22.Veszprém Rallye - Gy2

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#1 Skoda Fabia R5
2
12:55.0
97.3
2.
-
#6 Ford Fiesta S2000
2
12:55.4 +0.4
+0.4
97.3
0.02
3.
-
#12 Ford Fiesta R5
2
12:59.5 +4.5
+4.1
96.8
0.21
4.
-
#15 Mitsubishi Lancer Evo X
2
13:00.0 +5.0
+0.5
96.7
0.24
5.
-
#40 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
P15
13:00.3 +5.3
+0.3
96.7
0.25
6.
-
#7 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
2
13:00.7 +5.7
+0.4
96.6
0.27
7.
-
#8 Ford Fiesta R5
2
13:01.4 +6.4
+0.7
96.5
0.31
8.
-
#5 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
2
13:04.9 +9.9
+3.5
96.1
0.47
=
-
#3 Mitsubishi Lancer EVO 9
2
13:04.9 +9.9
96.1
0.47
10.
-
#4 Ford Fiesta R5
2
13:06.9 +11.9
+2.0
95.8
0.57
11.
-
#10 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
13:11.8 +16.8
+4.9
95.3
0.80
12.
-
#20 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
2
13:16.1 +21.1
+4.3
94.7
1.01
13.
-
#18 Ford Fiesta R5
2
13:18.0 +23.0
+1.9
94.5
1.10
14.
-
#21 Ford Fiesta R5
2
13:18.4 +23.4
+0.4
94.5
1.12
15.
-
#11 Mitsubishi Lancer Evo IX RS
3
13:18.8 +23.8
+0.4
94.4
1.14
16.
-
#14 Mitsubishi Lancer Evo IX RS
3
13:24.4 +29.4
+5.6
93.8
1.40
17.
-
#16 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
13:25.1 +30.1
+0.7
93.7
1.44
18.
-
#41 Mitsubishi Lancer Evo IX
P15
13:25.8 +30.8
+0.7
93.6
1.47
19.
-
#22 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
13:26.6 +31.6
+0.8
93.5
1.51
20.
-
#19 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
13:33.0 +38.0
+6.4
92.8
1.81
21.
-
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
13:42.8 +47.8
+9.8
91.7
2.28
22.
-
#27 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
13:56.5 +1:01.5
+13.7
90.2
2.94
23.
-
#29 Renault Clio R3
5
14:17.6 +1:22.6
+21.1
87.9
3.94
24.
-
#45 Mitsubishi Lancer Evo VI
P14
14:18.5 +1:23.5
+0.9
87.9
3.99
25.
-
#23 Mitsubishi Lancer Evo X
2
14:20.5 +1:25.5
+2.0
87.6
4.08
26.
-
#17 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
14:22.7 +1:27.7
+2.2
87.4
4.19
27.
-
#35 Peugeot 208 R2
6
14:35.9 +1:40.9
+13.2
86.1
4.82
28.
-
#25 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
2
14:38.9 +1:43.9
+3.0
85.8
4.96
29.
-
#43 Mitsubishi Lancer Evo VI
P14
14:40.5 +1:45.5
+1.6
85.7
5.04
30.
-
#9 Citroen DS3 R5
2
15:14.0 +2:19.0
+33.5
82.5
6.63
31.
-
#33 Opel Adam R2
6
15:16.2 +2:21.2
+2.2
82.3
6.74
32.
-
#34 Ford Fiesta R2
6
15:22.9 +2:27.9
+6.7
81.7
7.06
33.
-
#31 Honda Civic
5
15:35.1 +2:40.1
+12.2
80.7
7.64
34.
-
#32 Opel Astra GTC
5
15:35.8 +2:40.8
+0.7
80.6
7.68
35.
-
#36 Citroen C2 R2 Max
6
15:38.4 +2:43.4
+2.6
80.4
7.80
36.
-
#38 Citroen C2 R2 Max
6
16:00.7 +3:05.7
+22.3
78.5
8.86
37.
-
#2 Peugeot 208T16 R5
2
16:15.2 +3:20.2
+14.5
77.3
9.56
38.
-
#49 Citroen Saxo VTS
P12
16:33.0 +3:38.0
+17.8
76.0
10.41
39.
-
#50 Lada VFTS
P12
16:34.1 +3:39.1
+1.1
75.9
10.46
40.
-
#51 Volvo 740 GLE
P20
16:50.0 +3:55.0
+15.9
74.7
11.22
41.
-
#52 Volvo 740
P20
16:59.4 +4:04.4
+9.4
74.0
11.67
42.
