21.Steelvent Miskolc Rally - Rallye2 - Gy6

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#260 Mitsubishi Lancer Evo VI
P14
7:26.7
120.7
2.
-
#262 Mitsubishi Lancer Evo VI
P14
7:33.0 +6.3
+6.3
119.0
0.42
3.
-
#264 Mitsubishi Lancer Evo VI
P14
7:34.7 +8.0
+1.7
118.6
0.53
4.
-
#263 Mitsubishi Lancer Evo IX
P14
7:41.1 +14.4
+6.4
117.0
0.96
5.
-
#238 Citroen C2R2
A6
7:46.5 +19.8
+5.4
115.6
1.32
6.
-
#207 Honda Civic Type-R
A7
7:47.5 +20.8
+1.0
115.4
1.39
7.
-
#265 Mitsubishi Lancer Evo VII
P14
7:52.1 +25.4
+4.6
114.2
1.70
8.
-
#205 Honda Civic Type-R
A7
7:53.5 +26.8
+1.4
113.9
1.79
9.
-
#201 Lada VFTS
P12
7:54.1 +27.4
+0.6
113.7
1.83
10.
-
#268 Subaru Impreza
P14
8:04.1 +37.4
+10.0
111.4
2.50
11.
-
#214 Lada 21074
P12
8:04.2 +37.5
+0.1
111.4
2.50
12.
-
#253 Peugeot 106 S16
P12
8:05.0 +38.3
+0.8
111.2
2.56
13.
-
#270 Mitsubishi Lancer Evo IX
P14
8:06.2 +39.5
+1.2
110.9
2.64
14.
-
#266 Fiat Grande Punto Abarth
P14
8:10.5 +43.8
+4.3
109.9
2.92
15.
-
#273 BMW 325i
P14
8:10.7 +44.0
+0.2
109.9
2.94
16.
-
#275 BMW M3
P14
8:13.2 +46.5
+2.5
109.3
3.10
17.
-
#223 Lada 2107
P12
8:14.9 +48.2
+1.7
109.0
3.22
18.
-
#210 Opel Corsa
P11
8:15.2 +48.5
+0.3
108.9
3.24
19.
-
#218 Citroen C2R2
A6
8:15.8 +49.1
+0.6
108.8
3.28
20.
-
#243 Lada 2107
P13
8:16.2 +49.5
+0.4
108.7
3.30
21.
-
#278 BMW E36 3.2 M3
P14
8:17.3 +50.6
+1.1
108.4
3.38
22.
-
#212 Opel Astra
A7
8:17.7 +51.0
+0.4
108.4
3.40
23.
-
#211 Honda Civic Type-R
P13
8:19.7 +53.0
+2.0
107.9
3.54
24.
-
#217 Lada 2101
P12
8:21.1 +54.4
+1.4
107.6
3.63
25.
-
#227 Skoda Felicia
A5
8:21.7 +55.0
+0.6
107.5
3.67
26.
-
#267 BMW 325
P14
8:22.4 +55.7
+0.7
107.3
3.72
27.
-
#245 Lada 2107
P12
8:24.9 +58.2
+2.5
106.8
3.89
28.
-
#244 Citroen Saxo
A5
8:27.7 +1:01.0
+2.8
106.2
4.07
29.
-
#220 Honda Civic
N2
8:30.0 +1:03.3
+2.3
105.7
4.23
30.
-
#271 Subaru Impreza N12
P14
8:31.4 +1:04.7
+1.4
105.5
4.32
31.
-
#225 Suzuki Swift Gti
P11
8:33.2 +1:06.5
+1.8
105.1
4.44
32.
-
#208 Honda Civic Type-R
A7
8:38.4 +1:11.7
+5.2
104.0
4.79
33.
-
#209 Lada VFTS
P12
8:38.5 +1:11.8
+0.1
104.0
4.79
34.
-
#215 Lada VFTS
P12
8:38.7 +1:12.0
+0.2
104.0
4.81
35.
-
#233 Citroen C2R2
A6
8:39.5 +1:12.8
+0.8
103.8
4.86
36.
-
#254 Honda Civic Vti
N2
8:43.4 +1:16.7
+3.9
103.0
5.12
37.
