Rally Hungary 2019 - ERC, ORB - Gy4

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#3 Citroën C3 R5
RC2
6:25.3
94.8
2.
-
#10 Škoda Fabia R5
RC2
6:27.8 +2.5
+2.5
94.2
0.25
3.
-
#4 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
6:29.2 +3.9
+1.4
93.9
0.38
4.
-
#5 Volkswagen Polo Gti R5
RC2
6:30.7 +5.4
+1.5
93.5
0.53
5.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
6:31.4 +6.1
+0.7
93.4
0.60
6.
-
#9 Ford Fiesta R5 MkII
RC2
6:38.8 +13.5
+7.4
91.6
1.33
7.
-
#15 Hyundai i20 R5
RC2
6:41.8 +16.5
+3.0
90.9
1.63
8.
-
#18 Citroën C3 R5
RC2
6:41.9 +16.6
+0.1
90.9
1.64
9.
-
#1 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
6:42.4 +17.1
+0.5
90.8
1.68
10.
-
#29 Citroën C3 R5
RC2
6:51.8 +26.5
+9.4
88.7
2.61
11.
-
#12 Škoda Fabia R5
RC2
6:52.1 +26.8
+0.3
88.7
2.64
12.
-
#43 Škoda Fabia R5
RC2
6:53.1 +27.8
+1.0
88.5
2.74
13.
-
#2 Škoda Fabia R5
RC2
6:54.4 +29.1
+1.3
88.2
2.87
14.
-
#40 Škoda Fabia R5
RC2
6:57.0 +31.7
+2.6
87.6
3.12
15.
-
#31 Škoda Fabia R5
RC2
7:02.7 +37.4
+5.7
86.4
3.68
16.
-
#32 Ford Fiesta R5
RC2
7:04.1 +38.8
+1.4
86.2
3.82
17.
-
#64 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
7:05.4 +40.1
+1.3
85.9
3.95
18.
-
#35 Škoda Fabia R5
RC2
7:08.8 +43.5
+3.4
85.2
4.29
19.
-
#66 Mitsubishi Lancer EVO IX.
14
7:11.1 +45.8
+2.3
84.8
4.51
20.
-
#61 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4RS
14
7:12.5 +47.2
+1.4
84.5
4.65
21.
-
#62 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
7:17.0 +51.7
+4.5
83.6
5.09
22.
-
#7 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
7:17.2 +51.9
+0.2
83.6
5.11
23.
-
#56 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
7:20.0 +54.7
+2.8
83.0
5.39
24.
-
#21 Mitsubishi Lancer Evo X
RC2
7:22.1 +56.8
+2.1
82.7
5.60
25.
-
#33 Ford Fiesta R5
RC2
7:25.9 +1:00.6
+3.8
81.9
5.97
26.
-
#14 Škoda Fabia R5
RC2
7:26.5 +1:01.2
+0.6
81.8
6.03
27.
-
#41 Škoda Fabia R5
RC2
7:26.6 +1:01.3
+0.1
81.8
6.04
28.
-
#16 Škoda Fabia R5
RC2
7:33.4 +1:08.1
+6.8
80.6
6.71
29.
-
#63 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
7:36.3 +1:11.0
+2.9
80.1
7.00
30.
-
#55 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
7:38.7 +1:13.4
+2.4
79.7
7.23
31.
-
#53 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
7:40.4 +1:15.1
+1.7
79.4
7.40
32.
-
#24 Peugeot 208 R2
RC4
7:40.7 +1:15.4
+0.3
79.3
7.43
33.
-
#22 Ford Fiesta R2T
RC4
7:41.1 +1:15.8
+0.4
79.2
7.47
34.
-
#44 Ford Fiesta R5
RC2
7:44.2 +1:18.9
+3.1
78.7
7.77
35.
-
#68 Ford Fiesta PROTO
14
7:48.1 +1:22.8
+3.9
78.1
8.16
36.
-
#69 Mitsubishi Lancer EVO IX.
14
7:49.9 +1:24.6
+1.8
77.8
8.33
37.
-
#70 Subaru Impreza WRC S12
14
7:50.4 +1:25.1
+0.5
77.7
8.38
38.
-
#54 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
7:50.7 +1:25.4
+0.3
77.6
8.41
39.
-
#47 Peugeot 208 R2
RC4
7:52.8 +1:27.5
+2.1
77.3
8.62
40.
