Rally Hungary 2019 - ERC, ORB - Gy9

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy9 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
18:26.1
89.4
2.
-
#5 Volkswagen Polo Gti R5
RC2
18:33.1 +7.0
+7.0
88.9
0.25
3.
-
#3 Citroën C3 R5
RC2
18:34.0 +7.9
+0.9
88.8
0.29
4.
-
#6 Ford Fiesta R5
RC2
18:40.9 +14.8
+6.9
88.3
0.54
5.
-
#18 Citroën C3 R5
RC2
18:47.3 +21.2
+6.4
87.8
0.77
6.
-
#15 Hyundai i20 R5
RC2
18:50.8 +24.7
+3.5
87.5
0.90
7.
-
#29 Citroën C3 R5
RC2
19:01.5 +35.4
+10.7
86.7
1.29
8.
-
#32 Ford Fiesta R5
RC2
19:13.7 +47.6
+12.2
85.7
1.73
9.
-
#7 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
19:19.3 +53.2
+5.6
85.3
1.94
10.
-
#61 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4RS
14
19:50.8 +1:24.7
+31.5
83.1
3.08
11.
-
#12 Škoda Fabia R5
RC2
20:05.4 +1:39.3
+14.6
82.1
3.61
12.
-
#14 Škoda Fabia R5
RC2
20:12.3 +1:46.2
+6.9
81.6
3.86
13.
-
#25 Peugeot 208 R2
RC4
20:16.7 +1:50.6
+4.4
81.3
4.02
14.
-
#46 Peugeot 208 R2
RC4
20:19.3 +1:53.2
+2.6
81.1
4.12
15.
-
#41 Škoda Fabia R5
RC2
20:27.2 +2:01.1
+7.9
80.6
4.41
16.
-
#1 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
20:29.8 +2:03.7
+2.6
80.4
4.50
17.
-
#63 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
20:31.2 +2:05.1
+1.4
80.4
4.55
18.
-
#56 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
20:34.2 +2:08.1
+3.0
80.2
4.66
19.
-
#62 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
20:35.3 +2:09.2
+1.1
80.1
4.70
20.
-
#22 Ford Fiesta R2T
RC4
20:37.7 +2:11.6
+2.4
79.9
4.79
21.
-
#24 Peugeot 208 R2
RC4
20:56.9 +2:30.8
+19.2
78.7
5.49
22.
-
#30 Ford Fiesta R5
RC2
21:01.1 +2:35.0
+4.2
78.4
5.64
23.
-
#67 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
21:24.4 +2:58.3
+23.3
77.0
6.49
24.
-
#54 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
21:32.6 +3:06.5
+8.2
76.5
6.79
25.
-
#59 Ford Fiesta R2
RC4
21:46.5 +3:20.4
+13.9
75.7
7.29
26.
-
#19 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
21:52.0 +3:25.9
+5.5
75.4
7.49
27.
-
#55 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
21:55.7 +3:29.6
+3.7
75.2
7.63
28.
-
#78 Lada 2105
12
21:59.5 +3:33.4
+3.8
75.0
7.77
29.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
22:02.0 +3:35.9
+2.5
74.8
7.86
30.
-
#57 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
22:03.6 +3:37.5
+1.6
74.7
7.91
31.
-
#53 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
22:10.5 +3:44.4
+6.9
74.4
8.17
32.
-
#70 Subaru Impreza WRC S12
14
22:11.7 +3:45.6
+1.2
74.3
8.21
33.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
22:14.0 +3:47.9
+2.3
74.2
8.29
34.
-
#47 Peugeot 208 R2
RC4
22:20.8 +3:54.7
+6.8
73.8
8.54
35.
-
#37 Ford Fiesta R2T
RC4
22:30.2 +4:04.1
+9.4
73.3
8.88
36.
-
#49 Peugeot 208 VTi R2
RC4
22:31.0 +4:04.9
+0.8
73.2
8.91
37.
-
#50 Peugeot 208 R 2
RC4
22:33.9 +4:07.8
+2.9
73.1
9.02
38.
-
#72 BMW M3
14
22:43.9 +4:17.8
+10.0
72.5
9.38
39.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
22:46.1 +4:20.0
+2.2
72.4
9.46
40.
-
#102 Citroën DS3 R3T
RC3
23:02.2 +4:36.1
+16.1
71.6
10.05
41.
-
#88 Lada 2107
13
23:03.3 +4:37.2
+1.1
71.5
10.09
42.
