Rally Hungary 2019 - ERC, ORB - Gy5

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#1 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
12:03.8
99.2
2.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
12:05.9 +2.1
+2.1
98.9
0.11
3.
-
#4 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
12:14.3 +10.5
+8.4
97.8
0.53
4.
-
#9 Ford Fiesta R5 MkII
RC2
12:21.9 +18.1
+7.6
96.8
0.91
5.
-
#3 Citroën C3 R5
RC2
12:24.0 +20.2
+2.1
96.5
1.01
6.
-
#29 Citroën C3 R5
RC2
12:28.1 +24.3
+4.1
96.0
1.22
7.
-
#2 Škoda Fabia R5
RC2
12:28.9 +25.1
+0.8
95.9
1.26
8.
-
#18 Citroën C3 R5
RC2
12:37.1 +33.3
+8.2
94.9
1.67
9.
-
#33 Ford Fiesta R5
RC2
12:45.3 +41.5
+8.2
93.8
2.08
10.
-
#40 Škoda Fabia R5
RC2
12:52.1 +48.3
+6.8
93.0
2.42
11.
-
#12 Škoda Fabia R5
RC2
12:59.4 +55.6
+7.3
92.1
2.79
12.
-
#7 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
13:00.5 +56.7
+1.1
92.0
2.84
13.
-
#43 Škoda Fabia R5
RC2
13:05.9 +1:02.1
+5.4
91.4
3.11
14.
-
#22 Ford Fiesta R2T
RC4
13:12.4 +1:08.6
+6.5
90.6
3.44
15.
-
#14 Škoda Fabia R5
RC2
13:13.2 +1:09.4
+0.8
90.5
3.48
16.
-
#41 Škoda Fabia R5
RC2
13:15.9 +1:12.1
+2.7
90.2
3.61
17.
-
#35 Škoda Fabia R5
RC2
13:24.8 +1:21.0
+8.9
89.2
4.06
18.
-
#55 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
13:25.4 +1:21.6
+0.6
89.2
4.09
19.
-
#62 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
13:30.1 +1:26.3
+4.7
88.7
4.33
20.
-
#46 Peugeot 208 R2
RC4
13:30.5 +1:26.7
+0.4
88.6
4.35
21.
-
#61 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4RS
14
13:34.8 +1:31.0
+4.3
88.1
4.56
22.
-
#64 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
13:35.1 +1:31.3
+0.3
88.1
4.58
23.
-
#24 Peugeot 208 R2
RC4
13:36.5 +1:32.7
+1.4
88.0
4.65
24.
-
#63 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
13:37.9 +1:34.1
+1.4
87.8
4.72
25.
-
#53 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
13:38.1 +1:34.3
+0.2
87.8
4.73
26.
-
#57 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
13:45.5 +1:41.7
+7.4
87.0
5.10
27.
-
#56 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
13:51.4 +1:47.6
+5.9
86.4
5.39
28.
-
#44 Ford Fiesta R5
RC2
13:55.8 +1:52.0
+4.4
85.9
5.61
29.
-
#47 Peugeot 208 R2
RC4
13:57.2 +1:53.4
+1.4
85.8
5.68
30.
-
#66 Mitsubishi Lancer EVO IX.
14
13:59.9 +1:56.1
+2.7
85.5
5.82
31.
-
#32 Ford Fiesta R5
RC2
14:01.0 +1:57.2
+1.1
85.4
5.87
32.
-
#20 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
14:05.8 +2:02.0
+4.8
84.9
6.12
33.
-
#54 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
14:08.3 +2:04.5
+2.5
84.7
6.24
34.
-
#59 Ford Fiesta R2
RC4
14:14.1 +2:10.3
+5.8
84.1
6.53
35.
-
#21 Mitsubishi Lancer Evo X
RC2
14:25.7 +2:21.9
+11.6
83.0
7.11
36.
-
#5 Volkswagen Polo Gti R5
RC2
14:33.8 +2:30.0
+8.1
82.2
7.52
37.
-
#68 Ford Fiesta PROTO
14
14:38.6 +2:34.8
+4.8
81.7
7.76
38.
-
#102 Citroën DS3 R3T
RC3
14:39.0 +2:35.2
+0.4
81.7
7.78
39.
-
#15 Hyundai i20 R5
RC2
14:45.6 +2:41.8
+6.6
81.1
8.11
40.