-
#222 Honda Civic Type-R
N3
8:44.9 +1:18.2
+1.5
102.7
5.22
38.
-
#219 Citroen C2R2 Max
A6
8:47.7 +1:21.0
+2.8
102.2
5.41
39.
-
#246 Renault Clio
P13
8:52.3 +1:25.6
+4.6
101.3
5.71
40.
-
#231 Lada 2107
P12
8:54.6 +1:27.9
+2.3
100.9
5.87
41.
-
#221 Skoda Felicia 1.6
A6
8:57.8 +1:31.1
+3.2
100.3
6.08
42.
-
#258 Lada VFTS
P12
8:58.3 +1:31.6
+0.5
100.2
6.11
43.
-
#250 Lada 2105
P12
9:01.5 +1:34.8
+3.2
99.6
6.33
44.
-
#235 Honda Civic Vti
A6
9:09.1 +1:42.4
+7.6
98.2
6.84
45.
-
#255 Suzuki Ignis
N2
9:18.9 +1:52.2
+9.8
96.5
7.49
46.
-
#226 Honda Civic
A6
9:22.3 +1:55.6
+3.4
95.9
7.72
47.
-
#242 Lada 2107
A6
9:24.7 +1:58.0
+2.4
95.5
7.88
48.
-
#232 Honda Civic Vti
A6
10:19.9 +2:53.2
+55.2
87.0
11.56
49.
-
#252 BMW E30
P13
38:57.9 +31:31.2
+28:38.0
23.1
126.25
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
2.
-
P14
34:46.9

113.1
2.
1.
-
A7
35:04.2
+17.3
+17.3
112.2
0.26
3.
-
A6
35:14.5
+27.6
+10.3
111.6
0.42
4.
-
P14
35:16.1
+29.2
+1.6
111.5
0.45
5.
-
P12
35:39.8
+52.9
+23.7
110.3
0.81
6.
9.
-
P14
35:51.2
+1:04.3
+11.4
109.7
0.98
7.
6.
-
P14
35:55.7
+1:08.8
+4.5
109.5
1.05
8.
-
A7
36:02.8
+1:15.9
+7.1
109.1
1.16
9.
7.
-
P14
36:13.5
+1:26.6
+10.7
108.6
1.32
10.
-
P12
36:34.8
+1:47.9
+21.3
107.5
1.65
11.
-
P11
37:03.9
+2:17.0
+29.1
106.1
2.09
12.
-
P13
37:11.6
+2:24.7
+7.7
105.8
2.21
13.
-
P12
37:18.3
+2:31.4
+6.7
105.4
2.31
14.
15.
-
P14
37:25.8
+2:38.9
+7.5
105.1
2.42
15.
14.
-
A5
37:28.6
+2:41.7
+2.8
105.0
2.47
16.
18.
-
P14
37:38.0
+2:51.1
+9.4
104.5
2.61
17.
19.
-
P14
37:39.2
+2:52.3
+1.2
104.5
2.63
18.
20.
-
A7
37:46.9
10.0
+3:00.0
+7.7
104.1
2.75
19.
17.
-
P12
37:51.9
20.0
+3:05.0
+5.0
103.9
2.82
20.
23.
-
A6
37:55.9
1:00.0
+3:09.0
+4.0
103.7
2.88
21.
-
P14
37:59.6
+3:12.7
+3.7
103.5
2.94
22.
16.
-
P12
38:16.8
+3:29.9
+17.2
102.8
3.20
23.
35.
-
P12
38:20.9
+3:34.0
+4.1
102.6
3.26
24.
25.
-
N2
38:21.9
+3:35.0
+1.0
102.5
3.28
25.
36.
-
P14
38:35.3
30.0
+3:48.4
+13.4
101.9
3.48
26.
33.
-
A5
38:36.9
+3:50.0
+1.6
101.9
3.51
27.
29.
-
P12
38:38.1
10.0
+3:51.2
+1.2
101.8
3.53
28.
30.
-
P12
38:39.9
1:00.0
+3:53.0
+1.8
101.7
3.55
29.
28.
-
N3
38:43.7
+3:56.8
+3.8
101.6
3.61
30.
32.
-
A7
38:45.2
+3:58.3
+1.5
101.5
3.63
31.
42.
-
P14
38:54.8
2:00.0
+4:07.9
+9.6
101.1
3.78
32.