-
#93 Lada VFTS 1.6
12
23:13.2 +4:47.1
+9.9
71.0
10.45
43.
-
#44 Ford Fiesta R5
RC2
23:18.3 +4:52.2
+5.1
70.7
10.63
44.
-
#68 Ford Fiesta PROTO
14
23:48.2 +5:22.1
+29.9
69.3
11.72
45.
-
#36 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
24:05.6 +5:39.5
+17.4
68.4
12.35
46.
-
#51 Peugeot 208 VTi R2
RC4
24:06.9 +5:40.8
+1.3
68.4
12.40
47.
-
#73 BMW M3
14
24:22.7 +5:56.6
+15.8
67.6
12.98
48.
-
#97 Lada 21074
12
24:44.4 +6:18.3
+21.7
66.6
13.77
49.
-
#82 Honda Civic
13
25:18.5 +6:52.4
+34.1
65.1
15.01
50.
-
#71 Subaru Impreza
14
25:31.7 +7:05.6
+13.2
64.6
15.49
51.
-
#38 Ford Fiesta R2T
RC4
26:01.9 +7:35.8
+30.2
63.3
16.59
52.
-
#94 Peugeot 206 GTI
13
26:05.0 +7:38.9
+3.1
63.2
16.70
53.
-
#83 BMW E36 318is
13
26:31.6 +8:05.5
+26.6
62.2
17.67
54.
-
#90 Lada VFTS
12
26:37.6 +8:11.5
+6.0
61.9
17.89
55.
-
#92 Ford Fiesta R2
RC4
26:43.4 +8:17.3
+5.8
61.7
18.10
56.
-
#40 Škoda Fabia R5
RC2
27:07.5 +8:41.4
+24.1
60.8
18.97
57.
-
#23 Peugeot 208 R2
RC4
27:24.0 +8:57.9
+16.5
60.2
19.57
58.
-
#39 Ford Fiesta R1T19
RC5
29:27.5 +11:01.4
+2:03.5
56.0
24.07
59.
-
#58 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
30:29.1 +12:03.0
+1:01.6
54.1
26.31
60.
-
#95 Citroën C2R2 Max
12
31:52.1 +13:26.0
+1:23.0
51.7
29.33
61.
-
#91 Audi S 2
14
34:01.3 +15:35.2
+2:09.2
48.5
34.03
62.
-
#89 Lada VFTS
12
34:30.6 +16:04.5
+29.3
47.8
35.10
63.
-
#85 Seat Ibiza
14
35:30.1 +17:04.0
+59.5
46.4
37.26
64.
-
#100 Opel Astra G OPC 2.0 16V
13
36:43.0 +18:16.9
+1:12.9
44.9
39.92
65.
-
#64 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
37:54.1 +19:28.0
+1:11.1
43.5
42.50
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy9 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
RC2
1:31:00.9

97.6
2.
3.
-
RC2
1:32:01.9
+1:01.0
+1:01.0
96.5
0.41
3.
2.
-
RC2
1:33:45.4
+2:44.5
+1:43.5
94.7
1.11
4.
-
RC2
1:34:54.0
+3:53.1
+1:08.6
93.6
1.57
5.
-
RC2
1:35:25.5
+4:24.6
+31.5
93.1
1.79
6.
-
RC2
1:36:01.1
+5:00.2
+35.6
92.5
2.03
7.
10.
-
RC2
1:37:21.4
+6:20.5
+1:20.3
91.2
2.57
8.
9.
-
RC2
1:37:32.1
+6:31.2
+10.7
91.1
2.64
9.
11.
-
14
1:39:21.2
+8:20.3
+1:49.1
89.4
3.38
10.
12.
-
14
1:40:29.1
+9:28.2
+1:07.9
88.4
3.84
11.
13.
-
RC2
1:40:40.9
+9:40.0
+11.8
88.2
3.92
12.
14.
-
14
1:40:51.8
+9:50.9
+10.9
88.1
3.99
13.
16.
-
RC2
1:41:45.5
+10:44.6
+53.7
87.3
4.35
14.
15.
-
RC4
1:41:55.7
20.0
+10:54.8
+10.2
87.1
4.42
15.
19.
-
RC2
1:43:42.6
+12:41.7
+1:46.9
85.6
5.15
16.
17.
-
RC2
1:43:51.3
30.0
+12:50.4
+8.7
85.5
5.20
17.
18.
-
RC4
1:43:53.5
+12:52.6
+2.2
85.5
5.22
18.
20.
