(Gy1) Nyárásvölgy /1 17.7 km, Rajt: 2015. október 17. 08:53
Q8Oils Rallylive.hu - D - Gy1 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Wirtmann Ferenc - Barna György #1 Ford Escort MK 2
|
D3 |
10:54.1 |
97.4
|
|
2.
|
Gaál Ádám - Kalapács Kornél #9 Opel Ascona B
|
D3 |
11:40.5 | +46.4 +46.4 |
91.0
2.62
|
3.
|
Lévai Ferenc - Schweighardt Gábor #6 Opel Kadett C GT/E
|
D3 |
11:47.0 | +52.9 +6.5 |
90.1
2.99
|
4.
|
Rónay László - Csuri András #15 Alfa Romeo GTV
|
D3 |
11:51.3 | +57.2 +4.3 |
89.6
3.23
|
5.
|
Balogh Sándor - Groll Róbert #22 Fiat 131 Racing
|
D3 |
12:14.8 | +1:20.7 +23.5 |
86.7
4.56
|
6.
|
Hyvärinen Jari - Hyvärinen Risto FIN #11 Volvo 242 GL
|
D4 |
12:55.1 | +2:01.0 +40.3 |
82.2
6.84
|
7.
|
Királyvári Gábor - Szám Béla #21 Wartburg 353 WR
|
D1 |
13:12.6 | +2:18.5 +17.5 |
80.4
7.82
|
8.
|
Hammer Tamás - Dr. Nagy Viktória #16 Lada 21011 Gr.2
|
D2 |
13:13.2 | +2:19.1 +0.6 |
80.3
7.86
|
9.
|
Vavrek Olivér - Vavrek László #23 Renault 5 Alpine Gr2
|
D2 |
13:20.0 | +2:25.9 +6.8 |
79.7
8.24
|
Q8Oils Rallylive.hu - D - Gy1 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Wirtmann Ferenc - Barna György
#1 Ford Escort MK 2
|
D3 |
10:54.1
|
97.4
|
|
2.
|
Gaál Ádám - Kalapács Kornél
#9 Opel Ascona B
|
D3 |
11:40.5
|
+46.4 +46.4 |
91.0
2.62
|
3.
|
Lévai Ferenc - Schweighardt Gábor
#6 Opel Kadett C GT/E
|
D3 |
11:47.0
|
+52.9 +6.5 |
90.1
2.99
|
4.
|
Rónay László - Csuri András
#15 Alfa Romeo GTV
|
D3 |
11:51.3
|
+57.2 +4.3 |
89.6
3.23
|
5.
|
Balogh Sándor - Groll Róbert
#22 Fiat 131 Racing
|
D3 |
12:14.8
|
+1:20.7 +23.5 |
86.7
4.56
|
6.
|
Hyvärinen Jari - Hyvärinen Risto FIN
#11 Volvo 242 GL
|
D4 |
12:55.1
|
+2:01.0 +40.3 |
82.2
6.84
|
7.
|
Királyvári Gábor - Szám Béla
#21 Wartburg 353 WR
|
D1 |
13:12.6
|
+2:18.5 +17.5 |
80.4
7.82
|
8.
|
Hammer Tamás - Dr. Nagy Viktória
#16 Lada 21011 Gr.2
|
D2 |
13:13.2
|
+2:19.1 +0.6 |
80.3
7.86
|
9.
|
Vavrek Olivér - Vavrek László
#23 Renault 5 Alpine Gr2
|
D2 |
13:20.0
|
+2:25.9 +6.8 |
79.7
8.24
|