26.
-
P12
38:55.0
+4:08.1
+0.2
101.1
3.78
33.
34.
-
N2
38:56.6
+4:09.7
+1.6
101.0
3.81
34.
24.
-
A6
38:57.5
+4:10.6
+0.9
101.0
3.82
35.
37.
-
A6
39:22.1
+4:35.2
+24.6
99.9
4.20
36.
40.
-
A6
39:23.8
+4:36.9
+1.7
99.8
4.22
37.
43.
-
P11
39:26.1
10.0
+4:39.2
+2.3
99.7
4.26
38.
48.
-
P14
39:28.1
+4:41.2
+2.0
99.7
4.29
39.
-
P13
39:35.1
+4:48.2
+7.0
99.4
4.40
40.
45.
-
P12
39:42.3
2:00.0
+4:55.4
+7.2
99.1
4.51
41.
-
A6
39:44.8
+4:57.9
+2.5
99.0
4.54
42.
44.
-
P12
39:55.0
+5:08.1
+10.2
98.5
4.70
43.
47.
-
P14
40:21.0
2:00.0
+5:34.1
+26.0
97.5
5.10
44.
46.
-
N2
40:55.5
+6:08.6
+34.5
96.1
5.62
45.
49.
-
A6
41:35.3
+6:48.4
+39.8
94.6
6.23
46.
50.
-
A6
42:04.1
+7:17.2
+28.8
93.5
6.67
47.
52.
-
P13
44:40.7
+9:53.8
+2:36.6
88.0
9.06
48.
51.
-
A6
46:40.9
+11:54.0
+2:00.2
84.3
10.89
49.
38.
-
P13
1:09:37.8
+34:50.9
+22:56.9
56.5
31.89
Információ (48)
Gy6 16:54 #275 dr.Riczkó Gábor - Deák Henrietta : Szervónyomás nincs, minden rossz
Gy6 16:54 #278 Forgács László - Szabó Krisztián : Nagyon csúszott a pálya, ezért lassan jöttünk
Gy6 16:53 #273 Szepesi Lajos - Szepesi Dániel : Az előzőhöz képest lassabbak voltunk
Gy6 16:52 #271 Gazda József - Szegedi Máté : Az utolsó féktávot majdnem elvittük
Gy6 16:51 #270 Strider Zoltán - Koch Péter : A faluban megpördültünk, elment a turbónk, széria autóként jöttünk tovább
Gy6 16:50 #268 Friedmann Zsolt - dr.Kovács Anna Mária : A pálya romlik, de az időnk javul, minden rendben :)
Gy6 16:50 #267 Madari Imre - Haracska Tamás : Jó volt, jobb, mint a reggeli :)
Gy6 16:49 #266 ifj.Kanyik Antal - Balló Pál : Jó volt, de az egyik gyorson megforogtunk
Gy6 16:48 #247 Helembai „Csikar”Zsolt - Szebenszki Csaba : Elúszott a hátulja, és beestünk az árokba
Gy6 16:48 #265 Kocsomba Károly - Meggyes Zsolt : A Zsiguli az árokba csúszott, a rendező megállított, majd a nézők mondták, hogy mehetek tovább
Gy6 16:47 #264 Hevesi István - Vánsza Zsolt : A turbó leesett, a végén nem volt turbó nyomás
Gy6 16:47 #263 Ferjáncz András - Földi Nikolett : Minden rendben :)
Gy6 16:46 #262 Domonkos László - Horváth István : Egyre kihordásosabb a pálya, de tetszett :)
Gy6 16:46 #260 Gyarmati Ariel - Kocsis György : Minden jó :)
Gy6 16:45 #258 Kató József - Taky zoltán : Jó, de sodrós a pálya, az első kör rémálom volt
Gy6 16:45 #255 Régi Péter - Ferenczi László : Jó volt, de fék miatt nem tudtunk úgy menni, ahogyan szerettünk volna
Gy6 16:44 #254 Kopasz Krisztián - Papp László : Még mindig alszunk :)
Gy6 16:44 #253 Kolencsik Balázs - Bagó László : Jó volt, de valami műszaki hiba van a kocsival
Gy6 16:43 #250 Linkecs Tamás - Kovács Béla : Beragadt a váltó, nincs szerszámunk, és nem tudjuk, hogy fogjuk megcsinálni
Gy6 16:43 #246 Juhász Zoltán - Jancsurák Gábor : Jó volt :)
Gy6 16:42 #245 Fábián Donát - Treitl Tamás : Jobbat mentünk, mint az előző körben :)