-
#102 Citroën DS3 R3T
RC3
7:53.2 +1:27.9
+0.4
77.2
8.66
41.
-
#20 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
7:54.4 +1:29.1
+1.2
77.0
8.78
42.
-
#59 Ford Fiesta R2
RC4
7:57.1 +1:31.8
+2.7
76.6
9.04
43.
-
#46 Peugeot 208 R2
RC4
8:03.9 +1:38.6
+6.8
75.5
9.71
44.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
8:06.7 +1:41.4
+2.8
75.1
9.99
45.
-
#50 Peugeot 208 R 2
RC4
8:07.9 +1:42.6
+1.2
74.9
10.11
46.
-
#75 BMW E86 Z4M
14
8:11.6 +1:46.3
+3.7
74.3
10.47
47.
-
#58 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
8:13.9 +1:48.6
+2.3
74.0
10.70
48.
-
#78 Lada 2105
12
8:16.1 +1:50.8
+2.2
73.7
10.92
49.
-
#74 BMW E36 M3
14
8:16.9 +1:51.6
+0.8
73.5
11.00
50.
-
#87 Volvo C30
13
8:18.2 +1:52.9
+1.3
73.3
11.12
51.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
8:18.8 +1:53.5
+0.6
73.3
11.18
52.
-
#49 Peugeot 208 VTi R2
RC4
8:22.6 +1:57.3
+3.8
72.7
11.56
53.
-
#37 Ford Fiesta R2T
RC4
8:23.4 +1:58.1
+0.8
72.6
11.64
54.
-
#57 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
8:27.7 +2:02.4
+4.3
72.0
12.06
55.
-
#88 Lada 2107
13
8:32.5 +2:07.2
+4.8
71.3
12.53
56.
-
#73 BMW M3
14
8:36.1 +2:10.8
+3.6
70.8
12.89
57.
-
#36 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
8:41.5 +2:16.2
+5.4
70.1
13.42
58.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
8:42.3 +2:17.0
+0.8
70.0
13.50
59.
-
#90 Lada VFTS
12
8:42.4 +2:17.1
+0.1
69.9
13.51
60.
-
#82 Honda Civic
13
8:45.0 +2:19.7
+2.6
69.6
13.76
61.
-
#93 Lada VFTS 1.6
12
8:51.6 +2:26.3
+6.6
68.7
14.41
62.
-
#38 Ford Fiesta R2T
RC4
9:00.9 +2:35.6
+9.3
67.6
15.33
63.
-
#72 BMW M3
14
9:47.5 +3:22.2
+46.6
62.2
19.92
64.
-
#39 Ford Fiesta R1T19
RC5
10:07.3 +3:42.0
+19.8
60.2
21.87
65.
-
#67 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
10:13.8 +3:48.5
+6.5
59.5
22.51
66.
-
#101 Trabant 601
11
11:03.7 +4:38.4
+49.9
55.1
27.43
67.
-
#89 Lada VFTS
12
11:40.6 +5:15.3
+36.9
52.2
31.06
68.
-
#94 Peugeot 206 GTI
13
11:56.9 +5:31.6
+16.3
51.0
32.67
69.
-
#8 Škoda Fabia R5
RC2
13:25.3 +7:00.0
+1:28.4
45.4
41.38
=
-
#6 Ford Fiesta R5
RC2
13:25.3 +7:00.0
45.4
41.38
=
-
#30 Ford Fiesta R5
RC2
13:25.3 +7:00.0
45.4
41.38
=
-
#17 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
13:25.3 +7:00.0
45.4
41.38
73.
-
#92 Ford Fiesta R2
RC4
14:02.1 +7:36.8
+36.8
43.4
45.00
74.
-
#91 Audi S 2
14
14:05.4 +7:40.1
+3.3
43.2
45.33
=
-
#77 Toyota Corolla GT
14
14:05.4 +7:40.1
43.2
45.33
=
-
#71 Subaru Impreza
14
14:05.4 +7:40.1
43.2
45.33
=
-
#65 Mitsubishi Lancer EVO VI.
14
14:05.4 +7:40.1
43.2
45.33
78.
-
#51 Peugeot 208 VTi R2
RC4
14:40.7 +8:15.4
+35.3
41.5
48.81
=
-
#25 Peugeot 208 R2
RC4
14:40.7 +8:15.4
41.5
48.81
=
-
#23 Peugeot 208 R2
RC4
14:40.7 +8:15.4
41.5
48.81
81.
