Székesfehérvár Rallye 2014 - Rallye2 - Gy4

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#225 Mitsubishi Evo VI
P19
9:35.3
115.8
2.
-
#228 BMW M3
P19
9:45.9 +10.6
+10.6
113.7
0.57
3.
-
#227 BMW E30
P19
9:56.7 +21.4
+10.8
111.6
1.16
4.
-
#247 BMW M3
P19
10:00.5 +25.2
+3.8
110.9
1.36
5.
-
#202 Honda Type-R
P16
10:14.1 +38.8
+13.6
108.5
2.10
6.
-
#204 Honda Civic Type R
N3
10:23.9 +48.6
+9.8
106.7
2.63
=
-
#201 Honda Civic
A7
10:23.9 +48.6
106.7
2.63
8.
-
#242 BMW E30
P18
10:40.1 +1:04.8
+16.2
104.0
3.50
9.
-
#230 BMW 325
P19
10:41.4 +1:06.1
+1.3
103.8
3.57
10.
-
#215 Renault Clio
N3
10:41.8 +1:06.5
+0.4
103.8
3.59
11.
-
#234 BMW
P19
10:48.9 +1:13.6
+7.1
102.6
3.98
12.
-
#203 Honda Civic Type R
A7
11:07.6 +1:32.3
+18.7
99.8
4.99
13.
-
#219 Honda Civic
A6
11:13.6 +1:38.3
+6.0
98.9
5.31
14.
-
#249 BMW E30
P17
11:14.2 +1:38.9
+0.6
98.8
5.35
15.
-
#244 Lada 2107
P17
11:14.5 +1:39.2
+0.3
98.7
5.36
16.
-
#236 Audi S2 Coupe
P16
11:17.4 +1:42.1
+2.9
98.3
5.52
17.
-
#209 Citroen C2 VTS
A6
11:24.5 +1:49.2
+7.1
97.3
5.90
18.
-
#246 Peugeot 106
P17
11:33.3 +1:58.0
+8.8
96.1
6.38
19.
-
#220 Suzuki Ignis
N3
11:33.6 +1:58.3
+0.3
96.0
6.39
20.
-
#207 Skoda Felicia
A6
11:34.6 +1:59.3
+1.0
95.9
6.45
21.
-
#211 Citroen C2R2
P16
11:40.5 +2:05.2
+5.9
95.1
6.77
22.
-
#221 Citroen Saxo
N3
12:54.1 +3:18.8
+1:13.6
86.0
10.75
23.
-
#241 Lada VFTS
P18
13:10.7 +3:35.4
+16.6
84.2
11.64
24.
-
#205 Suzuki Swift Gti
A6
15:21.4 +5:46.1
+2:10.7
72.3
18.71
25.
-
#248 Mitsubishi Lancer Evo 8
P16
17:17.2 +7:41.9
+1:55.8
64.2
24.97
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
P19
28:30.9

116.4
2.
3.
-
P19
28:49.3
+18.4
+18.4
115.1
0.33
3.
4.
-
P19
29:07.0
+36.1
+17.7
114.0
0.65
4.
5.
-
P16
29:53.9
+1:23.0
+46.9
111.0
1.50
5.
6.
-
P19
29:57.4
10.0
+1:26.5
+3.5
110.8
1.56
6.
7.
-
N3
30:42.5
+2:11.6
+45.1
108.0
2.38
7.
8.
-
A7
30:57.9
+2:27.0
+15.4
107.2
2.66
8.
10.
-
P19
31:34.4
+3:03.5
+36.5
105.1
3.32
9.
11.
-
P18
31:37.7
+3:06.8
+3.3
104.9
3.38
10.
13.
-
N3
31:53.2
+3:22.3
+15.5
104.1
3.66
11.
14.
-
A7
32:30.0
+3:59.1
+36.8
102.1
4.32
12.
16.
-
A6
32:52.1
+4:21.2
+22.1
100.9
4.72
13.
17.
-
P17
32:53.0
+4:22.1
+0.9
100.9
4.74
14.
18.
-
A6
33:17.6
+4:46.7
+24.6
99.7
5.18
15.
20.
-
P16
33:19.9
+4:49.0
+2.3
99.5
5.23
16.
19.
-
P17
33:30.2
+4:59.3
+10.3
99.0
5.41
17.
21.
-
A6
33:48.5
+5:17.6
+18.3
98.1
5.74
18.
24.