-
RC2
1:43:57.4
+12:56.5
+3.9
85.4
5.25
19.
7.
-
RC2
1:44:15.5
+13:14.6
+18.1
85.2
5.37
20.
22.
-
RC4
1:47:07.0
+16:06.1
+2:51.5
82.9
6.53
21.
-
RC4
1:47:33.4
+16:32.5
+26.4
82.6
6.71
22.
23.
-
RC4
1:48:00.1
+16:59.2
+26.7
82.2
6.89
23.
24.
-
14
1:48:43.0
+17:42.1
+42.9
81.7
7.18
24.
26.
-
RC2
1:49:12.5
2:30.0
+18:11.6
+29.5
81.3
7.37
25.
-
RC2
1:50:25.6
+19:24.7
+1:13.1
80.4
7.87
26.
31.
-
14
1:51:03.0
50.0
+20:02.1
+37.4
80.0
8.12
27.
29.
-
RC2
1:51:19.3
+20:18.4
+16.3
79.8
8.23
28.
-
RC4
1:51:40.6
+20:39.7
+21.3
79.5
8.38
29.
32.
-
RC4
1:52:06.5
+21:05.6
+25.9
79.2
8.55
30.
27.
-
14
1:52:15.1
10.0
+21:14.2
+8.6
79.1
8.61
31.
33.
-
RC4
1:53:02.8
+22:01.9
+47.7
78.6
8.93
32.
34.
-
RC2
1:54:43.3
5:00.0
+23:42.4
+1:40.5
77.4
9.61
33.
35.
-
RC4
1:55:11.2
+24:10.3
+27.9
77.1
9.80
34.
39.
-
13
1:56:59.1
+25:58.2
+1:47.9
75.9
10.53
35.
40.
-
RC3
1:57:06.1
+26:05.2
+7.0
75.8
10.57
36.
43.
-
12
1:57:24.9
1:00.0
+26:24.0
+18.8
75.6
10.70
37.
42.
-
RC4
1:57:33.7
+26:32.8
+8.8
75.5
10.76
38.
37.
-
RGT
1:57:39.6
+26:38.7
+5.9
75.5
10.80
39.
36.
-
14
1:57:46.9
20.0
+26:46.0
+7.3
75.4
10.85
40.
46.
-
12
2:02:11.6
30.0
+31:10.7
+4:24.7
72.7
12.64
41.
45.
-
13
2:04:02.1
+33:01.2
+1:50.5
71.6
13.38
42.
44.
-
RC4
2:04:03.9
+33:03.0
+1.8
71.6
13.40
43.
48.
-
RC4
2:04:46.7
30.0
+33:45.8
+42.8
71.2
13.69
44.
41.
-
RC2
2:05:15.8
30.0
+34:14.9
+29.1
70.9
13.88
45.
49.
-
RC2
2:06:20.4
+35:19.5
+1:04.6
70.3
14.32
46.
50.
-
RC4
2:09:20.0
10.0
+38:19.1
+2:59.6
68.7
15.53
47.
38.
-
14
2:11:42.1
+40:41.2
+2:22.1
67.4
16.49
48.
54.
-
RC2
2:15:39.0
10.0
+44:38.1
+3:56.9
65.5
18.09
49.
52.
-
RC4
2:17:06.3
+46:05.4
+1:27.3
64.8
18.68
50.
53.
-
12
2:18:22.8
1:20.0
+47:21.9
+1:16.5
64.2
19.20
51.
-
RC5
2:18:33.0
+47:32.1
+10.2
64.1
19.27
52.
56.
-
RC4
2:22:29.2
1:00.0
+51:28.3
+3:56.2
62.3
20.86
53.
59.
-
RC2
2:25:08.7
+54:07.8
+2:39.5
61.2
21.94
54.
58.
-
14
2:26:48.5
+55:47.6
+1:39.8
60.5
22.62
55.
61.
-
RC4
2:27:52.8
+56:51.9
+1:04.3
60.1
23.05
56.
62.
-
13
2:29:56.6
+58:55.7
+2:03.8
59.2
23.89
57.
64.
-
RGT
2:32:05.2
+1:01:04.3
+2:08.6
58.4
24.76
58.
60.
-
14
2:37:22.8
+1:06:21.9
+5:17.6
56.4
26.90
59.
68.
-
14
2:38:29.3
20.0
+1:07:28.4
+1:06.5
56.0
27.35
60.
67.
-
13
2:41:31.6
+1:10:30.7
+3:02.3
55.0
28.58
61.
69.