-
#19 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
14:54.4 +8:29.1
+13.7
40.9
50.16
82.
-
#96 Honda Civic
12
15:16.1 +8:50.8
+21.7
39.9
52.30
=
-
#95 Citroën C2R2 Max
12
15:16.1 +8:50.8
39.9
52.30
84.
-
#83 BMW E36 318is
13
15:18.2 +8:52.9
+2.1
39.8
52.50
=
-
#81 Lada VFTS
13
15:18.2 +8:52.9
39.8
52.50
=
-
#100 Opel Astra G OPC 2.0 16V
13
15:18.2 +8:52.9
39.8
52.50
87.
-
#85 Seat Ibiza
14
28:10.8 +21:45.5
+12:52.6
21.6
128.62
88.
-
#97 Lada 21074
12
30:32.2 +24:06.9
+2:21.4
19.9
142.55
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
RC2
33:35.0

100.4
2.
-
RC2
33:55.7
+20.7
+20.7
99.3
0.37
3.
-
RC2
34:16.5
+41.5
+20.8
98.3
0.74
4.
-
RC2
34:17.7
+42.7
+1.2
98.3
0.76
5.
-
RC2
34:32.7
+57.7
+15.0
97.6
1.03
6.
-
RC2
34:33.6
+58.6
+0.9
97.5
1.04
7.
8.
-
RC2
34:38.9
+1:03.9
+5.3
97.3
1.14
8.
7.
-
RC2
34:45.2
+1:10.2
+6.3
97.0
1.25
9.
11.
-
RC2
35:39.2
+2:04.2
+54.0
94.5
2.21
10.
-
RC2
35:49.2
+2:14.2
+10.0
94.1
2.39
11.
12.
-
RC2
35:51.3
+2:16.3
+2.1
94.0
2.43
12.
15.
-
RC2
36:22.2
+2:47.2
+30.9
92.7
2.98
13.
-
RC2
36:22.5
+2:47.5
+0.3
92.7
2.98
14.
17.
-
RC2
36:34.3
+2:59.3
+11.8
92.2
3.19
15.
14.
-
14
36:40.8
+3:05.8
+6.5
91.9
3.31
16.
19.
-
RC2
36:53.1
+3:18.1
+12.3
91.4
3.53
17.
16.
-
RC2
36:56.4
+3:21.4
+3.3
91.2
3.59
18.
-
RC2
37:01.5
+3:26.5
+5.1
91.0
3.68
19.
16.
-
RC2
37:05.1
+3:30.1
+3.6
90.9
3.74
20.
21.
-
RC2
37:23.3
+3:48.3
+18.2
90.1
4.06
21.
20.
-
14
37:31.4
+3:56.4
+8.1
89.8
4.21
22.
25.
-
14
37:35.0
+4:00.0
+3.6
89.7
4.27
23.
22.
-
RC2
37:49.1
+4:14.1
+14.1
89.1
4.52
24.
26.
-
14
37:50.1
+4:15.1
+1.0
89.1
4.54
25.
24.
-
14
38:01.1
+4:26.1
+11.0
88.6
4.74
26.
27.
-
RC4
38:22.1
20.0
+4:47.1
+21.0
87.8
5.11
27.
33.
-
RC2
38:27.6
+4:52.6
+5.5
87.6
5.21
28.
32.
-
RC2
38:40.3
+5:05.3
+12.7
87.1
5.44
29.
-
RC4
38:42.3
+5:07.3
+2.0
87.1
5.47
30.
-
RC2
39:02.3
30.0
+5:27.3
+20.0
86.3
5.83
31.
-
RC4
39:17.0
+5:42.0
+14.7
85.8
6.09
32.
34.
-
RC2
39:27.5
+5:52.5
+10.5
85.4
6.28
33.
37.
-
RC2
39:40.9
+6:05.9
+13.4
84.9
6.51
34.
35.
-
RC4
39:42.2
+6:07.2
+1.3
84.9
6.54
35.
36.
-
14
40:02.4
+6:27.4
+20.2
84.2
6.90
36.
39.
-
RC4
40:29.3
+6:54.3
+26.9
83.2
7.38
37.
43.
-
14
40:52.2
10.0
+7:17.2
+22.9
82.5
7.78
38.
41.
-
RC4
41:03.3
+7:28.3
+11.1
82.1
7.98
39.
