(Gy11) Csepreg /3 11 km, Rajt: 2015. május 17. 16:18
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy11 - szakasz eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül.
1.
Molnár István*
-
Tokaji Tamás
#242 Mitsubishi Lancer Evo6
P14
6:24.1
2.
Berényi László
-
Pap Tamás
#201 Honda Civic Type-R
A7
6:32.5
+8.4
+8.4
3.
Tóth Gábor
-
Turza Zsolt
#251 Mitsubishi Lancer Evo6
P14
6:37.4
+13.3
+4.9
4.
Szauer Gergő
-
Lehőcz Zsuzsanna
#203 Lada VFTS
P12
6:42.1
+18.0
+4.7
5.
Neukirchner András*
-
Kovács Tamás
#206 Honda Civic Type-R
A7
6:44.8
+20.7
+2.7
6.
Sipos István
-
Szabó György
#244 Mitsubishi Lancer Evo8
P14
6:44.9
+20.8
+0.1
7.
Ifj Antalffy György
-
Vas Borosi Ádám
#219 Honda Civic
P13
6:50.3
+26.2
+5.4
=
Sajtós Dénes
#205 Honda Civic Type-R
P13
6:50.3
+26.2
9.
Szabó Norbert
-
Ignácz Dániel Péter
#208 Lada VFTS
P12
6:54.2
+30.1
+3.9
10.
Madari Imre
-
Haracska Tamás
#249 BMW 325
P14
6:57.9
+33.8
+3.7
11.
Bodogán Ferenc
-
Molnár Tamás
#204 Lada 21074
P12
6:58.0
+33.9
+0.1
12.
Papp László*
-
Papp Csaba
#241 Volvo C30
P14
6:59.9
+35.8
+1.9
13.
Temesvári László*
-
Hargas András
#246 BMW M3 Coupe
P14
7:01.6
+37.5
+1.7
14.
Keszler Mátyás*
-
Hágen Zoltán
#245 Audi S2 Coupe
P14
7:06.3
+42.2
+4.7
=
Jánosa Ákos
-
Brunekker Árpád
#212 Citroen C2R2
A6
7:06.3
+42.2
16.
Szepesi Marcell*
-
Gondos Péter
#214 Honda Civic
N2
7:07.0
+42.9
+0.7
17.
Szabó Árpád*
-
Borsfai Dávid
#218 Citroen C2R2 Max
A6
7:07.1
+43.0
+0.1
18.
Kuncz Dezső
-
Nagy Tamás
#217 Honda Civic Type-R
A7
7:08.6
+44.5
+1.5
19.
Zsebe Gábor
-
Sándor Norbert
#231 Skoda Felicia
A5
7:09.7
+45.6
+1.1
20.
Dékány Sándor
-
Hegede Tamás
#220 Honda Civic Type-R
N3
7:11.4
+47.3
+1.7
21.
Szabó Attila
-
Keresztesi Péter
#226 Lada 2107
A6
7:14.6
+50.5
+3.2
22.
Kató József*
-
Taky Zoltán
#234 Lada VFTS
P12
7:15.3
+51.2
+0.7
23.
Sinka Béla
#238 Suzuki Swift
N2
7:31.3
+1:07.2
+16.0
24.
Kopasz Krisztián
-
Papp László
#233 Honda Civic VTi
N2
7:33.3
+1:09.2
+2.0
25.
Szemán Sándor*
-
Horváth Levente
#229 Honda Civic
N2
7:53.7
+1:29.6
+20.4
26.
Erdélyi György
-
Dredán György
#228 Suzuki Swift
A5
8:05.7
+1:41.6
+12.0
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy11 - összetett eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül.
1.
Molnár István*
-
Tokaji Tamás
#242 Mitsubishi Lancer Evo6
P14
43:01.3
2.
Berényi László
-
Pap Tamás
#201 Honda Civic Type-R
A7
45:29.8
+2:28.5
+2:28.5
3.
Szauer Gergő
-
Lehőcz Zsuzsanna
-
#203 Lada VFTS
P12
46:08.0
+3:06.7
+38.2
4.
Neukirchner András*
-
Kovács Tamás
#206 Honda Civic Type-R
A7
46:20.0
+3:18.7
+12.0
5.
Ifj Antalffy György
-
Vas Borosi Ádám
#219 Honda Civic
P13
47:01.8
+4:00.5
+41.8
6.
