20.VREDESTEIN Miskolc Rally - Rallye2 - Gy5

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#230 Mitsubishi Lancer Evo IX
16
5:28.4
96.1
2.
-
#234 BMW M3
19
5:34.7 +6.3
+6.3
94.3
0.72
3.
-
#257 Lada VFTS
17
5:39.2 +10.8
+4.5
93.1
1.23
4.
-
#252 Lada VFTS
18
5:39.8 +11.4
+0.6
92.9
1.30
5.
-
#253 Lada 21074
17
5:40.3 +11.9
+0.5
92.8
1.36
6.
-
#207 Lada VFTS
15
5:41.2 +12.8
+0.9
92.5
1.46
7.
-
#237 BMW E30
19
5:42.9 +14.5
+1.7
92.1
1.65
8.
-
#236 BMW M3 Compact
19
5:43.7 +15.3
+0.8
91.9
1.74
9.
-
#201 Honda Type-R
A7
5:45.3 +16.9
+1.6
91.4
1.93
10.
-
#272 Honda Civic Vti
P2
5:46.6 +18.2
+1.3
91.1
2.08
11.
-
#258 Lada VFTS
17
5:47.3 +18.9
+0.7
90.9
2.16
12.
-
#270 Seat Ibiza Cupra Tdi
P3
5:51.3 +22.9
+4.0
89.9
2.61
13.
-
#240 BMW M3
19
5:51.9 +23.5
+0.6
89.7
2.68
14.
-
#271 Honda Civic
P2
5:53.2 +24.8
+1.3
89.4
2.83
15.
-
#239 BMW 316 compact
19
5:53.4 +25.0
+0.2
89.3
2.85
16.
-
#262 Opel Corsa
17
5:54.3 +25.9
+0.9
89.1
2.95
=
-
#259 Lada 2101
18
5:54.3 +25.9
89.1
2.95
18.
-
#208 Suzuki Swift Gti
A5
5:56.4 +28.0
+2.1
88.6
3.19
19.
-
#202 Honda Type-R
A7
5:57.1 +28.7
+0.7
88.4
3.27
20.
-
#254 Citroen C2R2
17
5:59.2 +30.8
+2.1
87.9
3.51
21.
-
#225 Honda Civic
N2
6:00.3 +31.9
+1.1
87.6
3.64
22.
-
#204 Honda Civic VTi
A6
6:05.8 +37.4
+5.5
86.3
4.26
23.
-
#243 BMW M3
19
6:06.7 +38.3
+0.9
86.1
4.37
24.
-
#233 Subaru Impreza
16
6:08.4 +40.0
+1.7
85.7
4.56
25.
-
#223 Honda Integra
A7
6:11.6 +43.2
+3.2
85.0
4.93
26.
-
#261 Lada 2105
18
6:13.4 +45.0
+1.8
84.6
5.13
27.
-
#232 Mitsubishi Lancer Evo IX
19
6:15.3 +46.9
+1.9
84.1
5.35
28.
-
#277 Suzuki Swift
P1
6:15.8 +47.4
+0.5
84.0
5.40
29.
-
#226 Honda Civic
N2
6:18.8 +50.4
+3.0
83.3
5.75
30.
-
#264 Lada
18
6:21.3 +52.9
+2.5
82.8
6.03
31.
-
#220 Suzuki Swift Gti
A5
6:22.5 +54.1
+1.2
82.5
6.17
32.
-
#279 Daihatsu Charade
P1
6:27.2 +58.8
+4.7
81.5
6.70
33.
-
#209 Lada 2107
15
6:27.4 +59.0
+0.2
81.5
6.73
34.
-
#213 Honda Civic
A6
6:28.4 +1:00.0
+1.0
81.3
6.84
35.
-
#217 Lada 2107
A6
6:30.0 +1:01.6
+1.6
81.0
7.02
36.
-
#242 BMW 325
19
6:30.5 +1:02.1
+0.5
80.9
7.08
37.
-
#221 Škoda Felicia
A5
6:35.7 +1:07.3
+5.2
79.8
7.67
38.
-
#212 Honda Civic
A6
6:38.1 +1:09.7
+2.4
79.3
7.95
39.
-
#247 BMW 325
19
6:38.8 +1:10.4
+0.7
79.2
8.03
40.
-
#245 BMW E36
19
6:40.2 +1:11.8
+1.4
78.9
8.19
41.
-
#274 Seat Ibiza
P3
6:40.3 +1:11.9
+0.1
78.9
8.20
42.
-
#269 Renault Clio
N3
6:43.2 +1:14.8
+2.9
78.3
8.53
43.
-
#227 Citroen Saxo
N2
6:48.4 +1:20.0
+5.2
77.3
9.12
44.
-
#276 Suzuki Ignis sport
P2
6:57.8 +1:29.4
+9.4
75.6
10.19
45.