45.
-
RC3
41:14.0
+7:39.0
+10.7
81.7
8.17
40.
9.
-
RC2
41:38.1
+8:03.1
+24.1
80.9
8.60
41.
47.
-
RC4
41:43.3
+8:08.3
+5.2
80.8
8.69
42.
44.
-
RC4
41:51.6
+8:16.6
+8.3
80.5
8.84
43.
46.
-
RC4
41:58.0
+8:23.0
+6.4
80.3
8.95
44.
49.
-
RC4
42:06.7
+8:31.7
+8.7
80.0
9.11
45.
42.
-
12
42:14.2
1:00.0
+8:39.2
+7.5
79.8
9.24
46.
55.
-
RC2
42:27.5
+8:52.5
+13.3
79.4
9.48
47.
50.
-
13
42:30.3
+8:55.3
+2.8
79.3
9.53
=
-
RC4
42:30.3
30.0
+8:55.3
79.3
9.53
49.
38.
-
RC2
42:39.6
2:30.0
+9:04.6
+9.3
79.0
9.70
50.
53.
-
RC2
42:58.5
+9:23.5
+18.9
78.4
10.03
51.
58.
-
14
42:59.8
+9:24.8
+1.3
78.4
10.06
52.
40.
-
14
43:08.8
+9:33.8
+9.0
78.1
10.22
53.
52.
-
13
43:13.6
+9:38.6
+4.8
78.0
10.30
54.
57.
-
13
43:18.1
+9:43.1
+4.5
77.8
10.38
55.
56.
-
14
43:20.3
+9:45.3
+2.2
77.8
10.42
56.
59.
-
14
43:32.3
+9:57.3
+12.0
77.4
10.63
57.
60.
-
RGT
44:02.7
+10:27.7
+30.4
76.5
11.18
58.
63.
-
14
44:55.1
+11:20.1
+52.4
75.0
12.11
59.
23.
-
RC4
45:04.0
+11:29.0
+8.9
74.8
12.27
60.
64.
-
RGT
45:04.9
+11:29.9
+0.9
74.8
12.28
61.
62.
-
RC4
45:35.0
+12:00.0
+30.1
73.9
12.82
62.
28.
-
RC4
45:39.5
+12:04.5
+4.5
73.8
12.90
63.
66.
-
RC2
45:56.7
+12:21.7
+17.2
73.4
13.20
64.
54.
-
RC2
48:07.7
+14:32.7
+2:11.0
70.0
15.54
65.
70.
-
12
49:08.4
30.0
+15:33.4
+1:00.7
68.6
16.62
66.
72.
-
RC5
51:07.9
+17:32.9
+1:59.5
65.9
18.74
67.
65.
-
14
51:30.3
+17:55.3
+22.4
65.4
19.14
68.
69.
-
RC4
54:21.0
1:00.0
+20:46.0
+2:50.7
62.0
22.18
69.
71.
-
14
54:25.5
+20:50.5
+4.5
61.9
22.26
70.
73.
-
RC2
54:39.2
+21:04.2
+13.7
61.7
22.51
71.
74.
-
RC2
54:44.1
+21:09.1
+4.9
61.6
22.59
72.
76.
-
11
55:06.6
+21:31.6
+22.5
61.2
22.99
73.
79.
-
12
55:15.3
1:20.0
+21:40.3
+8.7
61.0
23.15
74.
75.
-
14
57:06.0
+23:31.0
+1:50.7
59.0
25.12
75.
85.
-
RC2
57:37.8
+24:02.8
+31.8
58.5
25.69
76.
77.
-
14
58:16.8
+24:41.8
+39.0
57.8
26.38
77.
78.
-
RC4
58:54.6
+25:19.6
+37.8
57.2
27.05
78.
82.
-
RGT
1:02:06.3
+28:31.3
+3:11.7
54.3
30.47
79.
80.
-
12
1:02:18.5
+28:43.5
+12.2
54.1
30.68
80.
81.
-
12
1:02:21.2
+28:46.2
+2.7
54.1
30.73
81.
86.
-
13
1:03:09.8
+29:34.8
+48.6
53.4
31.60
82.
83.
-
13
1:03:27.2
+29:52.2
+17.4
53.1
31.91
83.
84.
-
13
1:03:32.9
+29:57.9
+5.7
53.0
32.01
84.
61.
