(Gy9) Garadna - Mályinka /2 18.2 km, Rajt: 2016. április 30. 12:46
Q8Oils Rallylive.hu - HobbyCar - Gy9 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Stepán Árpád - Kocsis István #413 Lada VFTS
|
H-2 |
11:56.1 |
91.5
|
|
2.
|
Veréb Zoltán - Papp Tamás #403 LADA VFTS
|
H-1 |
12:09.3 | +13.2 +13.2 |
89.8
0.73
|
3.
|
Csomor László - Patai Sándor #401 LADA VFTS
|
H-1 |
12:38.8 | +42.7 +29.5 |
86.3
2.35
|
4.
|
Szücs Péter - Szilassy László #406 Lada 2107
|
H-1 |
12:55.5 | +59.4 +16.7 |
84.5
3.26
|
5.
|
Világi Tamás - Jeszenszki Csaba #415 Fiat Abarth 131
|
H-2 |
12:58.0 | +1:01.9 +2.5 |
84.2
3.40
|
6.
|
Merencsics Árpád - Szemmelroth Anetta #408 Suzuki Swift GTi MK1
|
H-1 |
13:05.6 | +1:09.5 +7.6 |
83.4
3.82
|
7.
|
Dornai Tibor - Bunkoczy László #410 Lada VFTS
|
H-1 |
13:16.7 | +1:20.6 +11.1 |
82.2
4.43
|
8.
|
Endrődi Harri - Baranyai Márta #412 Tatra 613
|
H-3 |
16:08.4 | +4:12.3 +2:51.7 |
67.7
13.86
|
Q8Oils Rallylive.hu - HobbyCar - Gy9 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Veréb Zoltán - Papp Tamás
#403 LADA VFTS
|
H-1 |
59:20.1
20.0
|
91.0
|
|
2.
3.
|
Stepán Árpád - Kocsis István
#413 Lada VFTS
|
H-2 |
1:00:15.9
1:10.0
|
+55.8 +55.8 |
89.6
0.62
|
3.
2.
|
Merencsics Árpád - Szemmelroth Anetta
#408 Suzuki Swift GTi MK1
|
H-1 |
1:00:51.2
|
+1:31.1 +35.3 |
88.8
1.01
|
4.
|
Csomor László - Patai Sándor
#401 LADA VFTS
|
H-1 |
1:02:05.9
20.0
|
+2:45.8 +1:14.7 |
87.0
1.84
|
5.
|
Szücs Péter - Szilassy László
#406 Lada 2107
|
H-1 |
1:02:48.3
10.0
|
+3:28.2 +42.4 |
86.0
2.31
|
6.
|
Világi Tamás - Jeszenszki Csaba
#415 Fiat Abarth 131
|
H-2 |
1:03:22.9
|
+4:02.8 +34.6 |
85.2
2.70
|
7.
|
Dornai Tibor - Bunkoczy László
#410 Lada VFTS
|
H-1 |
1:04:24.6
30.0
|
+5:04.5 +1:01.7 |
83.9
3.38
|
8.
|
Endrődi Harri - Baranyai Márta
#412 Tatra 613
|
H-3 |
1:18:07.5
10.0
|
+18:47.4 +13:42.9 |
69.1
12.52
|
Büntetések (1)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy9 | Veréb Zoltán - Papp Tamás #403 LADA VFTS | H-1 | 20.0 |