Gy6 16:41 #244 Dankó András - Kaszás Milán : Bal hátsó lengéscsillapító tönkrement, ezért csak széria autóként tudtunk jönni, de egyébként minden rendben
Gy6 16:41 #243 Krehlik Nándor - Nagy Attila : Jó volt, de egyszer megúszott a kocsi
Gy6 16:39 #235 Takács Olivér - Kulcsár Dániel : Csúszik a pálya a felhordások miatt, egyszer ezért megúsztunk
Gy6 16:38 #220 Szepesi Marcell - Gondos Péter : Jó minden :)
Gy6 16:37 #219 Szabó Árpád - Borsfai Dávid : Műszaki hibánk, motorproblémánk van, de ezen kívül minden ok
Gy6 16:37 #218 Jánosa Ákos - Brunekker Árpád : Jól éreztük magunkat, nagyon sz@r a pálya
Gy6 16:36 #217 Kisubi - Uborka : Túl vagyunk egy váltó cserén, keményebb már a pálya
Gy6 16:36 #238 Csomós Miklós - Varga Gábor : Jó volt, rendben ment minden, jól éreztük magunkat
Gy6 16:35 #215 Fábián Dániel - Oláh Róbert : Negyedikben bent maradt a váltó, egyébként minden oké :)
Gy6 16:34 #252 Szombati István - Szabó Gyula : Technikai problémánk volt, egyesben maradt az autó, és eltört a váltókar
Gy6 16:34 #214 Bodogán Ferenc - Molnár Tamás : Az első kör nagyon szar volt, de most már élvezzük, nagyon jó volt :)
Gy6 16:00 #241 Nyilas Péter - Janecskó László : Jobbat mentünk, mint az előző körben, próbálunk javítani ;)
Gy6 15:57 #242 Molnár Attila - Molnár László : Nagyon jó volt, kisebb fékproblémánk van, de élvezzük :)
Gy6 15:56 #232 Tom - Szöcsi : Még mindig nincs elég hengerünk, nem tudtuk megcsinálni
Gy6 15:55 #233 Gyuriczky Zsolt - Böröczi Levente : Nagyon jó volt, nem tudok mást mondani :D
Gy6 15:54 #231 Balogh Balázs - Takács Bence : Felmelegedett a vizünk, a közepétől csak gurultunk
Gy6 15:53 #209 Szabó Norbert - Ignácz Dániel Péter : Megütöttük az elejét, de minden rendben :)
Gy6 15:53 #208 Kuncz Dezső - Kemény Zsolt : Jó a pálya, de felhordásos
Gy6 15:52 #227 Zsebe Gábor - Köbli Károly : Szuper, jobb a pálya, mint az első körben volt :)
Gy6 15:52 #225 Oberling Krisztián - Marcsa Nikoletta : Kezdünk javulni, már két kilométer jó volt :D
Gy6 15:51 #226 Fróna János - Siteri Sándor : Motorproblémánk van
Gy6 15:50 #207 Berényi László - Pap Tamás : A pálya jó, de az üzemanyag nyomás ingadozik
Gy6 15:49 #223 Nagy Norbert - Begala Tamás : Nagyon tempós a pálya, minden oké :)
Gy6 15:48 #222 Dékány Sándor - Hegede Tamás : Jó volt, bár akadt egy kis műszaki problémánk, de megyünk tovább ;)
Gy6 15:47 #221 Bencs Zoltán - Bencs Gábor : Lendületes volt! Az autó magáért beszél, nagyon jó, tökéletes :)
Gy6 15:46 #201 Csépe Gábor - Tóth Szabolcs : A harmadik, és a negyedik gyors nem volt olyan jó, de egyébként minden oké
Gy6 15:37 #211 Sajtós Dénes - Diósi János : Ellibben az üzemanyag, de egyébként minden oké
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy6 
Nagy Norbert
-
Begala Tamás
#223 Lada 2107
P12
1:00.0