-
P17
34:04.6
1:00.0
+5:33.7
+16.1
97.4
6.03
19.
12.
-
P18
34:35.6
20.0
+6:04.7
+31.0
95.9
6.59
20.
26.
-
N3
34:46.9
+6:16.0
+11.3
95.4
6.80
21.
25.
-
P16
34:50.9
+6:20.0
+4.0
95.2
6.87
22.
23.
-
N3
35:16.3
+6:45.4
+25.4
94.1
7.33
23.
29.
-
P19
39:50.0
+11:19.1
+4:33.7
83.3
12.28
24.
27.
-
P16
41:38.8
2:00.0
+13:07.9
+1:48.8
79.7
14.25
25.
28.
-
A6
43:57.6
+15:26.7
+2:18.8
75.5
16.76
Információ (24)
Gy4 13:01 #246 Cséplő Balázs - Cséplő Attila : Jobb volt. Most már nagyjából tudjuk az itinert, a végére sikerült megtanulnunk :)
Gy4 13:01 #244 Balogh Balázs - Veres László : Most már sokkal jobban ment
Gy4 13:00 #241 Kaszás Zoltán - Papp Norbert : Eltört a keresztstabilizátor, és elhagytuk a kipufogónkat
Gy4 13:00 #242 Kiss Zsolt - Szollár Csaba : Rendben volt :)
Gy4 13:00 #249 Bucsi József - Bartha Nándor : Nagyon jó volt :)
Gy4 12:58 #236 Keszler Mátyás - Hágen Zoltán : Meleg van, a pálya is csúszik, a kocsi melegszik, de majd beosztjuk ;)
Gy4 12:57 #248 Kenderesi Árpád - Pardi Kata : Letéptük a hátsó futóművünket, szerintem itt a vége, de ezt majd megbeszéljük a csapatfőnökkel
Gy4 12:56 #234 Forgács László - Szabó Krisztián : Jót mentünk, belülről legalábbis úgy tűnt :)
Gy4 12:55 #230 Madari Imre - Marcsa Nikoletta : Jól éreztük magunkat, de a kocsi megint melegszik
Gy4 12:54 #228 Gyarmati Ariel - Németh Gergely : Nem olyan rossz a pálya, a kocsi még bírja, és mi is :)
Gy4 12:53 #227 Schweizer Dániel - Vadász Sándor : Bentről jó volt, de úgy látom mások jobbat mentek. A poros pálya elején előztünk, azzal másoknak is lesz gondja
Gy4 12:52 #225 Hevesi Norbert - Bottyán János : A végén egy kicsit túlmelegedett a fék, de leértünk. Sokkal jobb a pálya, mint amire számítottunk
Gy4 12:51 #221 Dankó András - Nagy Péter : Elszállt a kuplung, ezért egy kicsit lassan jöttünk
Gy4 12:51 #219 Rácz Gyula - Kürti Tamás : Beállítottuk a gátlókat, gumit cseréltünk, jó volt
Gy4 12:50 #220 Szabó Árpád - Borsfai Dávid : Javuló tendenciát mutatunk, jó gyorsasági szakasz volt, és az a lényeg, hogy itt vagyunk ;)
Gy4 12:49 #215 Schubert István - Kollár Károly : Minden rendben, a pálya kicsit szemetes volt
Gy4 12:48 #211 Jánosa Ákos - Brunekker Árpád : Fékproblémánkat a szerviz megoldotta, az előzőnél ez volt a gond, és most kihozzuk, amit lehet ;)
Gy4 12:48 #205 Oberling Krisztián - Neszlinger Róbert : Defekt, azon kívül jó volt
Gy4 12:47 #209 Dékány Sándor - Hegede Tamás : Jó volt, élveztük :)
Gy4 12:46 #207 Gyuriczky Zsolt - Böröczi Levente : A váltónk nem javult meg, de most már minden percet kiélvezünk ami még hátra van
Gy4 12:42 #204 Kondella Péter - Szilassy Arnold : Volt még benne, de alakul ;)
Gy4 12:41 #202 Berényi László - Pap Tamás : Rendben volt, csak picit rontottunk
Gy4 12:40 #203 Kuncz Dezső - Kemény Zsolt : Jó volt, csak én nem bírom a műtétem miatt
Gy4 12:40 #201 Gergely Róbert - Kailbach Gergely : Végigjöttünk rajta, ez a lényeg :)
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy4 
Kaszás Zoltán
-
Papp Norbert
#241 Lada VFTS
P18
20.0