-
#281 Suzuki Ignis
R
7:03.7 +1:35.3
+5.9
74.5
10.87
46.
-
#278 Škoda 120L
P1
7:05.3 +1:36.9
+1.6
74.2
11.05
47.
-
#214 Honda Civic Vti
A6
7:42.8 +2:14.4
+37.5
68.2
15.32
48.
-
#215 Škoda Felicia
A6
28:20.6 +22:52.2
+20:37.8
18.6
156.47
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
16
29:54.4

106.3
2.
3.
-
A7
30:41.2
+46.8
+46.8
103.5
0.88
3.
4.
-
19
31:00.3
+1:05.9
+19.1
102.5
1.24
4.
5.
-
19
31:02.8
+1:08.4
+2.5
102.3
1.29
5.
6.
-
15
31:11.3
+1:16.9
+8.5
101.9
1.45
6.
7.
-
17
31:22.1
+1:27.7
+10.8
101.3
1.66
7.
8.
-
17
31:25.6
+1:31.2
+3.5
101.1
1.72
8.
10.
-
19
31:32.5
+1:38.1
+6.9
100.7
1.85
9.
-
18
31:34.2
+1:39.8
+1.7
100.7
1.88
10.
11.
-
17
31:45.6
+1:51.2
+11.4
100.1
2.10
11.
12.
-
19
32:06.5
+2:12.1
+20.9
99.0
2.49
12.
13.
-
18
32:07.7
+2:13.3
+1.2
98.9
2.52
13.
14.
-
17
32:08.5
+2:14.1
+0.8
98.9
2.53
14.
2.
-
19
32:22.8
2:10.0
+2:28.4
+14.3
98.1
2.80
15.
-
A7
32:38.9
+2:44.5
+16.1
97.3
3.11
16.
17.
-
A5
32:52.1
+2:57.7
+13.2
96.7
3.36
17.
18.
-
N2
32:57.9
+3:03.5
+5.8
96.4
3.46
18.
16.
-
A6
32:58.1
+3:03.7
+0.2
96.4
3.47
19.
-
17
33:05.1
+3:10.7
+7.0
96.0
3.60
20.
-
A7
33:19.0
+3:24.6
+13.9
95.4
3.86
21.
22.
-
A5
34:20.4
+4:26.0
+1:01.4
92.5
5.02
22.
21.
-
N3
34:23.2
+4:28.8
+2.8
92.4
5.08
23.
24.
-
N2
34:24.6
+4:30.2
+1.4
92.3
5.10
24.
23.
-
A5
34:34.4
+4:40.0
+9.8
91.9
5.29
25.
-
19
34:51.9
10.0
+4:57.5
+17.5
91.1
5.62
26.
-
A6
35:09.5
+5:15.1
+17.6
90.4
5.95
27.
-
15
35:16.5
20.0
+5:22.1
+7.0
90.1
6.08
28.
-
19
35:49.4
+5:55.0
+32.9
88.7
6.70
29.
30.
-
18
36:13.4
1:00.0
+6:19.0
+24.0
87.7
7.16
30.
29.
-
A6
36:28.6
10.0
+6:34.2
+15.2
87.1
7.44
31.
33.
-
18
36:32.3
3:00.0
+6:37.9
+3.7
87.0
7.51
32.
35.
-
19
36:38.2
2:10.0
+6:43.8
+5.9
86.7
7.62
33.
32.
-
N2
36:58.4
+7:04.0
+20.2
85.9
8.01
34.
36.
-
A6
37:02.5
2:00.0
+7:08.1
+4.1
85.8
8.08
35.
34.
-
A6
38:11.7
+8:17.3
+1:09.2
83.2
9.39
36.
38.
-
19
39:56.8
+10:02.4
+1:45.1
79.5
11.37
37.
-
19
40:08.5
2:10.0
+10:14.1
+11.7
79.2
11.60
38.
39.
-
16
42:04.8
+12:10.4
+1:56.3
75.5
13.79
39.
31.
-
A6
58:27.9
+28:33.5
+16:23.1
54.4
32.35
Információ (5)
Gy5 13:28 #252 Vizelli Károly - Nagy Péter : Dolgozzuk szépen lefelé a hátrányunkat
Gy5 13:01 #213 Fróna János - Magyar Zsolt : Még bírjuk ;)
Gy5 13:00 #212 Adorján József - Majoros István : Egy kicsit koszosabb volt a pálya, mint az előző körben. Volt nagy meglepetés :D
Gy5 12:58 #208 Oberling Krisztián - Neszlinger Róbert : Nem volt vészes, rosszabbra számítottunk
Gy5 12:57 #204 Molnár Ferenc - Kása ferenc : Brutálisan romlott a pálya minősége, elfáradtunk
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy5 
Schweizer Dániel
-
Vadász Sándor
#237 BMW E30
19
1:50.0
Gy5 
Adorján József
-
Majoros István
#212 Honda Civic
A6
10.0
Korai rajt