-
#50 Peugeot 208 R 2
RC4
14:48.7 +2:44.9
+3.1
80.8
8.27
41.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
14:51.9 +2:48.1
+3.2
80.5
8.43
42.
-
#58 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
14:54.3 +2:50.5
+2.4
80.3
8.55
43.
-
#67 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
14:56.3 +2:52.5
+2.0
80.1
8.65
44.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
14:58.3 +2:54.5
+2.0
80.0
8.75
45.
-
#70 Subaru Impreza WRC S12
14
15:00.4 +2:56.6
+2.1
79.8
8.85
46.
-
#73 BMW M3
14
15:08.6 +3:04.8
+8.2
79.0
9.26
47.
-
#78 Lada 2105
12
15:09.3 +3:05.5
+0.7
79.0
9.30
48.
-
#10 Škoda Fabia R5
RC2
15:18.5 +3:14.7
+9.2
78.2
9.76
49.
-
#82 Honda Civic
13
15:28.0 +3:24.2
+9.5
77.4
10.24
50.
-
#49 Peugeot 208 VTi R2
RC4
15:33.5 +3:29.7
+5.5
76.9
10.51
51.
-
#87 Volvo C30
13
15:48.0 +3:44.2
+14.5
75.8
11.24
52.
-
#93 Lada VFTS 1.6
12
15:53.5 +3:49.7
+5.5
75.3
11.51
53.
-
#88 Lada 2107
13
15:55.7 +3:51.9
+2.2
75.1
11.62
54.
-
#36 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
15:56.4 +3:52.6
+0.7
75.1
11.66
55.
-
#74 BMW E36 M3
14
15:57.9 +3:54.1
+1.5
75.0
11.73
56.
-
#38 Ford Fiesta R2T
RC4
16:16.0 +4:12.2
+18.1
73.6
12.64
57.
-
#39 Ford Fiesta R1T19
RC5
17:36.1 +5:32.3
+1:20.1
68.0
16.66
58.
-
#92 Ford Fiesta R2
RC4
17:37.2 +5:33.4
+1.1
67.9
16.71
59.
-
#90 Lada VFTS
12
17:42.1 +5:38.3
+4.9
67.6
16.96
60.
-
#37 Ford Fiesta R2T
RC4
17:48.1 +5:44.3
+6.0
67.2
17.26
61.
-
#75 BMW E86 Z4M
14
17:59.4 +5:55.6
+11.3
66.5
17.82
62.
-
#8 Škoda Fabia R5
RC2
19:03.8 +7:00.0
+1:04.4
62.8
21.05
=
-
#6 Ford Fiesta R5
RC2
19:03.8 +7:00.0
62.8
21.05
=
-
#30 Ford Fiesta R5
RC2
19:03.8 +7:00.0
62.8
21.05
=
-
#17 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
19:03.8 +7:00.0
62.8
21.05
=
-
#16 Škoda Fabia R5
RC2
19:03.8 +7:00.0
62.8
21.05
67.
-
#31 Škoda Fabia R5
RC2
19:14.6 +7:10.8
+10.8
62.2
21.59
68.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
19:31.0 +7:27.2
+16.4
61.3
22.42
69.
-
#94 Peugeot 206 GTI
13
19:38.2 +7:34.4
+7.2
61.0
22.78
70.
-
#51 Peugeot 208 VTi R2
RC4
20:12.4 +8:08.6
+34.2
59.2
24.49
=
-
#25 Peugeot 208 R2
RC4
20:12.4 +8:08.6
59.2
24.49
=
-
#23 Peugeot 208 R2
RC4
20:12.4 +8:08.6
59.2
24.49
73.
-
#101 Trabant 601
11
20:24.4 +8:20.6
+12.0
58.7
25.09
74.
-
#91 Audi S 2
14
20:30.1 +8:26.3
+5.7
58.4
25.38
=
-
#85 Seat Ibiza
14
20:30.1 +8:26.3
58.4
25.38
=
-
#77 Toyota Corolla GT
14
20:30.1 +8:26.3
58.4
25.38
=
-
#72 BMW M3
14
20:30.1 +8:26.3
58.4
25.38
=
-
#71 Subaru Impreza
14
20:30.1 +8:26.3
58.4
25.38
=
-
#65 Mitsubishi Lancer EVO VI.
14
20:30.1 +8:26.3
58.4
25.38
80.
-
#19 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
21:05.8 +9:02.0
+35.7
56.7
27.17
81.