-
14
1:04:08.1
+30:33.1
+35.2
52.5
32.63
85.
87.
-
13
1:08:28.6
+34:53.6
+4:20.5
49.2
37.27
86.
67.
-
12
1:08:44.5
+35:09.5
+15.9
49.0
37.56
87.
88.
-
14
1:11:57.5
20.0
+38:22.5
+3:13.0
46.8
40.99
88.
89.
-
12
1:19:22.9
6:50.0
+45:47.9
+7:25.4
42.5
48.92
RallyeRádió - FM107.8 - Információ (46)
Gy4 13:44 #94 Bartha Nándor - Karetka-Ülkei Réka : Az egyes gyors közepén elszakadt a gázbovden.
Gy4 13:42 #92 Szabó Zoltán - Milcsevics Lóránt : Beestünk Csomós Mikiék mellé az árokba. Megyünk tovább!
Gy4 13:41 #89 Kaposi László - Beke Balázs : A verseny kezdete óta, amikor balra fordulunk fennakad a gáz.
Gy4 13:24 #93 Ruszó Krisztián - Geró Gábor : Nem lenne rossz ez a gyorsasági, de volt egy utolérésünk, elég rossz helyen értük őket utol. Szórakozni szeretnénk. :)
Gy4 13:20 #82 Nyilas Péter - Friedrich László : Tavaly se tetszett ez a gyors, de most se.
Gy4 13:06 #72 Tajmel Tibor - Horváth Lajos : Leszakadt a testkábelünk. A szerviznek lesz munkája. Rendőrök még egy 50ezres csekket is adtak.
Gy4 12:56 #64 Maricsek Miklós - Bán Viktor : Játékos volt nagyon. Túl is csúsztunk valahol.
Gy4 12:55 #57 Barna Tibor - Barna Bence : A gyors elején kaptunk egy defektet.
Gy4 12:54 #56 Kurtos Róbert - Fridrik Gergő : Nagyon jó ez a gyors, nem gondoltam, hogy ennyire saras lesz. Azt mondja a kolléga, hogy ilyen jót még nem ment soha.
Gy4 12:53 #55 Perge György - Kovács Zoltán : Jó saras volt, tetszett.
Gy4 12:51 #54 Tóth Tibor - Szabó József : Szép óvatosan jövünk, meglepő, hogy ennyire csúszik.
Gy4 12:49 #53 Bacsa Tamás - Hanyik Gergely : Nagyon élveztem.
Gy4 12:47 #49 Riskó Dániel - Losonczi Csaba : Nem sok értelme volt, nem haladtunk előre, sokat is kaptunk.
Gy4 12:46 #47 Márta János - Hényel Ágoston : Nagyon jó az autó, hibátlan. Végig élveztem, ez igazi rallys körülmény.
Gy4 12:44 #46 Maior Norbert - Maior Francesca : Óvatosnak kell lennünk.
Gy4 12:34 #44 Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária : Nagyon boldogok vagyunk, minden egyes centiméter ajándék. :)
Gy4 12:32 #39 Krajnyák Petra - Velezdi Eszter : Kezd alakulni az összhang. Elképesztő, hogy milyen tudása van az autónak, nekem fel kell még nőnöm hozzá.
Gy4 12:30 #38 Vogel Adrienn - Notheisz Ivett : Fantasztikus az autó, nagyon tetszett a gyorsasági, iszonyatosan saras, de nagyon jól éreztük magunkat.
Gy4 12:27 #37 Trencsényi Vince - Pannuska David : Ezt is próbáltam óvatosra venni, ez az egész hétvégi taktikánk.
Gy4 12:25 #35 Maximilian Koch - Lisa Brunthaler : Nagyon csúszik, kalandos.
Gy4 12:24 #33 Klausz Kristóf - Csányi Botond : Tiszta sár mindenhol, egyik helyen kimentünk az útról, nyilván ilyenek a körülmények, elég rossz.
Gy4 12:23 #32 Ifj. Kiss László - Szegedi Máté : Nem tudom, hogy mindenkinek ennyire csúszik-e, nincs semmi tapadás.
Gy4 12:22 #31 Trencsényi József Róbert - Verba Gabor : Örülünk, hogy idáig eljutottunk.
Gy4 12:19 #29 Velenczei Ádám - Zsiros Gábor : Nagyon saras minden gyors.