-
#28 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
17:08.3 +4:13.3
+8.9
73.3
12.09
43.
-
#44 BMW E87
P14
19:18.5 +6:23.5
+2:10.2
65.1
18.31
=
-
#42 BMW E86 Z4M
P14
19:18.5 +6:23.5
65.1
18.31
45.
-
#47 Lada VFTS
P12
21:33.0 +8:38.0
+2:14.5
58.3
24.73
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
2
26:01.0

96.6
2.
3.
-
2
26:05.3
+4.3
+4.3
96.4
0.10
3.
2.
-
2
26:06.8
+5.8
+1.5
96.3
0.14
4.
6.
-
2
26:13.6
+12.6
+6.8
95.9
0.30
5.
4.
-
2
26:15.3
+14.3
+1.7
95.8
0.34
6.
9.
-
2
26:20.1
+19.1
+4.8
95.5
0.46
7.
5.
-
P15
26:22.0
10.0
+21.0
+1.9
95.3
0.50
8.
11.
-
2
26:22.9
+21.9
+0.9
95.3
0.52
9.
7.
-
3
26:27.4
+26.4
+4.5
95.0
0.63
10.
8.
-
2
26:35.5
+34.5
+8.1
94.5
0.82
11.
15.
-
2
26:36.5
+35.5
+1.0
94.5
0.85
12.
14.
-
2
26:45.0
+44.0
+8.5
94.0
1.05
13.
12.
-
P15
26:49.7
+48.7
+4.7
93.7
1.16
14.
16.
-
3
26:50.4
+49.4
+0.7
93.7
1.18
15.
17.
-
2
26:51.1
+50.1
+0.7
93.6
1.20
16.
22.
-
2
26:57.1
30.0
+56.1
+6.0
93.3
1.34
17.
18.
-
3
27:01.2
+1:00.2
+4.1
93.0
1.44
18.
19.
-
3
27:04.2
+1:03.2
+3.0
92.9
1.51
19.
20.
-
3
27:06.3
+1:05.3
+2.1
92.8
1.56
20.
21.
-
3
27:19.2
+1:18.2
+12.9
92.0
1.87
21.
13.
-
3
27:46.7
+1:45.7
+27.5
90.5
2.52
22.
23.
-
3
27:52.3
+1:51.3
+5.6
90.2
2.66
23.
-
3
27:58.6
20.0
+1:57.6
+6.3
89.9
2.81
24.
26.
-
2
28:31.3
+2:30.3
+32.7
88.1
3.59
25.
27.
-
5
28:37.9
+2:36.9
+6.6
87.8
3.74
26.
28.
-
2
29:03.8
40.0
+3:02.8
+25.9
86.5
4.36
27.
31.
-
6
29:16.3
+3:15.3
+12.5
85.9
4.66
28.
10.
-
2
29:36.5
+3:35.5
+20.2
84.9
5.14
29.
30.
-
P14
30:20.2
1:00.0
+4:19.2
+43.7
82.9
6.19
30.
25.
-
P14
30:47.5
2:20.0
+4:46.5
+27.3
81.6
6.84
31.
34.
-
6
30:51.7
+4:50.7
+4.2
81.5
6.94
32.
33.
-
6
30:54.2
+4:53.2
+2.5
81.4
7.00
33.
-
5
31:06.4
+5:05.4
+12.2
80.8
7.29
34.
24.
-
3
31:16.4
+5:15.4
+10.0
80.4
7.53
35.
32.
-
6
31:26.8
30.0
+5:25.8
+10.4
79.9
7.78
36.
37.
-
5
32:17.1
+6:16.1
+50.3
77.9
8.98
37.
35.
-
6
32:29.3
15.0
+6:28.3
+12.2
77.4
9.27
38.
36.
-
P12
33:15.1
+7:14.1
+45.8
75.6
10.36
39.
-
P20
34:12.0
+8:11.0
+56.9
73.5
11.72
40.
38.
-
P20
34:34.9
50.0
+8:33.9
+22.9
72.7
12.26
41.
40.
-
P14
38:27.5
+12:26.5
+3:52.6
65.4
17.82
=
40.
-
P14
38:27.5
+12:26.5
65.4
17.82
43.
29.
-
2
39:40.2
10:00.0
+13:39.2
+1:12.7
63.4
19.55
44.
41.
-
P12
43:14.0
+17:13.0
+3:33.8
58.1
24.65
45.
42.