Jánosa Ákos
-
Brunekker Árpád
#212 Citroen C2R2
A6
47:28.0
+4:26.7
+26.2
7.
Szabó Norbert
-
Ignácz Dániel Péter
#208 Lada VFTS
P12
48:18.6
40.0
+5:17.3
+50.6
8.
Madari Imre
-
Haracska Tamás
#249 BMW 325
P14
48:48.6
+5:47.3
+30.0
9.
Szepesi Marcell*
-
Gondos Péter
#214 Honda Civic
N2
49:13.4
+6:12.1
+24.8
10.
11.
Temesvári László*
-
Hargas András
#246 BMW M3 Coupe
P14
49:56.0
+6:54.7
+42.6
11.
12.
Papp László*
-
Papp Csaba
#241 Volvo C30
P14
50:03.1
+7:01.8
+7.1
12.
10.
Szabó Attila
-
Keresztesi Péter
#226 Lada 2107
A6
50:03.5
10.0
+7:02.2
+0.4
13.
Dékány Sándor
-
Hegede Tamás
#220 Honda Civic Type-R
N3
50:24.8
+7:23.5
+21.3
14.
Kató József*
-
Taky Zoltán
#234 Lada VFTS
P12
50:50.1
+7:48.8
+25.3
15.
19.
Tóth Gábor
-
Turza Zsolt
#251 Mitsubishi Lancer Evo6
P14
50:59.9
+7:58.6
+9.8
16.
17.
Kuncz Dezső
-
Nagy Tamás
#217 Honda Civic Type-R
A7
51:11.2
+8:09.9
+11.3
17.
18.
Szabó Árpád*
-
Borsfai Dávid
#218 Citroen C2R2 Max
A6
51:11.3
+8:10.0
+0.1
18.
16.
Kopasz Krisztián
-
Papp László
#233 Honda Civic VTi
N2
51:22.0
+8:20.7
+10.7
19.
20.
Sajtós Dénes
#205 Honda Civic Type-R
P13
52:13.5
+9:12.2
+51.5
20.
21.
Sinka Béla
#238 Suzuki Swift
N2
53:01.8
+10:00.5
+48.3
21.
22.
Zsebe Gábor
-
Sándor Norbert
#231 Skoda Felicia
A5
54:16.3
+11:15.0
+1:14.5
22.
23.
Bodogán Ferenc
-
Molnár Tamás
#204 Lada 21074
P12
55:40.1
+12:38.8
+1:23.8
23.
24.
Szemán Sándor*
-
Horváth Levente
#229 Honda Civic
N2
56:58.7
+13:57.4
+1:18.6
24.
26.
Sipos István
-
Szabó György
#244 Mitsubishi Lancer Evo8
P14
57:01.6
1:40.0
+14:00.3
+2.9
25.
Erdélyi György
-
Dredán György
#228 Suzuki Swift
A5
57:13.9
+14:12.6
+12.3
26.
27.
Keszler Mátyás*
-
Hágen Zoltán
#245 Audi S2 Coupe
P14
57:50.4
+14:49.1
+36.5
Információ (32)
Gy11 17:20
Köszönjük, hogy velünk együtt követtétek a versenyt :)
Gy11 16:53
#244Sipos István - Szabó György : A helyzet változatlan, az előzőn árokba estünk. Navigátor: Levette az órát, és nem tudta merre kell menni :D
Gy11 16:50
#235Linkecs Tamás - Vitai Krisztián : Akkora durva volt, hogy az hihetetlen. A végére nagyon belejöttem. Nem megyek haza, ideköltözök :D
Gy11 16:49
#251Tóth Gábor - Turza Zsolt : Hála Istennek minden klappolt, de egy kicsit megtiszteltük a kanyarokat :)
Gy11 16:48
#249Madari Imre - Haracska Tamás : Keveset aludtam az éjjel, de nagyon jól érezzük magunkat, nagyon tetszik minden :)
Gy11 16:46
#246Temesvári László* - Hargas András : Idestova másfél év fejlesztgetés után eljutottunk oda, hogy befejeztünk egy murvás versenyt, remélem megnyertük a BMW kupát ;)
Gy11 16:45
#245Keszler Mátyás* - Hágen Zoltán : Most estem át a holtponton, mehetnénk még egyet-kettőt ;)
Gy11 16:43
#242Molnár István* - Tokaji Tamás : Füstölő a fékekkel és felszalagozva közlekedik, mely valószínű a túlcsúszás eredménye
Gy11 16:42
#242Molnár István* - Tokaji Tamás : Pont az utolsó gyorsasági szakaszon hibáztunk egyet, túlcsúsztunk, és tolatnunk kellett