Gy4 12:18 #8 Érdi Tibor jun. - Kovács Szabolcs : Ti küldtétek: sikerült megjavítani a kocsit, mennek a cél felé a gyorson
Gy4 12:16 #26 Nabila Tejpar - Hugo Magalhaes : Fejlődünk és egyre magabiztosabbak vagyunk.
Gy4 12:11 #27 Ekaterina Stratieva - Georgi Avramov : Kétszer is lecsúsztunk az útról.
Gy4 12:10 #24 Marijan Griebel - Alexander Rath : Van egy kis gondunk az autóval, de nem tudjuk pontosan, hogy micsoda.
Gy4 12:07 #22 Erik Cais - Jindřiška Žáková : 7-8 mp-et veszítettünk, mert kicsúsztunk. Rossz pálya volt, sokat hibáztam.
Gy4 12:05 #21 Nagy Mátyás - Nagy Tamás : Csúszós gyors volt, sok helyen becsapós.
Gy4 12:04 #19 Andrea Nucita - Bernardo Di Caro : Harcolunk magunkkal.
Gy4 12:04 #8 Érdi Tibor jun. - Kovács Szabolcs : Ti küldtétek: A portói elágban megforogtak, majd műszaki hiba miatt nem tudtak tovább menni, kiálltak
Gy4 12:03 #2 Łukasz Habaj - Daniel Dymurski : Az autó rendben van.
Gy4 12:00 #15 Callum Devine - Brian Hoy : Tanuljuk és élvezzük. :)
Gy4 11:59 #7 Albert von Thurn und Taxis - Bernhard Ettel : Gyors és csúszós gyorsasági szakasz.
Gy4 11:58 #12 Lovász Pál - Kürti Tamás : Élvezem, nekem tetszik. Egy-két helyen meglepett, hogy mennyire sáros volt.
Gy4 11:55 #16 Bútor Róbert - Tagai Robert : A gyorsasági elején kaptuk a defektet.
Gy4 11:50 #11 Turán Frigyes - Bagaméri László : Nagyon jó időt jöttünk, élveztük, okosan próbáltunk jönni.
Gy4 11:50 #9 Hadik András - Deak Attila : Minden rendben, nagyon csúszik a gyorsasági.
Gy4 11:45 #18 Sean Johnston - Alex Kihurani : Hihetetlen, defektet kaptunk, de ilyen az élet. Élvezzük a gyorsokat.
Gy4 11:44 #10 Vincze Ferenc - Igor Bacigál : A végén defektet kaptunk. Próbálunk haladni, egy jó tempót autózni.
Gy4 11:41 #5 Herczig Norbert - Ferencz Ramón : Élvezetes volt, rengeteg néző van, borzasztó jó így közlekedni. Néhol tapad, néhol nagyon veszélyes. Cél a cél.
Gy4 11:39 #4 Filip Mareš - Jan Hloušek : Reméljük, hogy tudunk a következő körben tovább gyorsulni.
Gy4 11:39 #1 Chris Ingram - Ross Whittock : Nagyon óvatosan jöttünk le a gyorsaságiról, az abszolút 3. hely, amin most állunk, megfelelő lenne.
Gy4 11:38 #3 Alexey Lukyanuk - Alexey Arnautov : Elég veszélyes, néha olyan, mintha jégen mennénk. Az autó nem rossz.
Gy4 11:34 #3 Alexey Lukyanuk - Alexey Arnautov : Hibázott a bortói elágban, pár másodperc bent maradt
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy4 
Tajmel Tibor
-
Horváth Lajos
#72 BMW M3
14
20.0
Gy4 
Kurtos Róbert
-
Fridrik Gergő
#56 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
30.0
Gy4 
Riskó Dániel
-
Losonczi Csaba
#49 Peugeot 208 VTi R2
RC4
30.0
Gy4 
Bodogán Ferenc
-
Bodogán Balázs
#78 Lada 2105
12
30.0
Gy4 
Tóth Tibor
-
Szabó József
#54 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
30.0
Gy4 
Csomor László
-
Keszthelyi János
#90 Lada VFTS
12
30.0
Gy4 
Ruszó Krisztián
-
Geró Gábor
#93 Lada VFTS 1.6
12
30.0
Gy4 
Szabó Zoltán
-
Milcsevics Lóránt
#92 Ford Fiesta R2
RC4
30.0
Gy4 
Kaposi László
-
Beke Balázs
#89 Lada VFTS
12
30.0