-
P12
43:14.4
1:10.0
+17:13.4
+0.4
58.1
24.66
Információ (44)
Gy2 20:24 #49 Hetei Zoltán - Kovács Zoltán : Sokkal jobb volt, defekt nélkül minden jó :)
Gy2 20:13 #45 Szíjj Csaba - Madar Gábor : Nagyon jó volt, és ha lenne még kettő, akkor már marh@ jók lennénk. Alapvetően a pályán a por megállt, és ez miatt lassítanunk kellett
Gy2 20:13 #43 Schubert István - Kollár Károly : Az eleje jó volt, de célnál beestünk az árokba, nem tudom mi lett a kocsival
Gy2 20:08 #41 ifj.Cseh Vilmos - Németh Gergely : Porban mentünk, nem láttunk, két helyen túlcsúsztunk, sokat vesztettünk
Gy2 20:06 #40 Bútor Róbert - Holczer Dániel : Kicsit vadabbul jöttünk, mint az előző körben ez tény, pedig villogott a töltésjelző, de ez hirtelen megjavult
Gy2 20:02 #38 Szabó Ákos - Nyakacska Bálint : Jó volt, csak a jobb hátsóban van egy kemény nyolcas és kellett dolgozni rendesen. Én nagyon szeretem ezt a Veszprém Rallye-t, és már rég ültem autóban
Gy2 19:59 #36 Schuck János - Gonda Dániel : Az utolsó tíz kanyarban már csak háromhengereztünk, lehet be se tudunk menni, valami bajság van
Gy2 19:56 #35 Bereczki Norbert - Kozma László : Továbbra is nagyon élvezzük a versenyzést, de akkora por volt bent, hogy ahol 4.-5.-ben kéne menni, ott csak 3.-ban tudtunk, és nagyon értékes másodperceket hagytunk bent
Gy2 19:55 #34 Borbás Szabolcs - Csáki Richárd : Gyorsabbnak tűnt, de még mindig nagyon kevés
Gy2 19:53 #33 Hoffer Zsolt - Szabó Bence : Két lépcsőfokot fentebb léptünk, de ez még nem egy emelet, de alakulunk. Állítottam a futóművön, és ez látszik
Gy2 19:52 #32 Lantos Zsolt - Bagdány István : Most nem hibáztunk, sikerült egy viszonylag jó időt menni, holnap szeretnénk ezt a szokásunkat megtartani
Gy2 19:50 #31 Pryma Zoltán - Kerekes József : Jó volt, de egyes részeken már nagyon nyomvályús a gyors
Gy2 19:48 #28 Kurtos Róbert - Kürti Tamás : A gyors az jó lett volna, de lelőtte a turbócsövet, és úgy jöttünk végig
Gy2 19:47 #29 Klausz Kristóf - Kecskeméti Balázs : Nem volt jó, mert utolértünk valakit, és a porban mentünk végig
Gy2 19:42 #27 Maricsek Miklós - Magyar Gábor : Ez jobb volt, de az előttem lévő feltartott, nem láttunk semmit a porától, és le kellett lassítanunk
Gy2 19:41 #25 Órai Balázs - Órai-Tallér Zsuzsanna : Azt előző gyorson nekimentünk az oszlopnak, csoda, hogy nem kaptunk defektet, és egy percet bent hagytunk
Gy2 19:37 #26 Lovász Pál - Mihalik Péter : Egy kicsit javítottunk, de valami van a futóművünkkel. Ezt már élveztük, de majd holnap támadunk ;)
Gy2 19:35 #23 Marozsi Zsolt - Szeles Péter : Továbbra sincs szerencsénk, kétszer is megállt a kocsi
Gy2 19:33 #22 Budavári Zoltán - Kulcsár Csaba : Javítottunk, de nagyon nagy volt a por, és ez miatt egyszer-kétszer le kellett lassítanunk, mert nem láttunk
Gy2 19:32 #21 Kovács Antal - Istovics Gergely : Most az autó nem rakoncátlankodott, de sajnos sokat mentünk a Lencse Zoli porában
Gy2 19:29 #20 Lencse Zoltán - Hofbauer Tamás : Hálát adunk a jó Istennek, mert csoda, hogy kibírta a kocsi. Azt hittem a méteres lángcsóva a fenekem alatt be fog jönni az autóba, mert az előzőben leszakad a kipufogónk
Gy2 19:27 #19 Nagy Mátyás - Nagy Tamás : Olyan volt, mint az első, azt hittük gyorsabb lesz
Gy2 19:26 #18 Trencsényi József - Verba Gábor : Most jobb volt, a pálya is tisztább, szárazabb, és kicsit módosítottam az autón, keményebb beállítást használtunk
