(Gy5) Garadna - Mályinka /2 18.2 km, Rajt: 2016. április 30. 15:01
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 - szakasz eredmény
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
3.
|
Szauer Gergő - Rácz László
#203 Lada 2105
|
P-12 |
42:28.7
20.0
|
96.8
|
|
2.
1.
|
Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva
#202 Lada VFTS
|
P-12 |
42:30.1
|
+1.4 +1.4 |
96.7
0.02
|
3.
5.
|
Bodogán Ferenc - Molnár Tamás
#218 Lada 2105
|
P-12 |
43:17.4
|
+48.7 +47.3 |
95.0
0.71
|
4.
6.
|
Kisubi - Uborka
#238 Lada 2101-3
|
P-12 |
43:30.2
|
+1:01.5 +12.8 |
94.5
0.90
|
5.
8.
|
Japó - Roli
#237 Lada VFTS
|
P-13 |
43:31.7
|
+1:03.0 +1.5 |
94.4
0.92
|
6.
10.
|
Papp László - Papp Csaba
#204 Volvo C30
|
P-13 |
43:41.4
|
+1:12.7 +9.7 |
94.1
1.06
|
7.
|
Molnár Zsolt - Szatmári Ede
#228 Opel Astra
|
5 |
43:47.0
|
+1:18.3 +5.6 |
93.9
1.14
|
8.
9.
|
ifj.Fogarasi Attila - Toloczkó Péter
#206 Honda Civic Type-R
|
8 |
43:59.0
|
+1:30.3 +12.0 |
93.5
1.32
|
9.
11.
|
Ruszkai Attila - Ruszkai Máté
#212 Lada 2101
|
P-13 |
44:25.2
|
+1:56.5 +26.2 |
92.6
1.70
|
10.
2.
|
Kolencsik Balázs - Kemény Zsolt
#205 Peugeot 106 S16
|
P-12 |
44:54.1
|
+2:25.4 +28.9 |
91.6
2.12
|
11.
13.
|
Takács Olivér - Kulcsár Dániel
#217 Citroen C2R2
|
6 |
44:59.5
|
+2:30.8 +5.4 |
91.4
2.20
|
12.
20.
|
Fábián Dániel - Oláh Róbert
#236 Lada VFTS
|
P-12 |
45:00.2
|
+2:31.5 +0.7 |
91.4
2.21
|
13.
14.
|
Foczkó Ákos - Pásztor Tamás
#239 Lada VFTS
|
P-12 |
45:09.8
|
+2:41.1 +9.6 |
91.0
2.35
|
14.
15.
|
Üveges Sándor - Nagy István
#252 Lada VFTS
|
P-12 |
45:12.7
|
+2:44.0 +2.9 |
90.9
2.39
|
15.
17.
|
Györkö József - Gálik Kata
#213 Honda Civic
|
6 |
45:19.4
|
+2:50.7 +6.7 |
90.7
2.49
|
16.
12.
|
Kiss Zsolt - Kulcs Márk László
#255 BMW E30
|
P-13 |
45:21.6
|
+2:52.9 +2.2 |
90.6
2.52
|
17.
16.
|
Péter Pál - Erdélyi Dávid
#224 Opel Astra F
|
5 |
45:24.6
|
+2:55.9 +3.0 |
90.5
2.57
|
18.
22.
|
Molnár Ferenc - Kása Ferenc
#215 Honda Civic VTI
|
6 |
45:33.9
|
+3:05.2 +9.3 |
90.2
2.70
|
19.
18.
|
Forgács László - Begala Tamás
#231 BMW E36 320i
|
P-13 |
45:34.3
|
+3:05.6 +0.4 |
90.2
2.71
|
20.
21.
|
Bencs Zoltán - Bencs Gábor
#248 Skoda Felicia
|
6 |
45:42.0
|
+3:13.3 +7.7 |
90.0
2.82
|
21.
23.
|
Kaptás Levente - Böröczi Levente
#220 Honda Civic Type-R
|
8 |
45:49.9
|
+3:21.2 +7.9 |
89.7
2.94
|
22.
25.
|
Fodor László - Barcsák Péter
#246 Honda Civic
|
6 |
46:07.6
|
+3:38.9 +17.7 |
89.1
3.19
|
23.
27.
|
Balogh Balázs - Danku Miklós
#241 Lada 2107
|
P-12 |
46:15.4
|
+3:46.7 +7.8 |
88.9
3.31
|
24.
28.
|
Nyilas Péter - Janecskó László
#229 Honda CIVIC
|
6 |
46:34.8
|
+4:06.1 +19.4 |
88.3
3.59
|
25.
26.
|
Tóth István - Sillye Zsolt
#243 Lada 2107
|
6 |
46:40.2
|
+4:11.5 +5.4 |
88.1
3.67
|
26.
24.
|
László István - Szabó Gábor
#221 Honda Civic Type-r
|
8 |
47:04.6
|
+4:35.9 +24.4 |
87.3
4.03
|
27.
29.
|
Bucsi József - Siteri Sándor
#244 Lada 2105
|
P-12 |
48:24.1
10.0
|
+5:55.4 +1:19.5 |
84.9
5.19
|
28.
31.
|
Simon György - Simon Timea
#230 Lada 2105
|
6 |
48:36.0
50.0
|
+6:07.3 +11.9 |
84.6
5.36
|
29.
30.
|
Fróna János - Bartha Nándor
#247 Honda Civic
|
6 |
48:50.8
|
+6:22.1 +14.8 |
84.2
5.58
|
30.
33.
|
Molnár Attila - Molnár László
#242 Lada 2107
|
6 |
49:16.0
10.0
|
+6:47.3 +25.2 |
83.4
5.94
|
31.
34.
|
Borza Tamás - Marcsa Nikoletta
#249 Honda Civic Vti
|
9 |
49:26.5
10.0
|
+6:57.8 +10.5 |
83.2
6.10
|
32.
|
Dékány Sándor - Hegede Tamás
#211 Honda Civic Type-R
|
8 |
49:52.3
|
+7:23.6 +25.8 |
82.4
6.47
|
33.
35.
|
Tom - Szöcsi
#250 Honda Civic VTi
|
6 |
50:27.8
10.0
|
+7:59.1 +35.5 |
81.5
6.99
|
34.
36.
|
Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly
#226 Opel Astra
|
5 |
53:42.2
20.0
|
+11:13.5 +3:14.4 |
76.6
9.83
|
35.
38.
|
Godó Tamás - Tóth Szabolcs
#234 Lada VFTS
|
P-12 |
54:08.9
50.0
|
+11:40.2 +26.7 |
75.9
10.22
|
36.
39.
|
Kopasz Krisztián - Papp László
#225 Honda Civic Vti
|
9 |
56:44.9
|
+14:16.2 +2:36.0 |
72.4
12.50
|