-
12
2:43:20.8
+1:12:19.9
+1:49.2
54.4
29.32
62.
63.
-
14
2:43:53.5
+1:12:52.6
+32.7
54.2
29.54
63.
65.
-
12
2:44:16.2
+1:13:15.3
+22.7
54.1
29.69
64.
66.
-
13
2:51:24.7
+1:20:23.8
+7:08.5
51.8
32.59
65.
70.
-
12
3:18:23.6
6:50.0
+1:47:22.7
+26:58.9
44.8
43.53
RallyeRádió - FM107.8 - Információ (20)
Gy9 10:54 #39 Krajnyák Petra - Velezdi Eszter : A pályafutásom legnehezebb szakasza ez, a legveszélyesebb, nem ér annyit, hogy bedobjuk az autót.
Gy9 10:50 #38 Vogel Adrienn - Notheisz Ivett : Nagyon nehéz volt, nagyon csúszós, nagyon koncentráltunk arra, hogy ne legyen baleset.
Gy9 10:46 #25 Csomós Miklós - Nagy Attila : Minden úgy sikerült, ahogy szerettük volna.
Gy9 10:41 #36 Martin Rada - Jaroslav Jugas : Őrült gyors. Szerencsések vagyunk, hogy itt vagyunk.
Gy9 10:40 #37 Trencsényi Vince - Pannuska David : Érdekesek a körülmények, a sár miatt semmi se az, aminek felírtuk. Érdekes lesz itt este jönni sötétben.
Gy9 10:35 #24 Marijan Griebel - Alexander Rath : Minden oké.
Gy9 10:32 #10 Vincze Ferenc - Igor Bacigál : Technikai problémájuk van. Kormányösszekötő tört el, ezért álltak félre.
Gy9 10:31 #6 Nikolaus Mayr-Melnhof - Poldi Welsersheimb : Őrült nehéz ez a gyorsasági szakasz, szinte lehetetlen vezetni, de nagyon élvezzük! :)
Gy9 10:28 #32 Ifj. Kiss László - Szegedi Máté : Nagyon jól ment, csak utolértük az előttünk lévőt, feltartott.
Gy9 10:27 #14 Paulo Nobre - Gabriel Morales : A mögöttem lévő utolért, remélem, hogy nem zavartuk őt.
Gy9 10:26 #22 Erik Cais - Jindřiška Žáková : Az erdős rész nagyon nehéz a pályán. Néztem a gyorsasági felétől a tükröt, hogy mikor ér utol az utánunk lévő.
Gy9 10:22 #18 Sean Johnston - Alex Kihurani : Semmi tapadás nem volt az erdőben. Boldog vagyok, hogy itt vagyok.
Gy9 10:21 #3 Alexey Lukyanuk - Alexey Arnautov : A gyorsasági felén utolértük az előttünk lévőt, nem tudtuk megelőzni őket.
Gy9 10:17 #1 Chris Ingram - Ross Whittock : Defekt.
Gy9 10:14 #11 Turán Frigyes - Bagaméri László : Nagyon óvatos voltam, valószínűleg ez volt kifizetődő.
Gy9 10:12 #29 Velenczei Ádám - Zsiros Gábor : Próbáltunk a biztonságra menni.
Gy9 10:09 #5 Herczig Norbert - Ferencz Ramón : 23 éve versenyzem, aszfaltos versenyen még sose volt ilyen nehéz kondícióm. Imádtam, szenzációs itinert tudtunk rá csinálni, egy pontosat és jót tudtunk autózni.
Gy9 10:07 #12 Lovász Pál - Kürti Tamás : Nagyon nehéz volt, nagyon beestünk az erdőbe, sokat bent voltunk. Nem egyszerű ilyen időjárási körülmények között.
Gy9 09:50 #7 Albert von Thurn und Taxis - Bernhard Ettel : Nagyon csúszós, az erdőben olyan, mintha jégen mennénk, nagyon nehéz ez a gyorsasági. Boldog vagyok, hogy itt vagyunk, nincs semmi problémánk, minden jó.
Gy9 09:40 TRAFFIPAX! A gyorsok felé VIGYÁZZATOK! Mérnek: Tokajon, Bodrogkeresztúron, Újhután, Abaújszántón, Vámosújfalun, Sátoraljaújhely-Széphalomnál is!
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy9 
Bodolai László
-
Szőke Tamás
#30 Ford Fiesta R5
RC2
10.0
Gy9 
Keszler Mátyás
-
Galgóczi István
#91 Audi S 2
14
10.0