-
#97 Lada 21074
12
22:09.3 +10:05.5
+1:03.5
54.0
30.35
=
-
#96 Honda Civic
12
22:09.3 +10:05.5
54.0
30.35
=
-
#95 Citroën C2R2 Max
12
22:09.3 +10:05.5
54.0
30.35
84.
-
#83 BMW E36 318is
13
22:28.0 +10:24.2
+18.7
53.3
31.29
=
-
#81 Lada VFTS
13
22:28.0 +10:24.2
53.3
31.29
=
-
#100 Opel Astra G OPC 2.0 16V
13
22:28.0 +10:24.2
53.3
31.29
87.
-
#89 Lada VFTS
12
25:51.0 +13:47.2
+3:23.0
46.3
41.46
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
RC2
45:59.0

99.3
2.
3.
-
RC2
46:20.3
+21.3
+21.3
98.6
0.28
3.
4.
-
RC2
46:32.0
+33.0
+11.7
98.1
0.43
4.
6.
-
RC2
46:39.5
+40.5
+7.5
97.9
0.53
5.
8.
-
RC2
47:07.1
+1:08.1
+27.6
96.9
0.89
6.
9.
-
RC2
48:08.1
+2:09.1
+1:01.0
94.9
1.70
7.
11.
-
RC2
48:28.4
+2:29.4
+20.3
94.2
1.96
8.
14.
-
RC2
49:02.4
+3:03.4
+34.0
93.1
2.41
9.
7.
-
RC2
49:12.7
+3:13.7
+10.3
92.8
2.54
10.
2.
-
RC2
49:14.2
+3:15.2
+1.5
92.8
2.56
11.
13.
-
RC2
49:14.6
+3:15.6
+0.4
92.7
2.57
12.
5.
-
RC2
49:18.3
+3:19.3
+3.7
92.6
2.62
13.
12.
-
RC2
49:21.6
+3:22.6
+3.3
92.5
2.66
14.
19.
-
RC2
49:50.4
+3:51.4
+28.8
91.6
3.04
15.
17.
-
RC2
49:56.9
+3:57.9
+6.5
91.4
3.13
16.
-
RC2
49:59.0
+4:00.0
+2.1
91.4
3.15
17.
15.
-
14
50:15.6
+4:16.6
+16.6
90.9
3.37
18.
-
RC2
50:26.3
+4:27.3
+10.7
90.6
3.51
19.
21.
-
14
51:01.5
+5:02.5
+35.2
89.5
3.97
20.
23.
-
RC2
51:05.0
+5:06.0
+3.5
89.4
4.02
21.
22.
-
14
51:10.1
+5:11.1
+5.1
89.3
4.09
22.
26.
-
RC4
51:34.5
20.0
+5:35.5
+24.4
88.6
4.41
23.
25.
-
14
51:39.0
+5:40.0
+4.5
88.4
4.47
24.
-
14
51:50.0
+5:51.0
+11.0
88.1
4.61
25.
28.
-
RC2
51:53.5
+5:54.5
+3.5
88.0
4.66
26.
29.
-
RC4
52:18.8
+6:19.8
+25.3
87.3
4.99
27.
-
RC2
52:28.6
+6:29.6
+9.8
87.0
5.12
28.
31.
-
RC4
52:47.5
+6:48.5
+18.9
86.5
5.37
29.
30.
-
RC2
52:53.7
30.0
+6:54.7
+6.2
86.3
5.45
30.
32.
-
RC2
53:05.6
+7:06.6
+11.9
86.0
5.60
31.
34.
-
RC4
53:39.4
+7:40.4
+33.8
85.1
6.05
32.
33.
-
RC2
54:06.6
+8:07.6
+27.2
84.4
6.41
33.
36.
-
RC4
54:43.4
+8:44.4
+36.8
83.5
6.89
34.
10.
-
RC2
54:53.0
+8:54.0
+9.6
83.2
7.02
35.
-
14
55:02.8
+9:03.8
+9.8
83.0
7.14
36.
37.
-
14
55:30.8
10.0
+9:31.8
+28.0
82.3
7.51
37.
38.
-
RC4
55:52.0
+9:53.0
+21.2
81.8
7.79
38.
39.
-
RC3
55:53.0
+9:54.0
+1.0
81.7
7.80
39.
46.
-
RC2
56:23.3
+10:24.3
+30.3
81.0
8.20
40.