Gy11 16:40
#241Papp László* - Papp Csaba : Nem lett teljesen jó a váltó, mindig beragad a sebesség, majd otthon megjavítjuk ;)
Gy11 16:38
#238Sinka Béla : Azt hittem, hogy jobb hátsó defektem van, és ez miatt kicsit lassabban jöttem
Gy11 16:36
#234Kató József* - Taky Zoltán : Nagyon jó verseny volt, kivétel az első kör, amikor repültünk, és árokban jártunk. Önmagunk szórakoztatása volt a cél, és ezt nagyon jól teljesítettük :D
Gy11 16:36
#233Kopasz Krisztián - Papp László : Megúszik az autó hátulja, de kibírta. Nagyon megküzdöttem a kocsival, már csak két fokozatom maradt
Gy11 16:35
#233Kopasz Krisztián - Papp László : Vészvillogóval érkezik a stopba
Gy11 16:34
#231Zsebe Gábor - Sándor Norbert : Volt egy kis problémánk a második gyorson, de a szervizben megoldották a fiúk :)
Gy11 16:33
#229Szemán Sándor* - Horváth Levente : Jól éreztük magunkat, csak sok volt a gond
Gy11 16:32
#226Szabó Attila - Keresztesi Péter : Úgy néz ki, hogy bent vagyunk? Mennénk még, ha lehet ;)
Gy11 16:31
#228Erdélyi György - Dredán György : Nagyon jó volt, minden szép és minden jó :D
Gy11 16:30
#220Dékány Sándor - Hegede Tamás : Ez egy nagyon jó gyorsasági, ha van az embernek kettese, de nekünk most nem volt :D
Gy11 16:29
#219Ifj Antalffy György - Vas Borosi Ádám : F@sza volt. Nagyon nem erőltettük ez a gyorsot, mert nem akartuk elveszíteni az egész napos munkánkat :)
Gy11 16:28
#218Szabó Árpád* - Borsfai Dávid : Ez az első éles murvás versenyem, még tanulni kell a szakmát :D
Gy11 16:27
#217Kuncz Dezső - Nagy Tamás : Minden rendben van, de magamra mérges vagyok, mert nem kellett volna elvállalnom az ugratót
Gy11 16:27
#217Kuncz Dezső - Nagy Tamás : Vészvillogóval érkezik a stopba
Gy11 16:25
#214Szepesi Marcell* - Gondos Péter : Szórakoztattam keresztbe menéssel a navigátoromat :D
Gy11 16:24
#208Szabó Norbert - Ignácz Dániel Péter : Kicsit a biztonságra autóztunk, nem volt hova sietnünk :)
Gy11 16:23
#212Jánosa Ákos - Brunekker Árpád : Sajnálom, hogy a többiek műszaki hiba miatt kiestek. Nem tudtunk tesztelni, de egész jó volt
Gy11 16:22
#206Neukirchner András* - Kovács Tamás : Ahhoz képest, hogy az elejét nagyon elrontottuk most harmadikok vagyunk
Gy11 16:21
#205Sajtós Dénes : Igazándiból jó volt. Túlerőltettük egy kicsit ezeket, aszfalthoz vagyok szokva, és túl sokat vállaltunk a kanyarokban
Gy11 16:20
#213Balogh Balázs - Takács Bence : Felborult, és a mögötte lévőket lassítani kellett
Gy11 16:18
#204Bodogán Ferenc - Molnár Tamás : Összeraktuk, de nem lett a legjobb. Végre itt vagyunk a célban :D
Gy11 16:18
#203Szauer Gergő - Lehőcz Zsuzsanna : Az előző kettő számomra nem volt elfogadható, ez most már elégséges lett
Gy11 16:16
#201Berényi László - Pap Tamás : Megpróbáltunk egy olyan időt lejönni amivel nem szégyenkezek, persze a maximális biztonságot szem előtt tartottuk :)