613
H3
35:38.9
+8:28.1
+48.1
76.9
11.12
31.
30.
Lukács Zsolt
-
Váradi Alexandra
#20 Skoda 110 L Rally
C1
35:51.1
+8:40.3
+12.2
76.5
11.39
32.
Heikkilä Lauri FIN
-
Okker Jorma FIN
#10 Lancia Fulvia 1,6 HF
C2
35:53.6
+8:42.8
+2.5
76.4
11.44
33.
34.
Strider Zoltán
-
Koch Péter
#24 Trabant 601 S
B1
37:13.4
+10:02.6
+1:19.8
73.7
13.19
34.
33.
Nagy Tamás
-
Kalapács Zsolt
#40 Moszkvics 403 Rallye
B3
37:30.6
+10:19.8
+17.2
73.1
13.56
35.
Anttalainen Pekka FIN
-
Rosberg Pirjo FIN
#12 Skoda Felicia Super
A2
37:43.7
+10:32.9
+13.1
72.7
13.85
36.
Ördögh Miklós
-
Csáthy Miklós
#25 Ford Escort XR3i
E2
38:21.5
+11:10.7
+37.8
71.5
14.68
Információ (28)
Gy2 11:06
Kedves RSB, köszönjük, hogy támogatjátok, és fontosnak tartjátok a munkánkat!
Gy2 11:05
#39Endrődi Harri - Baranyai Márta : Szuper volt, nagyon tetszett, jó sok néző van
Gy2 11:01
#36Gyenes András - Schmidt Ádám : A végén beestünk, csúszik nagyon
Gy2 10:58
#37Boda István - Szira Krisztián : Jó volt, tetszett, de jó lett volna slicket hoznunk
Gy2 10:57
#41Szabó Laci - Illés Péter : Koszos pályára számítottunk, letoltuk, ahogy tudtuk. Szerencsére az időnk jó, támadunk tovább ;)
Gy2 10:55
#34Hubert István - Köhler Zoltán : Ijesztő volt, mert még tanuljuk az autót, de a kanyarokat megtiszteltünk
Gy2 10:55
#32Szűcs Péter - Szilassy László : Az első gyorson harmadikban maradt a váltónk, de a második már jobb volt, itt már fogott a gumink is
Gy2 10:53
#28Veréb Zoltán - Papp Tamás : Az első gyors az nagyon jó volt, ez is az lett volna, ha nem lenne a váltóval gond. Valami nagyon zörög benne, és nincs harmadik és negyedik
Gy2 10:53
#31Csomor László - Patai Sándor : Az első gyors egész jól sikerült, de ez nem
Gy2 10:51
#30Váradi György - Laboncz László : A legelső gyors félős volt, ködös és nyálkás. De most már ébredezünk, hosszú még a verseny ;)
Gy2 10:50
#29Kiscsatári Imre - Siroki Zoltán : Az első gyors bemelegítés volt, ezen meg jól leizzadtunk :D
Gy2 10:47
#27Födő Imre - Bucsi József  : Mindkét gyors jó csúszós volt, és ezen a másodikon csúszkáltunk rendesen. Kicsit aggódtunk, hogy leesünk az útról
Gy2 10:46
#40Nagy Tamás - Kalapács Zsolt : Az első gyors nekünk jobban feküdt, ez a második jobban igénybe veszi az autót
Gy2 10:45
#26Fehérvári Csaba - Bencsik Dániel : Az első gyorson nagyon odafigyeltünk, mert nem tudtuk mire számítsunk, itt kicsit taknyos volt a pálya
Gy2 10:45
#25Ördögh Miklós - Csáthy Miklós : Csodálatos volt :)
Gy2 10:42
#24Strider Zoltán - Koch Péter : Fog a hátsó fékünk folyamatosan, így kézifékkel állunk meg minden féktávon, de ahhoz képest egész jó volt :)
Gy2 10:41
#23Vavrek Olivér - Vavrek László : Az első gyorson nem volt jó az út minősége, de a második már teljesen jó volt
Gy2 10:39
#20Lukács Zsolt - Váradi Alexandra : Izgalmas volt, nagyon kell figyelni, mert néhol nedves, de helyenként már teljesen száraz
Gy2 10:39
#21Királyvári Gábor - Szám Béla : Kicsit csúszós volt, de alakulni fog ez ;)
Gy2 10:38
#22Balogh Sándor - Groll Róbert : Csúszós, pattogós, de nagyon jó volt
Gy2 10:35
#19Hock Pál - Kemény Viktor : Alapvetően minden jó volt, csúszik egy kicsit, de majd meglátjuk milyen lesz a következő
Gy2 10:34
#17Tóth István - Bruckner Viktor : Kicsit csúszott, de ez mindig jó. Rendezni kéne itt egy téli versenyt ;)
Gy2 10:33
#16Hammer Tamás - Dr. Nagy Viktória : Jó volt, de csúszik
Gy2 10:31
#15Rónay László - Csuri András : Jó volt, csak elég kuka gumikon megyünk, és elmelegítettem az elejét
Gy2 10:30
#14Spindler Jenő - Csizmadia Csaba : Jó volt, de kicsit becsapós, mert itt-ott száraz, néhol vizes
Gy2 10:28
#6Lévai Ferenc - Schweighardt Gábor : Az eleje jó volt, de a vége nagyon csúszik
Gy2 10:21
#9Gaál Ádám - Kalapács Kornél : Szuper volt
Gy2 10:13
#1Wirtmann Ferenc - Barna György : Fáj a kezem, mert letört a váltógombunk