Gy2 19:24 #17 ifj.Kiss László - Varga Zsuzsanna : Nagyon megszívtuk, mert rögtön a rajt után szétment az autónk, és hajtás nélkül jöttünk
Gy2 19:21 #16 Osváth Péter - Farnadi Ágnes : Sajnos még mindig gondunk van a futóművel, de most nem figyeltünk annyira rá
Gy2 19:19 #15 Spitzmüller Csaba - Bazsó Attila : Ez egész jó volt, már megint beugrottunk ugyanott ahol az előbb, de az időnkkel elégedettek vagyunk
Gy2 19:17 #14 Rongits Attila - Hannus László : Sokkal jobb volt, jobb a nyomvonal is, és én is összeszedettebben mentem, de a fékünk a végére már elkezdett fogyni
Gy2 19:15 #12 Turán Frigyes - Zsiros Gábor : Jó volt, rendben ment minden. Szerintem a nyom már nagyon mély volt egy-két helyen, de azt gondolom, hogy amiért jöttünk, azt megcsináltuk
Gy2 19:14 #11 Matics Mihály - Zejda Viktória : Sokkal tisztább volt a nyom, de ezáltal jobban előjöttek a kövek, most az miatt kellett figyelni, nehogy defektet kapjunk
Gy2 19:13 #2 ifj.Tóth János - Szőke Tamás : Leadta a menetlevelét
Gy2 19:10 #10 Balogh János - Deák Attila : Nem volt jó , mert sajnos a francia kollégával voltak problémáink, élőszőr a porától, majd tőle nem tudtunk menni, pár másodperc benne maradt
Gy2 19:09 #2 ifj.Tóth János - Szőke Tamás : Nem indul az autójuk, technikai problémával a stop előtt állnak
Gy2 19:07 #8 Benik Balázs - Lukács József : Mivel nem volt szerviz a kézifékünk továbbra sem jó, de át tudtuk hidalni ezt a problémát, és nagyon élveztük
Gy2 19:05 #7 Krózser Menyhért - Buchholz János : Én igyekeztem amennyire tudtam, de alapvetően sokkal jobbat mentünk most; jobb volt a ritmusa, és kevesebbet hibáztam
Gy2 19:04 #6 Ollé Sándor - Tóth Zsolt : Nagyon jó volt, megnyugtatott a szerviz, hogy nyugodtan jelezzen a lámpa, az egy biztonsági villogás, úgyhogy most letapostuk :D
Gy2 19:01 #5 Botka Dávid - Szenner Zsolt : Azt hittem jobbat javítunk, de csak 5-t sikerült, viszont nagyon élveztük, tetszett
Gy2 19:00 #2 ifj.Tóth János - Szőke Tamás : Ti küldtétek: Megálltak a stop előtt
Gy2 19:00 #4 Hadik András - Kertész Krisztián : Jó volt, eddig
Gy2 18:57 #3 Kazár Miklós - Ferencz Ramón : Janikáék beestek a hosszú egyenes végén, szerencsére semmi bajuk nincs, de lassítanunk kellett, ezért szerintem egy 5 másodpercet bent hagytunk
Gy2 18:56 #3 Kazár Miklós - Ferencz Ramón : Janika miatt lassították őket
Gy2 18:54 #2 ifj.Tóth János - Szőke Tamás : Ti küldtétek: A 21-es ponton elszállt a Peugeot
Gy2 18:53 #1 Herczig Norbert - Bacigal. Igor : Nagyon sokat tisztult a pálya, szerintem ennek köszönhető a javulás. Az előző körben nagyon leírtuk az abroncsainkat, próbáltunk a tiszta nyomban menni
Gy2 18:44 Éles autó a pályán
Gy2 17:53 18:40-kor rajtol a második kör
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy2 
Bútor Róbert
-
Holczer Dániel
#40 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
P15
10.0
Gy2 
Hennion. Cédric
-
Isnard. Patrick
#9 Citroen DS3 R5
2
10:00.0
Gy2 
Schubert István
-
Kollár Károly
#43 Mitsubishi Lancer Evo VI
P14
1:00.0
Gy2 
Schuck János
-
Gonda Dániel
#36 Citroen C2 R2 Max
6
30.0
Gy2 
Lovász Pál
-
Mihalik Péter
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX
3
20.0
Gy2 
Szíjj Csaba
-
Madar Gábor
#45 Mitsubishi Lancer Evo VI
P14
2:20.0
Gy2 
Riedl. Friedrich
-
Riedl. Klaus
#51 Volvo 740 GLE
P20
50.0