20.
-
RC2
56:37.9
+10:38.9
+14.6
80.6
8.39
41.
49.
-
RC2
56:44.0
+10:45.0
+6.1
80.5
8.47
42.
48.
-
RC2
56:47.9
2:30.0
+10:48.9
+3.9
80.4
8.52
43.
42.
-
RC4
56:49.9
+10:50.9
+2.0
80.4
8.55
44.
-
RC4
56:58.6
+10:59.6
+8.7
80.2
8.67
45.
-
12
57:23.5
1:00.0
+11:24.5
+24.9
79.6
8.99
46.
47.
-
RC4
58:03.8
30.0
+12:04.8
+40.3
78.7
9.52
47.
51.
-
14
58:05.1
+12:06.1
+1.3
78.6
9.54
48.
47.
-
13
58:18.3
+12:19.3
+13.2
78.3
9.71
49.
54.
-
14
58:28.9
+12:29.9
+10.6
78.1
9.85
50.
52.
-
13
58:41.6
+12:42.6
+12.7
77.8
10.02
51.
59.
-
RGT
59:10.7
+13:11.7
+29.1
77.2
10.40
52.
53.
-
13
59:13.8
+13:14.8
+3.1
77.1
10.44
53.
55.
-
14
59:30.2
+13:31.2
+16.4
76.8
10.66
54.
43.
-
RC4
59:46.1
+13:47.1
+15.9
76.4
10.87
55.
56.
-
RGT
59:59.1
+14:00.1
+13.0
76.1
11.04
56.
40.
-
RC2
1:00:41.9
+14:42.9
+42.8
75.2
11.60
57.
62.
-
RC2
1:00:51.0
+14:52.0
+9.1
75.1
11.72
58.
41.
-
RC4
1:01:14.3
+15:15.3
+23.3
74.6
12.02
59.
60.
-
RC4
1:01:51.0
+15:52.0
+36.7
73.8
12.51
60.
57.
-
14
1:02:54.5
+16:55.5
+1:03.5
72.6
13.34
61.
64.
-
12
1:05:01.9
30.0
+19:02.9
+2:07.4
70.2
15.01
62.
58.
-
RC4
1:05:16.4
+19:17.4
+14.5
70.0
15.20
63.
61.
-
RC4
1:05:51.9
+19:52.9
+35.5
69.3
15.67
64.
63.
-
RC2
1:07:11.5
+21:12.5
+1:19.6
68.0
16.72
65.
-
RC5
1:08:44.0
+22:45.0
+1:32.5
66.4
17.93
66.
74.
-
RC2
1:11:03.2
+25:04.2
+2:19.2
64.3
19.76
67.
-
RC4
1:11:58.2
1:00.0
+25:59.2
+55.0
63.5
20.48
68.
66.
-
14
1:12:00.4
+26:01.4
+2.2
63.4
20.51
69.
72.
-
12
1:12:57.4
1:20.0
+26:58.4
+57.0
62.6
21.26
70.
69.
-
RC2
1:13:43.0
+27:44.0
+45.6
62.0
21.86
71.
70.
-
RC2
1:13:47.9
+27:48.9
+4.9
61.9
21.92
72.
68.
-
14
1:14:55.6
+28:56.6
+1:07.7
61.0
22.81
73.
71.
-
11
1:15:31.0
+29:32.0
+35.4
60.5
23.28
74.
73.
-
14
1:17:36.1
+31:37.1
+2:05.1
58.9
24.92
75.
-
14
1:18:46.9
+32:47.9
+1:10.8
58.0
25.85
76.
-
RC4
1:19:07.0
+33:08.0
+20.1
57.7
26.12
77.
80.
-
13
1:22:48.0
+36:49.0
+3:41.0
55.2
29.02
78.
77.
-
RGT
1:23:12.1
+37:13.1
+24.1
54.9
29.34
79.
78.
-
12
1:24:27.8
+38:28.8
+1:15.7
54.1
30.33
80.
79.
-
12
1:24:30.5
+38:31.5
+2.7
54.0
30.37
81.
83.
-
14
1:24:38.2
+38:39.2
+7.7
54.0
30.47
82.
81.
-
13
1:25:55.2
+39:56.2
+1:17.0
53.2
31.48
83.
82.
-
13
1:26:00.9
+40:01.9
+5.7
53.1
31.55
84.
85.
-
12
1:30:53.8
+44:54.8
+4:52.9
50.2
35.40
85.
84.
-
13
1:30:56.6
+44:57.6
+2.8
50.2
35.44
86.
-
14
1:32:27.6
20.0
+46:28.6
+1:31.0
49.4
36.63
87.
-
12
1:45:13.9
6:50.0
+59:14.9
+12:46.3
43.4
46.70
RallyeRádió - FM107.8 - Információ (24)
Gy5 15:47 #39 Krajnyák Petra - Velezdi Eszter : Sikerült összeszokni a kocsival, ezt a gyorsot is élveztük, bármennyire is veszélyes volt.
Gy5 15:46 #37 Trencsényi Vince - Pannuska David : Mi is megálltunk kereket cserélni.
Gy5 15:44 #38 Vogel Adrienn - Notheisz Ivett : Még több a sár, viszont most már kezdjük érezni a ritmusát. Megyünk tovább előre.
Gy5 15:40 #31 Trencsényi József Róbert - Verba Gabor : Megint kaptunk egy defektet, megálltunk, kicseréltük.
Gy5 15:38 #32 Ifj. Kiss László - Szegedi Máté : Rossz gumiválasztást csináltam, slick gumival jöttünk ezen a sártengeren.
Gy5 15:29 #33 Klausz Kristóf - Csányi Botond : Sokkal nem sarasabb, mint az előző körben, egész jó volt.
Gy5 15:28 #22 Erik Cais - Jindřiška Žáková : Nagyon élvezzük, de nehéz, hogy ne essünk be valahol.
Gy5 15:27 #24 Marijan Griebel - Alexander Rath : Jobb, mint reggel, ez a gyorsasági a legsarasabb. Az autó jól működik.
Gy5 15:23 #27 Ekaterina Stratieva - Georgi Avramov : Lassúak voltunk, a pálya állapota délelőtt jobbnak tűnt. Nagyon sáros volt.
Gy5 15:22 #20 Dariusz Poloński - Łukasz Sitek : Megütöttük az autót, mert túl gyorsan mentünk. Megnézzük, mennyire sérült meg.
Gy5 15:22 #2 Łukasz Habaj - Daniel Dymurski : Nagyon trükkösek voltak a körülmények, nehéz a pálya.
Gy5 15:19 #7 Albert von Thurn und Taxis - Bernhard Ettel : Amikor másodjára megyek egy gyorsasági szakaszon, akkor jobbat szoktam menni, mint elsőre, viszont most más a helyzet, nagyon koszos a pálya, nehéz.
Gy5 15:16 #7 Albert von Thurn und Taxis - Bernhard Ettel : Nehéz a pálya, sokat változnak a dolgok.
Gy5 15:14 #12 Lovász Pál - Kürti Tamás : Élvezzük nagyon, nagyon jó a gyorsasági, nagyon tetszik, kéne gyorsulni.
Gy5 15:13 #15 Callum Devine - Brian Hoy : Megálltunk a gyorsaságin kereket cserélni a defekt miatt.
Gy5 15:13 #18 Sean Johnston - Alex Kihurani : Nagyon jó volt, sár van mindenhol, de élveztük.
Gy5 15:10 #11 Turán Frigyes - Bagaméri László : Nagyon boldogok vagyunk. Az idő nagyon jó. Megfelelő egyensúlyt találtam a veszélyes és a biztonságos autózás között.
Gy5 15:08 #8 Érdi Tibor jun. - Kovács Szabolcs : Érdi Tibiék keresik lökhárítójuk becsületes megtalálóját! A csapatnak szüksége lenne belőle pár alkatrészre!
Gy5 15:07 #9 Hadik András - Deak Attila : Minden rendben, a gyorsasági nagyon csúszós.
Gy5 15:05 #10 Vincze Ferenc - Igor Bacigál : Elúszott a versenyünk, defektet kaptunk.
Gy5 15:01 #5 Herczig Norbert - Ferencz Ramón : Két defektet is kaptunk, két különböző helyen.
Gy5 14:58 #4 Filip Mareš - Jan Hloušek : Rendben volt minden az autóval, jobban csúszik most a pálya, mint az előző körben.
Gy5 14:57 #1 Chris Ingram - Ross Whittock : Vegyes abroncsokkal jöttünk ki-
Gy5 14:56 #3 Alexey Lukyanuk - Alexey Arnautov : Óvatosan jöttünk, mert defektet kaptunk.